آموزش تلفن پاناسونیک, سانترال و تلفن پاناسونیک

انواع تلفن دیجیتال سانترال پاناسونیک

تلفن دیجیتال پاناسونیک

انواع تلفن دیجیتال سانترال پاناسونیک

تلفن دیجیتال پاناسونیک یکی از اصلی ترین محصولات تولیدی کمپانی بزرگ پاناسونیک است. تلفن دیجیتال سانترال پاناسونیک امروزه با کارایی بالا، کاربری آسان، استقامت و زیبایی فوق العاده جزو پرکاربرد ترین تلفن های سانترال پاناسونیک است که با کارایی و قیمت متفاوت برای کارشناسان و مدیران تولید کرده است.

تلفن دیجیتال کارشناسی

تلفن پاناسونیک KX-T7665 یک تلفن دیجیتال و کارمندی پاناسونیک می باشد که روی سانترال های پر ظرفیت TDA و TDE و NS و NCP قابل استفاده می باشد. روی TDA و TDE از کارت TDA0172 و روی NS500 از کارت NS5172 برای ارتباط داخلی های دیجیتال به مرکز پاناسونیک استفاده می شود. این تلفن کارمندی دارای ۸ کلید قابل برناه ریزی هست . این تلفن بسیار شبیه تلفن هایبرید ۷۷۳۰ است با این تفاوت که تلفن ۷۷۳۰ دارای ۱۲ کلید حافظه و جک هدفن است.

تلفن دیجیتال پاناسونیک

تلفن دیجیتال پاناسونیک

تلفن دیجیتال سری DT300

تلفن های سری DT300 مانند تلفن دیجیتال پاناسونیک DT333 که یک تلفن کاملا مدیریتی با پایه ایستاده و بسیار زیبا محسوب می شود. تلفن های دیجیتال این سری دارای ۲۴ کلید حافظه بوده که دسترسی به کارمندان را بسیار آسان می کند. همچنین می توانید بسیاری از برنامه های دیگری را بر روی این کلید های حافظه ذخیره نمایید. این تلفن ها در مدل های مختلف تولید شده که تفاوت آنها در سایز صفحه نمایش، نور پس زمینه، قابلیت هدست و ماژول بلوتوث هست.

این مطلب را هم ببینید
سیستم پردازش صدای پاناسونیک

مدل های تلفن دیجیتال سری DT300

تلفن دیجیتال سری DT500

تلفن های سری DT500 که معروف ترین آن تلفن سانترال DT543 ، جدید ترین سری تلفن های دیجیتال سانترال پاناسونیک است. این تلفن ها با ظاهری کاملا متفاوت نسبت به سری قبل خود وارد بازار شده که مدل های مختلفی دارد و تفاوت مدل ها در صفحه نمایش است. تلفن دیجیتال پاناسونیک سری DT500 ، با ظاهری بسیار جذاب و کاربری آسان با وجود ۲۴ کلید حافظه، جزو تلفن های مدیریتی سانترال های پاناسونیک محسوب می شود.

مدل های تلفن دیجیتال سری DT500

این مطلب را هم ببینید
معرفی سانترال های کم ظرفیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *