آموزش و ترفند ها, موبایل و تجهیزات جانبی

معرفی بهترین اپلیکیشن ها برای آیفون

هترین اپلیکیشن ها برای آیفون

تلفن های هوشمند امروزه به یکی از پرکاربردترین تجهیزاتی تبدیل شده اند که به هیچ عنوان نمی توان آن ها را کنار گذاشت. گوشی آیفون نیز برای آنکه مخاطبین بتوانند از آن ها بهترین استفاده را داشته باشند، قابلیت پشتیبانی از  بهترین اپلیکیشن ها برای آیفون را دارا می باشد که از نظر من برای هر کاربر اپلی ضروری است که این اپلیکیشن ها را داشته باشد.

بهترین اپلیکیشن ها برای آیفون

بهترین اپلیکیشن ها برای آیفون

اپلیکیشن ها برای آیفون

امروزه برنامه های زیادی برای تلفن های همراه آیفون طراحی شده اند که بسیار کابردی و مفید می باشند و هر مخاطبی باید آن ها را داشته باشد. این برنامه ها با حساسیت بالایی طراحی شده اند که می توانند نیاز شما را در هر زمینه ای برآورده کنند. درست است که بیشتر برنامه های آیفون پولی می باشد ولی ما با آن ها کاری نداریم. ما با اپلیکیشن هایی کار داریم که کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرند. همچنین بسیاری از کارهای خودتان را اعم از عکاسی، کسب و کار، درآمد و هر چیز دیگری را می توانید به کمک این اپلیکیشن ها انجام دهید. پس برویم که با آن ها آشنا شویم.

بهترین اپلیکیشن ها برای آیفون

گوشی های هوشمند به خودی خود طراحی نشده اند. در واقع این تلفن ها به این منظور ساخته شده اند که مخاطبین بتوانند زندگی راحت تری داشته باشند. پس زمانی که نتوانید از بهترین اپلیکیشن ها برای آیفون استفاده کنید، داشتن آن گوشی به چه دردی می خورد. پس دیگر وقت آن رسیده برنامه هایی که به آن ها نیازی ندارید و بی استفاده هستند را حذف کرده و بهترین های پرکاربرد را جایگزین آن ها کنید.

 Microsoft Office

یکی از برنامه های فوق کاربردی مهم در گوشی آیفون برنامه های آفیس است که بسیار کاربردی و ضروری هستند. به این ترتیب از نظر من سری برنامه های آفیس، از جمله ورد، اکسل، پاورپوینت و … برای انجام کارهای روزانه و یادداشت برداری و حساب و کتاب ها بسیار لازم و ضروری است. پس استفاده از این برنامه را هرگز فراموش نکنید و حتما آن را جایگزین برنامه های بی استفاده گوشی خود کنید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین تبلت های لنوو موجود در بازار ایران

Adobe Lightroom

اگر دوست دارید که تصاویر جذاب ادیت کنید به طوری که تصاویرتان زیباتر از همیشه به نظر برسد، برنامه ادوب لایتروم یکی از بهترین برنامه هایی است که می توانم به شما معرفی کنم. این اپلیکیشن کاربردی به برای هر کسی که عاشق عکاسی می باشد لازم است. ادوب لایتروم علاوه بر ادیت تصاویر قابلیت های دیگری را نیز اعم از پاک کردن اشیاء اضافی در تصویر، کراپ کردن، اضافه کردن نوشتار به متن و … را در طیف بسیار گسترده ای در اختیار شما قرار می دهد.

Chrome

همانطور که می دانید، صفحات جست و جور اصلا نیازی به تعریف و تمجید ندارند زیرا این صفحات برای همه افراد لازم است. در این میان برنامه کروم، تنها وب سایتی است که به شما امکان این را می دهد که برای تمام پرسش هاس خود در ذهنتان پاسخی قطعی پیدا کنید. همچنین این برنامه فوق العاده را که بهترین اپلیکیشن ها برای آیفون  خود جایگزین سایر جستجوگرها کنید. کروم یک شگفتی و هیجان را در اختیار شما قرار می دهد.

Google maps Waze

در گذشته زمانی که قصد داشتید به یک سفری بروید و یا مسیری را طی کنید که آشنایی با آن مسیر نداشتید، مطمئنا بارها در مسیر گم می شدید ولی امروزه به وسیله گوکل مپ ویز به راحتی می توانید در اسرع وقت به مسیر مشخص شده برسید بدون آنکه وقتی را تلف کنید. پس استفاده از گوگل مپ برای همه افراد یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای آیفون است که هر شخصی الزامی است که آن را داشته باشد و از آن استفاده کند. پس استفاده از این برنامه کاربردی را هرگز فراموش نکنید. گوگل مپ با قابلیت های فوق العاده مسیریابی شرایط مطلوبی را برای شما فراهم می کند.

این مطلب را هم ببینید
بهترین اپلیکیشن ها برای حفظ حریم خصوصی در اندروید و ios

Viva video

اگر به ادیت تصاویر و ویدیوهای جذاب علاقه دارید، یکی از بهترین نرم افزارهایی که در آیفون وجود دارد، برنامه ویوا ویدیو مشهور است که بهترین اپلیکیشن ها برای آیفون را از ادیت ویدیو، تنظیم موزیک، نوشتار، بیشتر کردن وضوح تصویر، اسلایدهای جذاب و …. در اختیار شما قرار می دهد. در است که برنامه های زیادی برای ادیت ویدیو طراحی و ساخته شده اند، ولی ویوا ویدیو یکی از مهم ترین و کامل ترین آن ها محسوب می شود که هر کسی از آن استفاده می کند.

Widgetsmith

اگر دوست دارید که یک زیباسازی فوق العاده در گوش های اپل خود انجام دهید، نرم افزار ویجت ها یکی از جذاب ترین هایی است که از دسته بهترین اپلیکیشن ها برای آیفون محسوب می شود. در این برنامه می توانید به روزترین ویجت های جذاب و کاربردی را برای ایفون خود تهیه کنید و از ان ها نهایت لذت را ببرید.

نتیجه گیری

اگر دوست دارید که از تلفن هوشمند خود بهترین استفاده را داشته باشید، باید بتوانید که در ان از بهترین اپلیکیشن ها برای آیفون استفاده کنید تا بتوانید تمام کارهای خود را جلو بی اندازید و از قابلیت های آن ها لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *