بازی و سرگرمی, معرفی بازی

بازی های PS5 که هم زمان با عرضه کنسول منتشر خواهند شد

بازی های PS5 که هم زمان با عرضه کنسول منتشر خواهند شد

همانطور که می‌دانید، کنسول پلی استیشن 5 در زمستان و تعطیلات کریسمس پایان سال 2020 امسال به بازار عرضه خواهد شد. در حال حاضر پیش فروش این محصول در بسیاری از  کشورها از جمله ایران آغاز شده است. گیمرها مشتاقانه منتظرند تا بازی های جذاب این کنسول را برای روی آن تجربه کنند. تاکنون تعداد زیادی بازی برای این پلتفرم معرفی شده است. در این مطلب می توانید لیستی از بازی های PS5 که هم زمان با عرضه کنسول منتشر خواهند شد را مشاهده کنید.

لیست بازی های PS5 که هم زمان با عرضه کنسول منتشر خواهند شد

Godfall

Godfall یک بازی اکشن نقش آفرینی است که توسط استودیو کاونتر پلی گیمز (Counterplay Games) ساخته و توسط گیرباکس پابلیشینگ (Gearbox Publishing) منتشر شد. این بازی در تاریخ 12 نوامبر مصادف با 22 آبان ماه برای رایانه‌های شخصی و کنسول پلی استیشن 5 عرضه شد اما نمرات قابل قبولی دریافت نکرد.

Demon’s Souls remake

بازی Demon’s Souls remake یکی از عناوین سبک اکشن نقش آفرینی است که توسط بلوپرینت گیمز (Bluepoint Games) و ژاپن استودیو (SIE Japan Studio) ساخت و توسط کمپانی سونی (Sony Interactive Entertainment) منتشر شد. وقایع بازی Demon’s Souls بازسازی شده در سرزمین پادشاهی بولتاریا (Boletaria) رخ می‌دهد. در بازی سلاح‌ها و زره‌ها و حلقه‌های جدید به همراه یک آیتم به نام Grains اضافه شده که استفاده از آن باعث می‌شود تا مدت کوتاهی از تاثیر چیزهایی مانند زهر، آتش و یا خون‌ریزی در امان بمانید و در برابر آن مقاوم شوید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع ارور Unable to Initialize Steam API در بازی

Control Ultimate Edition

این پکیج شامل بازی اصلی و تمام DLCهای بازی است که با قیمت $39.99 / £29.99 عرضه خواهد شد. یکی از DLCها که The Foundation نام دارد، قرار است تاریخچه The Oldest House را بازگو کند. در DLC دوم که Alan Wake Expansion نام دارد، بازی کنترل را بطور عمیقی با آلن ویک مرتبط می‌سازد و دنیای این دو بازی را به هم وصل می‌کند.

Assassin’s Creed Valhalla

به طور دقیق، تاریخ انتشار بازی Assassins Creed Valhalla روز 10 نوامبر (17 آبان) است. داستان بازی Assassins Creed Valhalla درباره گروهی از وایکینگ‌ها است که از سرزمین‌های خودشان خارج می‌شوند و به انگلستان حمله می‌کنند. آن‌ها قصد دارند با این کار صاحب زمین‌های جدیدی برای زندگی کردن شوند و آسایش نسل‌های آینده خودشان را تضمین کنند. شخصیت اصلی بازی اساسینز کرید: والهالا ایوور (Eivor) نام دارد که یکی از همین وایکینگ‌ها است و آن‌ها را رهبری می‌کند.

این مطلب را هم ببینید
عرضه بازی Lost Soul Aside روی پلی استیشن 5

Call of Duty Black Ops: Cold War

تریلر بعدی مربوط به نمایشی نفس‌گیر از بازی Call of Duty Black Ops: Cold War بود! در این تریلر شاهد همان کالاف دیوتی کلاسیک، اما با سرعتی سرسام آور بودیم. قدرت هارد SSD کنسول پلی استیشن 5 در این تریلر نیز توانست توجه همگان را به خود جلب کند! تا این لحظه، تمامی تریلرهایی که از گیم پلی بازی‌ها دیدیم، بدون لود و لحظه‌ای توقف بود. در این تریلر، شاهد ویژگی‌های جدیدی در COD بودیم مانند شلیک گلوله به صورت آهسته یا استفاده از بدن دشمن به عنوان سپر دفاعی و حتی کشیدن ضامن نارنجک و پرت کردن شخص به سمت دشمن! خبر خوشی که در اینجا برای دارندگان کنسول PS4 داریم این است که می‌توانند بصورت رایگان از 18 تا 20 سپتامبر، بخش آلفای چند نفره آنلاین را تجربه کنند.

1 دیدگاه در “بازی های PS5 که هم زمان با عرضه کنسول منتشر خواهند شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *