بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین بازی های تفنگی موبایل اندروید و آیفون

بهترین بازی های تفنگی موبایل اندروید و آیفون

امروز قصد داریم شما را با بهترین بازی های تفنگی موبایل اندروید و آیفون آشنا کنیم. تمام 22 اسلحه ای که می توانید در Battlefield 2042 بازی کنید را به شما معرفی می کنیم. همچنین مهم ترین مزایا و معایب سلاح ها را به شما می گوییم. ما همچنین ارزیابی مختصری از بهترین روش استفاده از هر سلاح ارائه می دهیم. 55 اسلحه دیگر در Battlefield Portal در دسترس شماست. اگر می خواهید بیشتر با بهترین بازی های تفنگی موبایل اندروید و آیفون آشنا شوید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

چگونه از این سلاح استفاده کنم؟

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید در هر زمان از یک بازی خوب لذت ببرید و به اتصال به اینترنت وابسته نیستید، خوش شانس هستید. ما 10 بازی برتر اندروید بدون اینترنت را گردآوری کرده ایم که می توانید در گوشی هوشمند خود بازی کنید. در سال گذشته ما هزاران بازی را برای اندروید راه اندازی کرده ایم، اما این درست است که گاهی اوقات پوشش قطار یا مترو همیشه برای لذت بردن از یک بازی آنلاین کافی نیست. خوشبختانه بازی‌های ویدیویی زیادی وجود دارند که به اینترنت یا اتصال Wi-Fi وابسته نیستند، فقط باید بدانید که کدام یک با سلیقه شما مطابقت دارد و برای این منظور ما در لیستی که در زیر دارید به شما کمک می‌کنیم. بهترین بازی های تفنگی موبایل اندروید و آیفون را با ما تجربه کنید.

بهترین بازی های تفنگی موبایل اندروید و آیفون

برای کسانی که از وجود آن اطلاعی ندارند، این یکی از بهترین بازی های ویدئویی جاسوسی و مخفیانه در تاریخ بازی های ویدئویی است. توسعه دهنده آن Square Enix است که یکی از بزرگترین و مشهورترین آنهاست. Hitman Sniper به شما این امکان را می دهد تا به جایگاه مامور 47 برگردید و تجربه تک تیراندازی را در تلفن خود داشته باشید. بیش از 150 ماموریت تاکتیکی و 10 قرارداد مختلف که در آنها سعی می‌کنید بهترین شوت را بگیرید تا کسی به چیزی مشکوک نشود. طیف نسبتاً گسترده ای از سلاح ها با طرح های مختلف را خواهید یافت. شما می توانید با دوستان خود در یک رتبه بندی آنلاین رقابت کنید تا ببینید بهترین قاتل در جهان کیست.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Death Park 2: Scary Clown

پوکمون یکی از بهترین بازی هاست

یکی از آخرین عناوین پوکمون برای اندروید. مانند همه بازی‌های پوکمون، این بازی به همان اندازه سرگرم‌کننده و متحرک است. برخلاف Pokémon GO، نیازی به اتصال به اینترنت نیست. در پوکمون کوئست باید تک تک گنج های جزیره جدید روداکوبو را کشف کنید. تمام پوکمون ها به مکعب های زیبا تبدیل شده اند. شما با هیولاهای مختلف مبارزه خواهید کرد و از برپایی کمپ در جزیره لذت خواهید برد. با این حال، اگر از طرفداران بازی‌های ویدیویی پوکمون هستید و می‌خواهید همه بازی‌های موجود برای اندروید در گوگل پلی را بشناسید، مقاله‌ای با لیست کامل بازی‌های پوکمون برای اندروید در اختیار شما قرار می‌دهیم. بهترین بازی های تفنگی موبایل اندروید و آیفون را به شما معرفی می کنیم.

Monument Valley 2 یک بازی برای کسانی است که بسیار به اسلحه علاقه مندند. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به بازی های جذاب تصویرسازی و طراحی علاقه دارید، در اینجا یکی از آنها را برای شما داریم. لازم نیست که نسخه قبلی خود را بازی کرده باشید، زیرا این قسمت دوم یک داستان کاملاً جدید است. در Monument Valley 2 شما باید مادر و دخترش را در سفرشان از طریق معماری های جادویی مختلف راهنمایی کنید که در آن مسیرهای دشواری را پیدا خواهید کرد که به پازل تبدیل می شوند. این به عنوان یکی از بهترین تجربه های بازی موبایل و حتی بدون اتصال به اینترنت ذکر شده است.

Minecraft چیست؟

درست است، Minecraft در لیست ما جزء 10 تا از بهترین بازی اندروید بدون اینترنت قرار دارد. یک اینترنت کلاسیک که برای لذت بردن شما نیازی به اتصال ندارد. در Minecraft شما دنیاهای غول پیکر را کشف می کنید و هر چیزی را که می توانید تصور کنید می سازید. از خانه ای با مزرعه خوک و مرغ گرفته تا غول پیکرترین قلعه ای که تا به حال رویای آن را دیده اید. در Minecraft می تواند به واقعیت تبدیل شود زیرا فقط یک بازی ویدیویی بقا نیست و شما را در لحظات زیادی در معرض آزمایش قرار می دهد، این یک بازی ویدیویی است که از خلاقیت شما در اجرای ساخت و سازها استفاده می کند. بهترین بازی های تفنگی موبایل اندروید و آیفون بهترین ویژگی ها را دارد.

این مطلب را هم ببینید
مقایسه پلی استیشن 5 با ایکس باکس سری ایکس

در واقع، اگر شما از آن دسته افرادی هستید که عاشق خلاقیت هستند، Minecraft یک حالت خلاقانه با منابع نامحدود دارد که به شما امکان می دهد بدون نگرانی چیزی بسازید. اکنون از یک Minecraft به صورت آفلاین لذت ببرید.

Badland چیست؟

Badland یکی دیگر از بازی های ویدیویی آفلاین موبایل است که نباید آن را از دست بدهید. آنها می توانند به دریافت جایزه بهترین بازی ویدیویی سال خود در جشنواره های مختلف بین المللی ببالند. Badland یک بازی ویدئویی در سبک اکشن و ماجراجویی است که در جنگلی زیبا و پر جنب و جوش پر از پوشش گیاهی نمایشی اتفاق می افتد اما زیباترین موجودات در آن زندگی می کنند. اتفاق وحشتناکی در این جنگل زیبا در حال رخ دادن است و شما که کنترل یکی از این موجودات را دارید، باید بفهمید که چه اتفاقی در حال رخ دادن است و در عین حال از تله‌ها و موانع مختلفی که سر راهتان قرار می‌گیرد اجتناب کنید. بهترین بازی های تفنگی موبایل اندروید و آیفون در دستان ماست.

بهترین بازی های تفنگی موبایل اندروید و آیفون

یخ زدگی! La Getaway یک بازی ویدئویی نسبتاً عجیب است. زیبایی شناسی و قابلیت پخش آن کاملاً با آنچه می توانید در هر بازی ویدیویی موبایل دیگری امتحان کنید متفاوت است، اما شبیه هیچ بازی دیگری نیست.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را بیشتر با بهترین بازی های تفنگی موبایل اندروید و آیفون آشنا کنیم. یک قلاب تیز شیطانی قهرمان ناشناس ما را از عزیزانش جدا می کند و از آنجا که در سلولی در سیاره ای دور قفل شده است، باید به او کمک کنید تا فرار کند. شما بی نهایت پازل مبتنی بر فیزیک را حل خواهید کرد سلول قهرمان را با انگشت خود بچرخانید. در مواقع خاصی دکمه ای به نام Freeze دارید! این گرانش را متوقف می کند زیرا به یاد داشته باشید که در سیاره ای دور هستید.

1 دیدگاه در “معرفی بهترین بازی های تفنگی موبایل اندروید و آیفون

  1. کافه گیم گفت:

    ممنون از این مطلب کاربردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *