اخبار تکنولوژی

تبلت Galaxy Tab A7 Lite سامسونگ معرفی شد

تبلت Galaxy Tab A7 Lite سامسونگ

تبلت Galaxy Tab A7 Lite سامسونگ جدیدترین تبلت اقتصادی این کمپانی می باشد که مجهز به صفحه نمایش LCD با وضوح تصویر 1,340×800 پیکسل و نسبت ابعاد 15:9 است.

تبلت Galaxy Tab A7 Lite سامسونگ

سامسونگ در تبلت جدید خود از چیپست Helio P22T مدیاتک با هشت هسته پردازشی Cortex-A53 و پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 استفاده کرده است که به وضوح یک چیپست قدیمی و ضعیف محسوب می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند این تبلت را با 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی و به ترتیب 3 و 4 گیگابایت حافظه رم انتخاب کنند. البته امکان نصب کارت حافظه microSD با ظرفیت حداکثر 1 ترابایت وجود دارد.

این تبلت به یک باتری با ظرفیت 5,100 میلی آمپر ساعت مجهز است که از شارژ 15 واتی USB-C پشتیبانی می‌کند، با این حال خبری از وجود شارژر در جعبه آن نیست و تنها یک کابل USB-C نسخه 2.0 و بدون پشتیبانی از حالت DeX همراه با آن ارائه می‌شود.

این مطلب را هم ببینید
مایکروسافت اج در آزمون HTML5 Accessibility امتیاز کامل را کسب کرد

هر دو نسخه Wi-Fi و 4G تبلت گلکسی Tab A7 Lite سامسونگ دارای Wi-Fi 5، بلوتوث 5.0 و GPS است اما خبری از NFC نیست. با وجود اینکه بلندگوهای استریو این تبلت برند AKG را یدک نمی‌کشند، اما دست کم از Dolby Atmos پشتیبانی می‌کنند و جک هدفون 3.5 میلی متری هم یافت می‌شود.

تبلت گلکسی تب A7 سامسونگ دارای دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار است اما چیپست آن از ضبط ویدئو 4K پشتیبانی نمی‌کند و به 1080p با 30 فریم در ثانیه محدود می‌شود. دوربین سلفی هم یک 2 مگاپیکسلی بدون فوکوس خودکار است. جدول بالا قیمت تبلت Galaxy Tab A7 Lite سامسونگ را نشان می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *