اخبار تکنولوژی, بررسی و معرفی تجهیزات, عکاسی و فیلم برداری

دوربین hero 10 black bones گوپرو معرفی شد

دوربین hero 10 black bones گوپرو معرفی شد

امروز قصد داریم شما را با دوربین hero 10 black bones گوپرو آشنا کنیم. گوپرو، شرکتی که به خاطر دوربین‌های اکشن باکیفیت خود شناخته می‌شود، دوربین جدیدی را منتشر کرده است که برای نصب بر روی پهپادهای اول شخص (FPV) طراحی شده است. این که HERO10 Black Bones نامیده می شود، یک نسخه کوچک و تهویه شده از Hero10 است که به طور خاص برای قرار گرفتن بر روی یک پهپاد طراحی شده است.

 

این دوربین ها چه ویژگی هایی دارد؟

مدتی است که شرکت گوپرو با تولید به روزترین انواع دوربین ها به نام مدل دوربین Hero 10 Black Bones گوپرو توانسته توسعه جدیدی را ایجاد کند. این دوربین یکی از طراحی های خارق العاده این برند است که به صورت تخصصی ساخته شده است و برای خلبانان پهبادهای FPV یک انتخاب عالی محسوب می شود. این دوربین از بسیاری از ویژگی ها اعم از نمایشگر، اسپیکر و حتی باتری محروم شده است و در یک تکنولوژی جدید ساخته شده است. این دوربین می ‌تواند ویدیوهای 5K با سرعت 30 فریم در ثانیه، ویدیوهای 4K با سرعت 60 فریم در ثانیه و ویدیوهای 2.7K  با سرعت بسیار آهسته 120 فریم در ثانیه ضبط کند.

Player ReelSteady دوربین Hero 10 Black Bones

برنامه دسکتاپ و کامپیوتر Player + ReelSteady تثبیت‌کننده‌ای را عرضه کرده است که فراتر از HyperSmooth خیره‌کننده و خارق العاده در دوربین است و به خلبانان پهپادها اجازه می دهد تا هر سطح عملکردی را که می‌خواهند داشته باشند. با استفاده از ابرداده ویدیویی یا (GPMF) اکثریت عکس های شما بی ایراد و خارق العاده خواهند شد.

معرفی برند گوپرو و دوربین های آن

بازار شد، مجبور شدیم به مشخصات آن بپردازیم و از آن در دنیای واقعی استفاده کنیم تا بررسی تخصصی  دوربین hero 10 black bones گوپرو را ارائه دهیم.

این مطلب را هم ببینید
نکاتی برای عکاسی شبکه های اجتماعی

این دوربین با وزن 54 گرم برای نصب به روی پهباد گزینه بسیار مناسب است که با وجود آنکه برخی از ویژگی های سخت افزاری این محصول از بین رفته است، اما با سنسور دوربین، لنز، پردازنده و قابلیت نرم افزار لرزشگر داخلی آن رو به رو هستیم. این تکنولوژی با سبک ترین وزن تفاوت چشم گیری با مدل های قبل از خودش دارد. به دلیل نبود باتری در این دوربین، کاربران باید انرژی آن را به وسیله باتری های 2S-6S و 27V-5 تامین کنند.

می توانید شاهد نور فوق العاده و آماده پرواز این دوربین باشید که می توانید هر آن چیزی که در زمان نیاز است را با این دوربین به دست آورید و تهیه کنید. نتیجه فوق العاده ای که نور دوربین به شما می دهد، می تواند استانداردها شما را برآورده کند. این دوربین با یک طراحی عالی به خوبی طراحی شده است و آماده پرواز با اعتماد به نفس کامل می باشد.

این مطلب را هم ببینید
آموزش تکنیک های نورپردازی برای عکاسی از نوزاد

مزایای این دوربین چیست؟

  • دارای وضوح ویدیو شگفت انگیز به صورت 3K 60 و 4K 120 + 2.7 K 240
  • دارای وزن 54 گرم
  • شامل نرم افزار دسکتاپ + حلقه ثابت نرم افزار دسکتاپ
  • برنده جایزه هایپر اسموت 4.0 و تثبت ساخت در آن
  • دارای کنترل با دکمه های پردازنده، برنامه ریموت، یا فرستنده هواپیماهای بدون سرنشین
  • با استفاده از هیرو 10 بخش های سیاه و سفید که برخی از تجهیزات آن شامل فروش نخواهند شد.
  • شامل کارت SD رایگان
  • تنها در ایالات متحده موجود می باشد.

 

دوربین hero 10 black bones گوپرو معرفی شد

 

سخن پایانی

سعی کردیم در این متن شما را با دوربین hero 10 black bones گوپرو آشنا کنیم.تا با یکی از جدیدترین سطح تکنولوژی اشنا شوید که با ویژگی های منحصر به فرد آن می توانید یک تجربه جدید را کسب کنید. دوربین هیرو 10 دارای دسکتاپ برنامه پخش کن می باشد که فراتر از آن چه تصور می کنید می باشد. این دوربین برای هواپیماهای بدون سرنشین مناسب است و می توانید با استفاده از فراداده های ویدیویی، نتایج بی عیب و نقصی را در هر شات دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *