اخبار تکنولوژی

ایربادز بیسیم Earin A-3 رونمایی شد

ایربادز بیسیم Earin A-3

CES همیشه زمان خوبی بوده است تا شرکت‌های سازنده از ایربادهای بی‌سیم واقعی خود در آن رونمایی کنند. اما Earin نتوانسته یک هفته تا برگزاری این رویداد منتظر بماند.  در آستانه برگزاری این نمایشگاه ، ایربادز بیسیم Earin A-3 رونمایی شد که توانسته است عنوان کوچکترین و سبک ترین هدفون بازار را به خود اختصاص دهد.

ایربادز بیسیم Earin A-3

ایربادز جدید با طراحی متفاوت و با کیس‌هایی در ترکیب رنگ مشکی و نقره‌ای در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. جنس سری‌های هدفون، سیلیکونی نیستند و در نتیجه به صورت کامل در کانال گوش قرار نمی‌گیرند؛‌ بلکه Earin طراحی متفاوت‌تری را برای ایربادز جدید خود درنظر گرفته که کاربران بدون احساس خستگی بتوانند در کل روز از ایربادز A-3 به راحتی استفاده کنند. اپل نیز هدفون ایرپادز را تقریبا با رویکرد مشابه ایربادز Earin طراحی کرده است؛ ‌اما کیفیت صدای نسبتا ضعیفی خصوصا در بیس‌های پایین دارد. Earin برای حل مشکل کیفیت صدا از اسپیکرهای بزرگ 14.3 میلی‌متری کمک گرفته است که عملکرد قدرتمندتری نسبت به هدفون‌های قبلی شرکت دارند.

این مطلب را هم ببینید
بهترین موس های گیمینگ باسیم 2019

باتوجه به ابعاد اسپیکرها،‌ فضای زیادی برای سایر المان‌های ایربادز خصوصا باتری باقی نمی‌ماند. درنتیجه طول عمر باتری ایربادز  A-3 تنها 5 ساعت اعلام شده است. محصول جدید Earin نیازی به ویژگی‌های مانند حذف نویز فعال یا فعال کردن دستیار صوتی هندزفری ندارد. ابعاد کیس شارژر آلومینیومی آنودایز ایربادز در مقایسه با خود هدفون بسیار بزرگ‌ به نظر می‌رسد. ظاهرا علت طراحی چنین کیسی، به باتری بزرگ آن مربوط می‌شود که می‌تواند تا 25 ساعت قابلیت شارژدهی داشته باشد. این کیس زیبا به صورت بی‌سیم یا از طریق اتصال USB شارژ مورد نیاز هدفون را تامین می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *