تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

لپ تاپ Predator Triton 500 SE ایسر معرفی شد

لپ تاپ Predator Triton 500 SE ایسر

ایسر یکی از باسابقه‌ترین برندهای تولید کامپیوتر و تجهیزاتی جانبی در آسیا محسوب می‌شود و در رتبه‌ی پنجم بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های کامپیوتر شخصی در جهان قرار دارد. لپ تاپ Predator Triton 500 SE ایسر محصول جدیدی ازاین برند بوده که به تازگی معرفی شده و در کنار پردازنده های Core i9 نسل یازدهمی به کارت های گرافیک سری GeForce RTX 30 نیز مجهز است.

لپ تاپ Predator Triton 500 SE ایسر

Predator Triton 500 SE، نسل جدیدی از لپ  تاپ های گیمینگ ایسر است که این شرکت این بار بهترین قطعات سخت افزاری و همچنین بهترین قابلیت های گیمینگ موجود را به آن ها آورده است. ایسر اعلام کرده که این لپ تاپ را به صورت ویژه برای گیمرهای حرفه ای طراحی کرده است که قصد دارند جدیدترین بازی های AAA را با بهترین وضوح و قابلیت های گرافیکی به اجرا در آورند. همچنین استفاده از این لپ تاپ برای فعالیت ها و کاربردهای حرفه ای نظیر طراحی های گرافیکی و ویرایش ویدیوها نیز بسیار عالی به نظر می رسد.

تمامی پیکربندی ها از این لپ تاپ از پردازنده های نسل یازدهمی Core i9 بهره می برند و در بهترین حالت کاربران می توانند این لپ تاپ را به پردازنده قدرتمند Core i9-11980HK مجهز کنند. کارت گرافیک GeForce RTX 3080، حداکثر 64 گیگابایت حافظه رم DDR4 در فرکانس کاری 3200 مگاهرتز و همچنین چهار ترابایت حافظه مبتنی بر رابط پرسرعت PCIe Gen4، دیگر مشخصات سخت افزاری این لپ تاپ قدرتمند را تشکیل می دهند.

این مطلب را هم ببینید
آموزش اتصال ایرپاد به لپ تاپ در ویندوز

استفاده از این قطعات سخت افزاری قدرتمند سبب نشده است که ضخامت این لپ تاپ از حد استاندارد خارج شود. بدنه لپ تاپ Predator Triton 500 SE حتی در بهترین پیکربندی از 19.9 میلی متر تجاوز نمی کند؛ به همین دلیل می توانید آن را به راحتی در کوله پشتی خود قرار داده و به صورت روزانه در مکان ها و زمان های مختلف از آن استفاده کنید. ایسر اعلام کرده است که باتری لپ تاپ Predator Triton 500 SE قادر است با هر بار شارژ کامل، چیزی در حدود 12 ساعت کاربران خود را همراهی کند.

این لپ تاپ جدید ایسر به نمایشگر 16 اینچی با نسبت تصویر 16:10 مجهز است و شرکت سازنده اعلام کرده که برای آن حاشیه های باریکی نیز در نظر گرفته است. به گونه ای که نسبت نمایشگر به بدنه در این لپ تاپ به 87 درصد می رسد. ایسر قصد دارد این لپ تاپ گیمینگ خود را با سه پیکربندی مختلف در بخش نمایشگر روانه بازار کند.

این مطلب را هم ببینید
آموزش ریکاوری ایمیل های پاک شده در جیمیل

ارزان قیمت ترین نسخه از این لپ تاپ به نمایشگر LCD با وضوح WQXGA (یا 2560 در 1600 پیکسلی) و نرخ بروزرسانی 165 هرتزی مجهز است. در نسخه قدرتمندتر، این نمایشگر با حفظ وضوح و نرخ بروزرسانی به نوع Mini LED ارتقا یافته که دارای حداکثر میزان روشنایی 1250 nit است و می تواند 100 درصد از طیف رنگ های sRGB را به نمایش بگذارد. اما بهترین پیکربندی در این لپ تاپ به نمایشگر IPS با وضوح WQXGA مجهز است که از نرخ بروزرسانی حداکثری 240 هرتز و زمان پاسخگویی 3 میلی ثانیه بهره می برد. این نمایشگر می تواند 100 درصد از طیف رنگ های DCI-P3 را به نمایش بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *