اخبار تکنولوژی

رندر های جدید گلکسی A35 5G در رنگ های آبی و نارنجی

رندرهای جدید گلکسی A35 5G

امروز می خواهیم شما را بیشتر با رندرهای جدید گلکسی A35 5G آشنا کنیم. امیدواریم که برای انتشار گلکسی A53 5G دیگر آماده باشید زیرا به نظر می رسد که دروازه ها باز شده اند. هنوز یک هفته از افشای رندرهای رسمی گلکسی اس 21 FE نگذشته است و اکنون مطالب تبلیغاتی بیشتری در راه است. اگر می خواهید بیشتر با رندرهای جدید گلکسی A35 5G آشنا شوید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

این گوشی چه ویژگی هایی دارد؟

با توجه به اینکه این شرکت در طول سال تعداد زیادی از گوشی‌های سامسونگ را عرضه می‌کند، ردیابی جدیدترین گوشی سامسونگ اغلب دشوار بوده است. سامسونگ ده‌ها مدل در سری‌های مختلف دارد که به همه محدوده‌های قیمتی پاسخ می‌دهند. این صفحه به صورت ماهانه به روز می شود تا اطمینان حاصل شود که همیشه می توانید بدانید که جدیدترین گوشی سامسونگ در هر سری چیست.

رندرهای جدید گلکسی A35 5G

گلکسی زد فولد 2 بالاخره جانشینی پیدا کرد. این بدان معنا نیست که هنوز هم یکی از بهترین گوشی های سامسونگ نیست، اما جانشین آن در یک لیگ خاص خود است. گلکسی زد فولد 3 به طور رسمی در 11 آگوست رونمایی شد و پیش‌سفارش‌ها از همان روز با عرضه در 27 آگوست آغاز شد. با انتشار رندرهای جدید گلکسی A35 5G به نظر می رسد که رقیب سرسخت آن ها است.

سامسونگ بهبودهای اساسی در این دستگاه ایجاد کرده است. صفحه نمایش روکش 6.3 اینچی 29 درصد روشن تر است و صفحه نمایش تاشو 7.6 اینچی نیز روشن تر است. هر دو پنل دارای نرخ رفرش 120 هرتز هستند. نمایشگر داخلی نیز دارای دوربین زیر نمایشگر 4 مگاپیکسلی است. همچنین این اولین گوشی هوشمند تاشو سامسونگ است که از قلم S پشتیبانی می کند.

مزایای این گوشی چیست؟

گلکسی A53 5G به پردازنده اسنپدراگون 888 با 12 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه UFS 3.1 مجهز شده است. همچنین اولین گوشی هوشمند تاشو است که دارای رتبه مقاومت در برابر آب IPX8 است. مشخصات دقیق این دستگاه را در صفحه مشخصات Galaxy Z Fold 3 ما بررسی کنید. رندرهای جدید گلکسی A35 5G دارای رم قدرتمندی است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی نسل جدید لپ تاپ های ریزر بلید

تنظیمات دوربین شامل یک سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی با یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابر است. گلکسی A35 5G از 1799 دلار شروع می شود و نسبت به نسل قبلی خود ارزان تر است. در رنگ های متنوعی از جمله مشکی فانتوم، سبز و نقره ای ارائه می شود. اما جدیدا به رنگ های آبی و نارنجی نیز ارایه می شود.

سامسونگ موفقیت گلکسی زد فلیپ را با عرضه گلکسی زد فلیپ 3 دنبال کرده است. این دستگاه در تاریخ 11 آگوست با عرضه در تاریخ 27 آگوست رونمایی شد. با قیمتی که دارد، گوشی تاشو به سرعت به یکی از آنها تبدیل خواهد شد. پرطرفدارترین دستگاه های موجود در بازار نیز خواهد شد.

کاربرد این دستگاه چیست؟

صفحه نمایش بزرگتر 1.9 اینچی Super AMOLED یک ارتقاء خوشایند است زیرا اکنون می تواند محتوای بیشتری را نمایش دهد. این به کاربران امکان می دهد بدون نیاز به باز کردن دستگاه با برنامه ها تعامل داشته باشند. صفحه نمایش 6.7 اینچی تاشو نیز روشن تر از مدل قبلی خود است. گلکسی زد فلیپ 3 دارای وجه تمایز این است که در برابر آب نیز مقاوم است.

سامسونگ با چیپست اسنپدراگون 888 همراه با 8 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی، عملکردی در سطح پرچمدار به آن داده است. باتری 3300 میلی آمپر ساعتی از شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی می کند. تنظیمات دوربین شامل یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و 12 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی f/2.4 است. رندرهای جدید گلکسی A35 5G کاربردهای بسیاری دارد.

گلکسی A53 5G با قیمت 999 دلار ارزان‌ترین گوشی هوشمند تاشو سامسونگ است. این در طیف وسیعی از رنگ ها از جمله مشکی فانتوم، سبز و اسطوخودوس موجود است.

آیا این گوشی طرفدارای زیادی دارد؟

سامسونگ همچنین Galaxy Z Flip 3 Bespoke Edition را عرضه کرده است. در ابتدا به مشتریان در 7 بازار این امکان را می دهد که از بین 49 ترکیب رنگ مختلف برای Galaxy Z Flip 3 انتخاب کنند. بقیه چیزها دقیقاً مشابه مدل معمولی است.

این مطلب را هم ببینید
نمایش طراحی گلکسی s21 fe

آگوست ماه گلکسی نوت است و سامسونگ این بار نیز از دو گوشی جدید خود رونمایی کرده است. گلکسی نوت 20 و گلکسی نوت 20 اولترا اکنون رسمی و برای پیش خرید در دسترس هستند. آنها از 21 آگوست به فروش می رسند. رندرهای جدید گلکسی A35 5G اکنون آماده ی فروش هستند.

رندرهای جدید گلکسی A35 5G

تفاوت های عمده ای بین این دو مدل وجود دارد. گلکسی نوت 20 و نوت 20 اولترا دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی مسطح FHD+ و صفحه نمایش 6.9 اینچی Quad HD+ منحنی با نرخ نوسازی پویا 120 هرتز هستند. اولی اسلات کارت microSD ندارد در حالی که دومی دارای اسلات کارت است. هر دو از شارژ فوق سریع 45 واتی پشتیبانی نمی کنند، در عوض حداکثر 25 وات شارژ می شوند.

قیمت این گوشی چقدر است؟

در حالی که گلکسی نوت 20 اولترا ساختار فلزی و شیشه ای را که پرچمداران سامسونگ با آن آشنا شده اند حفظ کرده است، گلکسی نوت 20 تنها دارای یک پشت پلاستیکی است. این تصمیم غافلگیرکننده ای است که سامسونگ امسال گرفته است، علاوه بر این که نرخ به روز رسانی 120 هرتز را در گوشی کوچکتر ارائه نمی دهد.

آنها همچنین از همان چیپست‌های Exynos 990/Snapdragon 865+ استفاده می‌کنند که Note 20 تنها 8 گیگابایت رم دارد در حالی که Ultra دارای پیکربندی رم 12 گیگابایتی و همچنین تا 512 گیگابایت حافظه داخلی است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این تلفن‌ها، به صفحه دستگاه‌های ما مراجعه کنید تا مشخصات کامل Galaxy Note 20 و Galaxy Note 20 Ultra را مشاهده کنید.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را بیشتر با رندرهای جدید گلکسی A35 5G آشنا کنیم. سامسونگ از خط تولید پرچمداران 2022 خود رونمایی کرد. جدیدترین گوشی های سامسونگ در سری گلکسی اس اکنون گلکسی اس 22، گلکسی اس 22 پلاس و گلکسی اس 22 اولترا هستند. این دستگاه ها از چیپست های Exynos 2200 و Snapdragon 8 Gen 1 استفاده می کنند که در دسترس بودن آنها بر اساس منطقه متفاوت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *