بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بازی mini basketball

بازی mini basketball

امروز قصد داریم شما را بازی mini basketball آشنا کنیم. مینی بسکتبال جدیدترین عنوان Miniclip و اولین تجربه معمولی در بسکتبال است. این بازی شبیه سازی بسکتبال که به تازگی راه اندازی شده است، بازیکنان را در عجله و هیجان بازی یک بازی بسکتبال واقعی می برد. در میان غول هایی که در حال حاضر بر ژانر بازی های ورزشی حکمرانی می کنند، گیم پلی معمولی و کنترل های آسان برای یادگیری آن را از بقیه متمایز می کند. این بازی واقعاً بهشت مرد ششم است. در این راهنمای مبتدیان مینی بسکتبال، ما قصد داریم تمام حالت‌های بازی را که Mini Basketball ارائه می‌کند، مرور کنیم و نکات و استراتژی‌ های ارزشمندی را به اشتراک بگذاریم تا بسکت‌بازان بتوانند در کمترین زمان از لیگ براس به لیگ ستاره‌ها صعود کنند. اگر می خواهید بیشتر با بازی mini basketball آشنا شوید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

این بازی چه ویژگی هایی دارد؟

مینی بسکتبال یک پیک آپ معمولی دارد و بازی می کند، دقیقاً همانطور که همه چیز در ورزش اصلی کار می کند. بازیکنان نیازی به هدر دادن زمان بر روی مکانیک های بی پایان ندارند، زیرا اکنون فقط باید آن را بردارند و مستقیماً وارد عمل شوند. این به شما تجربه بازی چندنفره بلادرنگ در سطوح و مسابقات مختلف را می دهد.

بازی mini basketball

گیم پلی و مکانیک بازی شبیه بازی Mini Football از همان Developer House است. هر بازی کوتاه اما سریع است و به شما با بسته های بازیکن هیجان انگیز در پیروزی پاداش می دهد که بعد از مدت زمان مشخصی باز می شوند. بازی mini basketball ویژگی های منحصر به فردی دارد.

شما می توانید تیم خود را با بازیکنانی که از این بسته ها به دست می آورید بسازید و ارتقا دهید. حتی می‌توانید با انتخاب توپی که ترجیح می‌دهید با آن بازی کنید، طلسم، تشویق‌کننده و دانک، تجربه گیم‌پلی خود را سفارشی کنید. عملکرد شما هر هفته در تابلوی امتیازات هفتگی ردیابی می شود که در آن با کاربران آنلاینی که به همان لیگ شما تعلق دارند رقابت می کنید. به تدریج با بالا رفتن از تابلوی امتیازات، فرصتی برای برنده شدن تعداد زیادی از منابع درون بازی و کارت های Epic Player دارید.

این مطلب را هم ببینید
ارائه جزئیات بیشتر از امکانات شخصی سازی بازی saints row در شوکیس آتی

سناریوی این بازی چیست؟

آنها به طور گسترده به دست می آیند. شما می توانید تنها با آسیاب کردن بازی به صورت روزانه ارز طلا کسب کنید. تکمیل ماموریت‌های روزانه، باز کردن بسته‌های پلیر و برنده شدن در بازی‌ها، پاداش خوبی با ارز طلای درون بازی به شما می‌دهد. آنها برای به روز رسانی و تقویت اعضای تیم شما به محض اینکه یک درجه ارتقاء در دسترس داشته باشند و به عنوان هزینه ورودی برای ورود به مسابقه استفاده می شوند. بازی mini basketball سناریوی جالبی دارد.

سکه‌هایی که پس از برنده شدن در یک مسابقه به دست می‌آیند، دو برابر مقداری است که برای وارد کردن آن صرف می‌شود. سکه‌هایی که برای ورود به یک بازی خرج می‌شوند، با هر عرصه جدیدی که قفل آن را باز می‌کنید و در آن بازی می‌کنید، افزایش می‌یابد. از سکه‌ های طلا نیز می‌توان برای جمع کردن کارت‌های بازیکن از فروشگاه و باز کردن مهارت‌های جدید برای افزایش OVR تیم استفاده کرد. به عنوان یک شروع، شما با 300 سکه طلا پاداش می گیرید.

قسمت جالب این بازی کجاست؟

به دست آوردن سنگ های قیمتی سخت ترین است زیرا به صورت رایگان در اختیار شما قرار نمی گیرد. با وارد شدن به بازی با حساب فیسبوک خود می توانید 100 جم به صورت یک معامله یکباره به دست آورید. جواهرات را می توان بیشتر با باز کردن بسته های پخش کننده یا با تکمیل دستاوردهای درون بازی به دست آورد. برخلاف Basic Pack، بسته طلایی و Super Pack به شما پاداش خوبی با Gems می دهند. بازی mini basketball بسیار هیجان انگیز است.

اما برای به دست آوردن آن ها باید در بازی هایی با امتیاز بالاتر برنده شوید. آن ها را حتی می توان با افزایش سطح به دست آورد. از Gems می‌توان برای جمع‌ آوری کارت‌ های ویژه بازیکن، بسته‌ های بازیکن، باز کردن مهارت‌ های جدیدی که تیم شما را تقویت می‌کند استفاده کرد. اما، بسیاری از جواهرات برای بسته بندی همان هزینه دریافت می کنند. بنابراین از آن ها عاقلانه استفاده کنید و آن ها را بی جهت خرج نکنید. به عنوان یک شروع، شما با 40 جم پاداش می گیرید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی قدرت جادو در دستان شما majic the gathering arena

این بازی چند نفره است؟

1 VS 1 یک حالت بازی آنلاین کلاسیک است که در آن می توانید بازیکنان را به صورت آنلاین برای مبارزه رو در رو با خود به چالش بکشید. هر دوی شما در بازی های سریع 4 دقیقه ای که به 2 نیمه تقسیم می شوند، تیم 5 نفره خود را مقابل یکدیگر قرار می دهید. قوانین بسیار شبیه به ورزش اصلی است.

بازی mini basketball

هر سبد اگر از خط 2 امتیاز بالاتری کسب کنید 3 امتیاز و در غیر این صورت 2 امتیاز به شما پاداش می دهد. هوادارانی که در پس‌ زمینه تشویق می‌کنند، واقع‌ گرایی را به اوج می‌رسانند.  بازی mini basketball تیمی است.

برنده شدن در هر رویارویی 1V1 به شما سکه طلا و امتیاز لیدر پاداش می دهد. امتیازات لیدر به عنوان ارز درون بازی منعکس نمی شود، اما تعداد امتیازات لیدر خود را در بخش تابلوی امتیازات هفتگی خواهید یافت. همانطور که امتیازهای Leader را به دست می آورید، شروع به صعود به جدول امتیازات و لیگ ها می کنید. به جرات می توان گفت، حالت بازی 1 VS 1 نردبان شما برای رسیدن به لیگ ستاره ها است.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با بازی mini basketball آشنا کنیم. این یک حالت ویژه است که با رسیدن به سطح 5 قفل آن باز می شود. حالت مسابقات یک حالت چند نفره آنلاین است که از شما می خواهد کاربران را در سطح جهانی برای یک سری مسابقات به چالش بکشید. بازی ها هم در زمین خانگی شما و هم در زمین های بین المللی انجام می شود. این حالت رقابتی ترین حالت از سه حالت است زیرا باعث می شود مراحل پلی آف را پشت سر بگذارید و در انتهای جاده یک جام کسب کنید.

1 دیدگاه در “معرفی بازی mini basketball

  1. فرهام گفت:

    بازی دو نفره داره با رفیقت بازی کنی؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *