اخبار تکنولوژی

مانیتور اولترافاین اولد پرو ال جی معرفی شد

مانیتور اولترافاین اولد پرو ال جی

افرادی که اهل دنیای دیجیتال و تازه‌های جهان جذاب الکترونیکی هستند خوب می‌دانند که برند ال جی یکی از برندهای محبوب و پرآوازه در زمینه تولیدات الکتریکی و الکترونیکی است. مانیتور اولترافاین اولد پرو ال جی محصول جدیدی از این برند بوده که به تازگی معرفی شده و دارای وضوح تصویری ۳۱/۵ اینچی 4K می باشد.

مانیتور اولترافاین اولد پرو ال جی

مانیتور ال ‌جی از تکنیک دایمینگ (نوردهی) جداگانه برای تک‌تک هشت‌میلیون پیکسلش استفاده می‌کند. این قابلیت از عهده‌ی گوشی‌های هوشمند یا تلویزیو‌ن‌های OLED برمی‌آید؛ زیرا بخشی از قابلیت‌های ارائه‌شده‌ی فناوری OLED است. ازاین‌رو، دیدن آن در مانیتورها اتفاق مهمی محسوب می‌شود. همان‌طورکه از مانیتوری پرچم‌دار انتظار داریم، UltraFine OLED Pro به تنوع مناسبی از درگاه‌ها مجهز است که USB-C و سه درگاه استاندارد USB و دو درگاه دیسپلی پورت (DisplayPort) و HDMI را شامل می‌شود. ال‌جی می‌گوید مانیتور جدیدش ۹۹ درصد از فضاهای رنگی DCI-P3 و Adobe RBG را پوشش می‌دهد و همین موضوع از دقت چمشگیر آن در نمایش رنگ‌ها حکایت می‌کند. دو پروفایل رنگی یادشده معمولا به‌ترتیب برای ویدئو و عکس استفاده می‌شوند.

این مطلب را هم ببینید
گوشی تاشوی هواوی p50

هنوز نمی‌دانیم این مانیتور با چه قیمتی به بازار می‌آید. ال‌جی پیش‌تر تعدادی از مانیتورهای سری UltraFine را با قیمت گران‌تر از ۱،۰۰۰ دلار به بازار عرضه کرده است. با درنظرگرفتن اینکه مدل جدید این مانیتورها به فناوری OLED مجهز است، شکی نداریم قیمت بسیار گران‌تری از ۱،۰۰۰ دلار خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *