اخبار تکنولوژی

تبلت Galaxy Tab S7 FE 5G سامسونگ معرفی شد

تبلت Galaxy Tab S7 FE 5G سامسونگ

ماههاست که شایعاتی در خصوص تبلت جدید برند ساموسنگ منتر می شود. بلخره تبلت Galaxy Tab S7 FE 5G سامسونگ بطور رسمی معرفی شد.

تبلت Galaxy Tab S7 FE 5G سامسونگ

گلکسی تب اس7 FE 5G یک تبلت 12.4 اینچی با صفحه نمایش LCD است. این صفحه نمایش 60 هرتزی دارای وضوح تصویر 2,560×1,600 پیکسل و نسبت ابعاد 16:10 است. سامسونگ تبلت جدید خود را با سیستم عامل اندروید 11 و رابط کاربری One UI 3.1 روانه بازار می‌کند.

همراه با تبلت گلکسی تب S7 FE 5G قلم S Pen ارائه می‌شود که می‌توان از آن برای یادداشت برداری و طراحی استفاده کرد. این تبلت از حالت DeX  هم پشتیبانی می‌کند و می‌توان یک تجربه دسکتاپ مانند داشت، در این صورت می‌توان برای داشتن یک تجربه بهتر کیبورد Book Cover Keyboard را هم خریداری کرد.

این مطلب را هم ببینید
رونمایی از کیبورد Combo Touch لاجیتک با ویژگی پد لمسی

مدل چیپست بکار رفته در این تبلت اسنپدراگون 750G کوالکام با 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی در مدل پایه است اما می‌توان مدل 128 گیگابایتی آن را با 6 گیگابایت حافظه رم خریداری کرد. امکان نصب یک کارت حافظه microSD با ظرفیت حداکثر 1 ترابایت هم وجود دارد.

ظرفیت باتری تبلت گلکسی تب S7 FE 5G سامسونگ 10,090 میلی آمپر ساعت است و از شارژر 45 واتی پشتیبانی می‌کند، با این حال همراه با آن تنها شارژر 15 واتی عرضه می‌شود. در صورتی که کاربر شارژر 45 واتی را به طور جداگانه خریداری کند، باتری آن از 0 تا 100 درصد ظرف 90 دقیقه شارژ می‌شود. در هر صورت سامسونگ وعده 12 ساعت وب گردی را با اینترنت Wi-Fi or 4G داده است.

این مطلب را هم ببینید
هدست گیمینگ اقتصادی

گلکسی تب S7 FE 5G در کنار پشتیبانی از شبکه‌های موبایل نسل پنجمی، دارای Wi-Fi 5، بلوتوث 5.0 و GPS است ام خبری از NFC نیست. درگاه USB-C هم منطبق بر استاندارد 3.2 نسل اول است. هرچند خبری از جک هدفون 3.5 میلی متری نیست، دست کم بلندگوهای استریو AKG این تبلت از دالبی آتموس پشتیبانی می‌کنند. تبلت گلکسی تب S7 FE 5G سامسونگ دارای یک دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی با پشتیبانی از ضبط ویدئو 4K با نرخ فریم برداری 30 فریم در ثانیه و قابلیت فوکوس خودکار است. دوربین جلویی هم 5 مگاپیکسلی و فاقد فوکوس خودکار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *