اخبار تکنولوژی

هدفون Sennheiser HD 250BT رونمایی شد

هدفون Sennheiser HD 250BT

 برند سنهایزر، شرکتی آلمانی فعال در صنعت صدا و تجهیزات صوتی است که سابقه‌ای درخشان در این زمینه دارد. هدفون Sennheiser HD 250BT محصول جدیدی از این برند می باشد که به تازگی معرفی شده و قیمت 70 دلار را به خود اختصاص داده است.

هدفون Sennheiser HD 250BT

سنهایزر روز گذشته در CES 2021 از هدفونی رونمایی کرد که با نام Sennheiser HD 250BT شناخته می‌شود. بر اساس گزارش CNet، هدفون روگوشی ۷۰ دلاری سنهایزر مخصوص کسانی است که بودجه‌ی زیادی برای تهیه‌ی هدفون‌ روگوشی در اختیار ندارند. این هدفون سنهایزر که از فناوری بلوتوث 5 استفاده می‌کند یک ‌سری قابلیت نسبتا ساده دارد؛ اما با یک بار شارژ تا ۲۵ ساعت دوام می‌آورد. سنهایزر می‌گوید این هدفون روگوشی از کدک‌های صوتی AAC و AptX پشتیبانی می‌کند و از طریق اپلیکیشن Smart Control سنهایزر امکان شخصی‌سازی صدای آن وجود دارد.

این مطلب را هم ببینید
پیکسل واچ گوگل احتمالا به زودی با 32 گیگابایت حافظه داخلی از راه می رسد.

می‌توانید از هدفون 250BT سنهایزر برای برقراری تماس استفاده کنید، اما این شرکت مانور زیادی روی کیفیت صدای این هدفون انجام نداده است. سنهایزر صرفا می‌گوید HD 250BT دارای میکروفون داخلی است. هدفون روگوشی 250BT اواخر سال گذشته‌ی میلادی روانه‌ی بازار هند شد و به‌زودی در بازار ایالات متحده‌ی آمریکا و بازارهای اروپایی عرضه می‌شود. در حال حاضر نمی‌توانیم درباره‌ی کیفیت صدای هدفون نظر بدهیم؛ اما به ‌نظر می‌رسد 250BT می‌تواند صدایی با بیس قوی ارائه دهد.

سنهایزر اعلام کرده است که به‌زودی هدفون سیمی توگوشی دیگری با نام IE 300 عرضه می‌کند.  این هدفون دارای نسخه‌ی اصلاح‌شده‌ی ترانسدیوسر تحسین‌شده‌ی هفت میلی‌متری (Extra Wide Band (XWB سنهایزر است تا بتواند تجربه‌ی شنیداری «بسیار پرجزئیات و طبیعی» ارائه بدهد. IE 300 با قیمت ۳۰۰ دلار عرضه می‌شود.

این مطلب را هم ببینید
همکاری اینتل برای بهبود مصرف توان مرورگرهای مبتنی‌بر کرومیوم در ویندوز 10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *