مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

روتر گیمینگ ROG STRIX GS-AX5400 ایسوس عرضه میشود

روتر گیمینگ ROG STRIX GS-AX5400 ایسوس

گیمرها همیشه به دنبال پیدا کردن بهترین سخت‌افزار برای رسیدن به بهترین عملکرد فنی هستند. در اختیار داشتن بیشترین و بهترین سخت افزارها همیشه هم نمی‌تواند بهترین نتیجه برای انجام بازی‌های کامپیوتری را در پی داشته باشد. روتر گیمینگ ROG STRIX GS-AX5400 ایسوس از خانواده Republic Of Gamers است و مجهز به تجهیزات شبکه با تمرکز خاص بر بهبود تجربه گیمینگ آنلاین می باشد.

روتر گیمینگ ROG STRIX GS-AX5400 ایسوس

در روتر ROG STRIX GS-AX5400 ایسوس، حداکثر پهنای باند مورد پشتیبانی در فرکانس 5 گیگاهرتز برابر 4,804Mbps و در فرکانس 2.4 گیگاهرتز برابر 574Mbps است که در مجمود حدود 5400Mbps پهنای باند را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. حالت بوست گیمینگ: درگاه‌های LAN گیگابیتی روتر به نام GamePort به صورت اتوماتیک با اولویت دادن به نرم افزارهای گیمینگ آنلاین و مدیریت پهنای باند، باعث شتاب بیشتر و بهینه سازی سرعت اینترنت برای گیمرها می‌شود.

بهبود پهنای باند بر اساس مصارف گیمینگ، محدود به ارتباط سیمی‌LAN نیست، و کاربرانی که به صورت وایرلس بر روی موبایل هم گیم بازی می‌کنند، با استفاده از App مخصوص ایسوس با یک دکمه از امکان مدیریت بهتر پهنای باند در بازی‌های آنلاین می‌توانند بهره ببرند. در بحث شبکه خصوصی مجازی، روتر ROG STRIX GS-AX5400 ایسوس با پشتیبانی از تمام پروتکل‌ها، این امکان را به گیمر‌ها می‌دهد، در صورتی که یکی از کاربران دیگر حاضر در منزل تصمیم به استفاده از شبکه خصوصی مجازی بگیرد، روتر به شکل اتوماتیک، سهم جداگانه ای از پهنای باند برای ارتباط مستقیم گیمر کنار می‌گذارد تا خللی در تجربه بی نقص از گیمینگ بوجود نیاید و همزمان کاربران دیگر حاضر در منزل بتوانند از شبکه خصوصی مجازی بهره ببرند.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع ارور Video Scheduler Internal Error ویندوز ۱۰

این روزها اگر برند گیمینگ به قطعه ای اطلاق شود امکان ندارد از RGB بی بهره باشد. روتر ROG STRIX GS-AX5400 ایسوس هم از این قاعده مستثنا نیست. حاشیه ای زیبا و نورانی از LED‌های قابل آدرس دهی ARGB در زیر مودم نمایان است که قابلیت همسان سازی با اکو سیستم Aura ایسوس را نیز دارد. در بحث محافظت، حالت Ai Protection Pro نه تنها به کاربر کمک می‌کند تا در برابر حملات اینترنتی و نفوذ به شبکه محافظت شود، بلکه حتی اگر خارج از منزل به اینترنت‌های Wi-Fi باز عمومی‌متصل شوید، می‌توانید با ایجاد ارتباط مستقیم با شبکه خصوصی مجازی روتر خود، از اینترنت محافظت شده و امن استفاده کنید.

روتر ROG STRIX GS-AX5400 ایسوس مجهز به پردازنده سه هسته ای 1.5 گیگاهرتزی (برودکام) است و دارای حافظه رم 512 مگابایتی و حافظه ذخیره سازی 256 مگابایتی است. ارتباط USB 3.0 و پشتیبانی از OFDMA و beam forming، 1024-QAM، و AiMesh نیز از دیگر امکانات این روتر است.

این مطلب را هم ببینید
مدل ۲۰۲۱ ویووبوک فلیپ 14 ایسوس رونمایی شد

در بحث مدیریت هوشمند شبکه و Iot، پشتیبانی از Amazon Alexa از دیگر امکانات این روتر به شمار می‌رود. از نظر استاندارد سلامت، از آنجایی که کشور‌های کانادا و آمریکا استاندارد‌های محکمی‌برای استفاده از محصولات Wi-Fi دارند، این روتر مجهز به هر دو استاندارد Federal Communications Commission و Industry Canada است، بنابراین کاربران با خیال راحت می‌توانند از امکانات این روتر استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *