اخبار تکنولوژی

بهترین ها و بدترین های CES 2022

بهترین ها و بدترین های CES 2022

امروز می خواهیم بیشتر درباره ی بهترین ها و بدترین های CES 2022 صحبت کنیم. (نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی) یک نمایشگاه بزرگ تجاری برای لوازم الکترونیکی مصرفی، سخت افزار و نرم افزارهای صوتی، تصویری و کامپیوتری که هر ژانویه در لاس وگاس برگزار می شود. نمایشگاه 2020 که توسط انجمن فناوری مصرف کننده (CTA) حمایت می شود، تقریباً 100000 شرکت کننده در صنعت، 68000 پرسنل غرفه دار و 6000 در رسانه را به خود جلب کرد. به دلیل همه‌گیری، نمایشگاه 2021 کاملاً آنلاین بود و با نزدیک به 2000 شرکت که از نوآوری‌های خود رونمایی کردند، به بزرگترین رویداد فناوری دیجیتال در تاریخ تبدیل شد. امروز می خواهیم بیشتر با بهترین ها و بدترین های CES 2022 آشنا شویم.

این نمایشگاه چگونه برگزار می شود؟

اولین نمایشگاه CES در نیویورک در سال 1967 و متعاقباً در لاس وگاس در زمستان برگزار شد و مرکز همایش لاس وگاس و چندین هتل را اشغال کرد. برای سال‌ها، نمایشگاه CES شیکاگو در تابستان برگزار می‌شد. محصولات عمده ای از جمله VCR، CD، DVD و HDTV در این نمایشگاه معرفی شده اند. هنگامی که نمایشگاه بزرگ کامپیوتر COMDEX در لاس وگاس در سال 2004 لغو شد، CES به بزرگترین نمایشگاه فناوری در ایالات متحده تبدیل شد.

بهترین ها و بدترین های CES 2022

برای چندین سال، CES میزبان یک نمایشگاه صوتی با عملکرد بالا بود که صدها فروشنده تجهیزات صوتی دوست و محصولات جدید آنها را گرد هم آورد. فروشندگان صوتی تجهیزات خود را در اتاق های هتل به نمایش گذاشتند تا سیستم های خود را به صورت مجزا تست کنند (به audiophile مراجعه کنید). به نمایشگاه های تجاری، COMDEX و لوازم الکترونیکی مصرفی مراجعه کنید.

نام و لوگوی شما در کنار نام تجاری CES: این یک راه قدرتمند برای ایجاد نفوذ و رساندن پیام شما در مقابل سهامداران کلیدی و تصمیم گیرندگان است. فرصت‌های حمایت مالی و بازاریابی CES فرصت‌های مختلفی را برای کمک به گسترش حضور برند شما فراتر از غرفه ارائه می‌دهد. از پیام‌رسانی قبل از نمایش گرفته تا برندسازی سنتی در محل و امکانات رفاهی شرکت‌کنندگان، فرصت‌های متعددی برای نمایش و تعامل وجود دارد تا شرکت‌کنندگان را به نمایشگاه خود سوق دهید. بهترین ها و بدترین های CES 2022 را در این مقاله بشناسید.

این مطلب را هم ببینید
رندر های جدید گلکسی A35 5G در رنگ های آبی و نارنجی

چه محصولاتی فروش بیشتری داشته است؟

بر اساس پیش‌بینی انجمن فناوری مصرف‌کننده، مالک و تولیدکننده نمایشگاه CES، صنعت فناوری مصرف‌کننده ایالات متحده در سال جاری رکورد 505 میلیارد دلار درآمد خرده‌فروشی را ایجاد خواهد کرد. علیرغم گزارش‌هایی مبنی بر لغو مجموعه‌ای از شرکت‌ها از مایکروسافت تا لنوو در هفته‌های اخیر به دلیل افزایش omicron، نمایشگاه CES 2022 در لاس‌وگاس با هر دو بخش حضوری و مجازی پیش می‌شود و طبق معمول، با اعلامیه های پیش نمایش و کنفرانس های مطبوعاتی قبل از نمایشگاه، که در روز چهارشنبه افتتاح می شود، آغاز می شود. بهترین ها و بدترین های CES 2022 به تفکیک بررسی می کنیم.

پیش بینی فروش خوش بینانه CTA نشان می دهد که فروش بالقوه رکورد در سال جاری می تواند ناشی از تقاضا برای گوشی های هوشمند، فناوری خودرو، دستگاه های بهداشتی و خدمات پخش باشد. بر اساس پیش‌بینی‌های CTA، انتظار می‌رود در سال 2022، هزینه سرویس‌ها و نرم‌افزارهای پخش جریانی و نرم‌افزار به 130 میلیارد دلار در سال 2022 برسد که نسبت به سال 2021 افزایش داشته است. در پایان، CTA گزارش داد که این شامل 47 میلیارد دلار مورد انتظار برای خدمات پخش ویدئو می شود. 12.9 میلیارد دلار برای سرویس‌های استریم که موسیقی، کتاب‌های صوتی و پادکست ارائه می‌کنند. و 53.6 میلیارد دلار برای نرم افزار، دانلود و خدمات بازی.

بهترین این محصولات کدام اند؟

این پیش‌بینی‌ها توسط محقق CTA، Steve Koenig، که در طی یک ارائه پیش نمایش، بر اهمیت پیشرفت‌های مربوط به هوش مصنوعی و 5G تأکید کرد، و دومی را «بافت همبند» برای نوآوری نامید. او گزارش داد که استانداردهای فنی بی‌سیم بیشتری قرار است در بهار منتشر شود و 5G را به «نخستین نسل بی‌سیمی تبدیل کند که توسط شرکت و نه مصرف‌کننده هدایت می‌شود» با رشد مورد انتظار در انواع خدمات مبتنی برابر. بهترین ها و بدترین های CES 2022 را بشناسید.

با نگاهی به آینده، او همچنین به مفهوم Metaverse اشاره کرد، که او آن را به عنوان “نسل بعدی اینترنت که تجربیات دیجیتالی فراگیرتر را منتقل می کند که در طول زمان تعریف کرد. به طور جدایی ناپذیری با واقعیت فیزیکی ما پیوند خواهد خورد. کونیگ با استناد به “بلوک های سازنده” چنین تجربیاتی که در صنعت وجود دارد، از جمله 5 بعدی، ابر، لمسی و ویدیوی حجمی، اظهار داشت که “Metaverse نزدیکتر از آنچه فکر می کنید” است.

این مطلب را هم ببینید
تبلت می پد ۵ شیائومی با باتری ۸۵۲۰ میلی آمپر ساعتی معرفی می‌شود

کونیگ در طول ارائه خود همچنین هشدار داد که تجارت فناوری مصرف کننده همچنان تحت تأثیر چالش های زنجیره تامین گسترده و به ویژه کمبود ریزتراشه قرار خواهد گرفت. در مورد کمبود تراشه، کونیگ خاطرنشان کرد که در کوتاه مدت، تلاش‌هایی برای «کم کردن حجم تولید بیشتر از امکانات موجود» و همچنین افزودن به امکانات موجود، «شاید یک خط تولید جدید» صورت می‌گیرد. با بهترین ها و بدترین های CES 2022 احتمالا تا الان آشنا شده اید.

بهترین ها و بدترین های CES 2022

چه کسی این برند را راه اندازی کرده است؟

اما او به این نتیجه رسید که آنچه نیاز است امکانات بیشتری برای ساخت تراشه است. کونیگ، با نگاه کردن به اواسط دهه، اذعان کرد: «ساخت این تأسیسات زمان بر است. ما تنوع جغرافیایی بیشتری در تاسیسات تولید نیمه هادی خواهیم داشت که به شدت مورد نیاز است زیرا امروزه حدود سه چهارم تولید تراشه به آسیای شرقی نسبت داده می شود

در 31 دسامبر، CES اعلام کرد که رویداد حضوری با 2200 غرفه‌دار در روز جمعه، یک روز زودتر از زمان‌بندی اولیه، همراه با پروتکل‌های ایمنی اضافی COVID-19 بسته می‌شود.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با بهترین ها و بدترین های CES 2022 آشنا کنیم. نمایشگاه بزرگ فناوری سالانه CES همیشه مملو از ابزارهای شگفت‌انگیز است، اتعداد زیادی از محصولات نیز به نمایش گذاشته شده است که شما واقعاً می توانید به زودی، اگر نه بلافاصله، آنها را خریداری کنید. تخفیف های خوبی هم بر روی تمامی محصولات گذاشته شده است، که شما با توجه به محصولی که می خواهید خریداری کنید، می توانید از این تخفیف ها بهره مند شوید. امیدواریم که مطالب برای شما مفید واقع شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *