آموزش و ترفند ها, موبایل و تجهیزات جانبی

ترفند برای افزایش ضریب در مشارکت در اینستاگرام

مدتی است که اینستاگرام به یکی از بهترین راه های درآمدزدایی تبدیل شده است. به این ترتیب هر حرفه و مهارتی که فکرش را بکنید در این اپلیکیشن باعث شده تا به سود و مزایای زیادی برسد. اما در این راه ترفندهای زیادی وجود دارد که در این مقاله می خواهیم با 10 نمونه از ترفندهای افزایش ضریب مشارکت در اینستاگرام آشنا شویم.

افزایش ضریب مشارکت در اینستاگرام

مدتی است که شاهد این هستیم که از کسب و کارهای کوچک گرفته تا بزرگ، توانسته اند از طریق این اپلیکیشن طرفداران زیادی به دست آوردند که نتیجه آن ها افزایش سود و منفعت این کسب و کارها بود. به این ترتیب این مهارت ها بدون لطف اینستاگرام قادر به رسیدن به این درجه از موفقیت و درآمد نبودند. پس همه چیز را مدیون آن هستند. البته نمی توان گفت رسیدن به موفقیت در این شبکه اجتماعی بدون تلاش نبوده است. قطعا این افراد نیز برای آن بتوانند به سوددهی بالایی دست پیدا کنند، در این حیطه تلاش بسیار کرده اند و خاک زیاد خورده اند. ولی بهتر است بدانید که اگر به دنبال این هستید که با سرعت بیشتری پیشرفت کنید، باید بتوانید ترفندهای لازم را در این حیطه پیاده کنید.

 

 

 

افزایش ضریب مشارکت در اینستاگرام

10 ترفند افزایش ضریب مشارکت در اینستاگرام

برای آنکه بتوانید ا این ترفندها به نحو احسنت استفاده کنید، ابتد باید مهارت کافی در استفاده از این نرم افزار داشته باشید. پس زمانی که بدانید اینستاگرام دارای چه ویژگی هایی می باشد، می توانید به موفقیت بهتر و سریع تری دست پیدا کنید. این ترفندها به شرح زیر است:

1.عضو بیزینیس اکانت شوید

از آنجایی که در اینستاگرام انواع پیج های شخصی و کاری زیادی وجود دارد، باید تفاوتی بین پیج کاری و شخصی وجود داشته باشد. به این رتیب اولین قدمی که برمی دارید، باید پیچ خود را به بیزینس اکانت تبدیل کنید. پس به راحتی می توانید تحلیل های فوق العاده ای را در این پیج پیاده کنید و مخاطبین زیادی را مجذوب خود کنید. در واقع بیزینس اکانت برگ برنده شما در حرفه مورد نظرتان محسوب می شود.

این مطلب را هم ببینید
چهار روش برای رفع مشکل بریک شدن گوشی های اندروید

2.تحلیل اینستاگرام

از آنجایی که تحلیل یک بیزینس اکانت بسیار راحت است، چند وقت یکبار با توجه به فعالیت هایی که انجام داده اید، این کار را انجام دهید. برای نمونه بررسی کنید که بیشترین جنسیت فالوئرهای شما کدام هستند، یا میزان عکس العمل مخاطبین به چه صورت بوده و در روزهای هفته بازدید چگونه صورت گرفته است. باید تک تک موارد را مورد ارزیابی قرار دهید.

افزایش ضریب مشارکت در اینستاگرام

3.از تمامی امکانات اینستاگرام استفاده کنیدزمانی که وارد اینستاگرام می شوید، امکانات زیادی در اختیار شما قرار داده می شود که باید بتوانید همه آن ها را مورد بررسی قرار دهید و روی آن ها کار کنید. سپس باید با در نظر گرفتن یک هدف مشخص برنامه ریزی دقیقی داشته باشید.

4.از نظرسنجی استفاده کنید

بعد از آنکه هدف مشخصی را برای کار خود قرار دادید، بهتر است که با استوری یک باکس نظرسنجی، ببینید که مخاطبین راجع به کارایی شما چه برخوردی نشان می دهند و چه واکنشی خواهند داشت. به این گونه می توانید میزان سود یا ضرر خودتان را بسنجید. نظرسنجی یکی از بهترین راه ها برای برقراری ارتباط با مخاطبین است.

5.هر روز استوری بگذارید و محتواسازی کنید

مخاطبینی که پیج بیزینسی شما را دنبال می کنند، دنبال این هستند که بدانند در طول روز در رابطه با محصولی که قصد عرضه ان را دارید چه ایده هایی پیاده کرده اید و چه کارهایی انجام داده اید. به این ترتیب بهتر است با گذاشتن استوری به صورت همه روزه آن ها را در جریان قرار دهید. این یک رابطه دوستانه با مخاطبین ایجاد می کند. همچنین ایجاد یک محتوای تاثیرگذار بسیار می توانید مفید باشد.

6.سبک خاصی را برای پست های خود انتخاب کنید

بهتر است که یک سبک خاص با فرمت ایده آل برای پست های خود انتخاب کنید که برای مخاطبین جذاب باشد. استفاده از فرمت های متنوع در پیج شما به هم ریختگی و نابسامانی ناخوشایندی را ایجاد می کند. پس تا حد زیادی باید بتوانید یک طرح خاص و یکسان را پیاده کنید. این یکپارچگی باید در تمام تصاویر و ویدیوها به وضوح حس شود.

این مطلب را هم ببینید
بهترین گوشی های گیمینگ و مخصوص بازی

7.محتوا در رابطه با پیج شما باشد

زمانی که آغاز به کار می کنید، باید یک هدف خاصی را برای کار خود تعیین کنید و در ادامه تمام محتویاتی که منتشر می کنید، اعم از پست، استوری و غیره باید در حیطه مهارت شما باید و نباید از  خط قرمز خود خارج شود. این یکی دیگر از ترفندهایی است که برای افزایش ضریب مشارکت در اینستاگرام به کار برده می شود. مخاطبین از محتواهای بی هدف و خارج از عنوان اصلی پیج خوششان نمی آید.

8. برای ایجاد پست زمان بندی مناسبی قرار دهید

در حیطه هدفی که در نظر گرفته اید، برای طراحی و انتشار پست های خود زمان معینی را تعیین کنید و با گذاشتن استوری ها به مخاطبین نوید یک پست ایده آل و مورد پسند آن ها را بدهید تا آن ها مشتاق شوند و انتظار زمان تعیین شده را بکشند.

9. با فالوئرها رابطه دوستی برقرار کنید

ایجاد رابطه دوستی با فالوئرها باعث می شود که شما بتوانید به رشد بیشتری برسید و با مخاطبین راحتر و دوستانه تر برخورد کنید.

10.  مخاطب هدف را اولویت قرار دهید

بهتر است قبل از شروع بیزینس، فکر کنید که قرار است محتواها یا محصول شما برای چه گروه سنی و چه جنسیتی انتشار پیدا کند و کدام دسته از مخاطبین را حیرت زده کند.

نتیجه گیری

اگر دوست دارید که افزایش ضریب مشارکت در اینستاگرام را تا حد زیادی بالا ببرید، تنها راه آن در نظر گرفتن ترفندهای مهم و اساسی است. پس این ترفندها را سرلوحه اهداف خود قرار دهید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *