بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بازی zombie virus k_ zombie

بازی zombie virus

امروز سعی داریم شما را با بازی zombie virus آشنا کنیم. این یک بازی ویدئویی ترسناک بقای اول شخص است که توسط Ubisoft Montpellier توسعه یافته و توسط Ubisoft منتشر شده است. این بازی برای Wii U به عنوان یکی از بازی های راه اندازی آن در نوامبر 2012 منتشر شد. در این بازی، بازیکن کنترل یک بازمانده انسانی را در میان یک آخرالزمان زامبی در سال 2012 به عهده می گیرد. اگر می خواهید بیشتر با بازی zombie virus آشنا شوید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

این بازی چه ویژگی هایی دارد؟

با داشتن سیستم permadeath، از Wii U GamePad به طور گسترده برای اسکن محیط و حفظ موجودی بازمانده استفاده می کند. این بازی با نام Zombi برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در سال 2015 منتشر شد. این پورت که توسط Straight Right مدیریت می‌شود، سلاح‌های سرد جدیدی اضافه می‌کند و ویژگی چند نفره را حذف می‌کند.

نینتندو با یوبی سافت تماس گرفت تا یک بازی بالغ برای کنسول بازی خود به نام Wii U توسعه دهد. در ابتدا به عنوان یک فرانچایز Raving Rabbids و یک تیرانداز سریع اول شخص به نام Killer Freaks from Outer Space تصور می شد. بازی پس از اینکه تیم سازنده متوجه شد که گیم پد Wii U برای بازی های کندتر مناسب است، به عنوان ZombiU تغییر یافت.

بازی zombie virus

بسیاری از ویژگی های بازی، از جمله ویژگی GamePad و ویژگی permadeath، چندین بار تکرار شدند. در میان دیگر بازی‌های ویدیویی، ZombiU تحت تأثیر بازی‌های Resident Evil، Condemned: Criminal Origins و King Kong پیتر جکسون قرار گرفت. لندن به دلیل ترکیبی از معماری مدرن و قرون وسطایی و تاریخ غنی آن به عنوان محیط بازی انتخاب شد. Ubisoft Bucharest توسعه بخش چندنفره بازی را رهبری کرد. بازی zombie virus بسیار هیجان انگیز است.

آیا نقد های مثبتی درباره ی این بازی شده است؟

این بازی به طور کلی نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد، با تاکید بازی بر ترس بقا، اتمسفر و سیستم permadeath مورد ستایش قرار گرفت. منتقدان نظرات متفاوتی در مورد گیم پلی چند نفره، داستان و استفاده از گیم پد داشتند. مشکلات فنی مانند اشکالات و زمان بارگذاری مورد انتقاد قرار گرفت. این بازی برای یوبی سافت سودآور نبود و باعث شد تا یکی دیگر از انحصاری های Wii U، Rayman Legends را به یک بازی چند پلتفرمی تبدیل کند. اما پس از شکست مالی بازی لغو شد. بازی zombie virus با فراز و نشیب های زیادی همراه بوده است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی MotoGP 20

بازی‌های بقای زامبی‌ها، تعداد زیادی کاراکتر دارند و می‌توانند فرد را تحت تأثیر قرار دهند. برای انتخاب بهترین بازی‌های زامبی به کمک نیاز دارید، و مانند شخصیت لاکونیک که در اولین اقدام هر فیلم زامبی، قهرمان بی‌نظیر را از خیابان بیرون می‌کشد، ما اینجاییم تا کمک کنیم. حضور زامبی‌ها در بازی‌های ویدیویی تقریباً به قدمت خود صنعت بازی است و در اینجا بهترین بازی‌ها را با مردگان زنده در آن‌ها بررسی می‌کنیم.

آن‌ها را هر چه می‌خواهید صدا کنید، Infected، Walkers، The Undead، زامبی‌ها هیولایی نمادین هستند که راه خود را به قلب ما باز کرده‌اند و در طول سال‌ها به بازی‌های ویدیویی، فیلم‌ها و به طور کلی فرهنگ پاپ بازگشته‌اند.

پرطرفدارترین بازی سال

مجموعه‌ای از بازی‌های عالی از استودیوها وجود دارد که سه‌گانه ، مستقل هستند و همه چیزهایی هستند که هر کدام برداشت خود را از جزر و مد بیان می کنند. برخی از بازی‌ها بهتر از سایرین هستند، حتی تعداد انگشت شماری ژانر “بقای زامبی” را به طور کامل تعریف می‌کنند و اگرچه کمی از تعداد زیادی از این بازی‌ها که در طول سال‌ها ساخته شده‌اند اشباع شده‌اند، هنوز هم تعداد کمی از این بازی‌ها ارزشمند هستند. بازی zombie virus طرفداران بسیار زیادی دارد.

به‌روزرسانی‌شده در ۸ فوریه ۲۰۲۲ توسط متیو مک‌کئون: بازی‌های زامبی درست مانند گروه‌های مرده‌ای که آنها به تصویر می‌کشند، از توسعه خارج می‌شوند و روی صفحه‌نمایش ما پخش می‌شوند. عرضه اخیر Dying Light 2 نشان می دهد که این ژانری است که هرگز نمی میرد و همیشه در محیط مناسب لذت بخش است.

پس از شش سال توسعه، Techland با بخش دیگری از Dying Light بسیار محبوب خود به صفحه‌های ما بازگشت. مشابه نمونه قبلی خود، پارکور فراوانی در شهر پر زامبی هاران وجود دارد. 20 سال بعد، شما وظیفه دارید که شهر را دوباره روی پای خود نگه دارید و جنگ قدرت بین جناح های متخاصم را که در این زمین پر از ویرانه زنده مانده اند، حل کرده و صلح برقرار کنید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Art Puzzle

داستان این بازی چیست؟

Dying Light 2 با آوردن نقشه ای که به طور قابل توجهی بزرگتر از نقشه اصلی است، مناطق کاملاً عظیمی برای کاوش دارد. آسمان‌خراش‌های بلندی برای بالا رفتن، پازل‌های پارکور برای حل و ارتفاعات سرگیجه‌آور جدیدی برای رسیدن به لطف معرفی برخی از فناوری‌های جدید پیمایشی مانند گلایدر وجود دارد. مبارزات هنوز کمی سخت است و برخی از مشکلات سرعت در داستان وجود دارد، اما انواع پارکور و زامبی، به خصوص در شب، پیشرفت بزرگی نسبت به نسخه اصلی دارد. بازی zombie virus بسیار بازی سرگرم کننده و جذابی است.

بازی zombie virus

The Last Stand: Aftermath که توسط Con Artist Games ساخته شده است یک ارتقاء قابل توجه برای کسانی است که قسمت قبلی Last Stand: Union City را بازی کرده اند. در حالی که بازی قبلی دفاع موجی زامبی بود، این بار به جای دفع انبوهی از مردگان در یک پناهگاه، در حال کاوش در دنیای ویران شده پسا آخرالزمانی هستید. همان طور که دیدید شما باید سعی کنید زامبی ها را کشته و از بین ببرید زیرا این می تواند بسیار دردسر باشد و در واقع هیجان بازی به همین است.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با بازی zombie virus آشنا کنیم. این بازی سرکش تک‌نفره به‌طور شگفت‌انگیزی، شما را به یافتن منابع و کمک به دیگران در یک زمین بازی پر از جسد وادار می کند و دائماً در حال تغییر وظیفه است. گیم پلی بازی سخت اما منصفانه است، و شما می توانید با باز کردن مهارت های خاص، ساخت تجهیزات قدرتمند و اطمینان از داشتن بهترین تجهیزات در زمان شروع، شانس خود را به دست آورید. امیدواریم که تا حد زیادی با این بازی آشنا شده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *