بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بازی Rider : ساده اما جذاب

معرفی بازی Rider

سلیقه گیمرها با یکدیگر متفاوت است. برخی بازی های سنگین و طولانی را ترجیح می دهند و برخی دیگر بازی های کوتاه و ساده را. پس اگر شما هم جزو دسته دوم هستید در این بخش با ما همراه باشید تا به معرفی بازی Rider که یک بازی جذاب و ساده است بپردازیم.

معرفی بازی Rider

این بازی ساخته‌ی Ketchapp می باشد. Rider بازی ساده‌ای است و منطقی است که با ورود به آن هیچ آموزش طولانی یا تنظیمات خاصی وجود نداشته باشد. به همین ترتیب بازی به سرعت شروع می‌شود و شما کنترل موتورسیکلتی را به دست می‌گیرید که در محیطی با طراحی نئونی قرار دارد. کنترل موتورسیکلت فرآیند پیچیده‌ای ندارد و با لمس کردن هر بخشی از صفحه‌نمایش سرعت می‌گیرد، البته این به این معنی نیست که کنترل کردنش همیشه هم ساده خواهد بود چرا که مسیر مشخص شده در گیم‌پلی پر از شیب‌های تند، سکوهای پرتاب و لوپ‌های بی انتهاست.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی .Empty

اگر دوست دارید وسط پرش در هوا پشتک بزنید هم می‌توانید دقیقا در نقطه اوج پرش با یک لمس طولانی روی صفحه دستگاهتان این کار را انجام دهید. تا وقتی دستتان را از روی صفحه‌نمایش برندارید این پشتک‌ها ادامه خواهند داشت اما بهتر است خیلی مجذوب هنرنمایی در هوا نباشید چون اگر برعکس فرود بیایید تفاوتی با تصادف در طی بازی ندارد و گیم‌اور می‌شوید.

سیستم امتیازگیری هم به سادگی بقیه‌ی اجزای بازی است؛ با گذراندن و کامل کردن هر مرحله امتیازاتی به دست می‌آورید و هر پشتک هم یک امتیاز اضافی دارد. در مسیر هر مرحله تعدادی الماس سر راه شما قرار می‌گیرند که هر چقدر بیشتر به دست بیاورید بهتر است و برای خریدن موتورسیکلت و حتی وسایل نقلیه‌ی جدید دیگری هم به کار می‌آیند که اساسا در کنترل یکسان هستند و فقط تفاوت‌های ظاهری دارند.

این مطلب را هم ببینید
سیستم امتیاز دهی و بخش بتل رویال بازی call of duty : modern warfare

در این باازی اگر شما n روز متوالی در بازی حضور پیدا کنید تعداد مشخصی الماس جایزه می‌گیرید. راز دیگر هم جزئیاتی است که گیم‌پلی را از تکراری و خسته‌کننده بودن نجات می‌دهند، مثلا در بازی Rider علاوه بر مراحل اصلی تعدادی چالش هم در نظر گرفته شده که شامل تعداد خاصی پشتک در یک مرحله، کسب امتیاز مشخص و… است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *