اخبار تکنولوژی

مانیتور گیمینگ MSI Optix MAG301 CR2 معرفی شد

مانیتور گیمینگ MSI Optix MAG301 CR2

شرکت ام اس آی در سال 1986 تاسیس شد. در سال هایی که بیشتر کمپانی های حوزه فناوری اطلاعات در حال شکل گیری بودند یک کمپانی کوچک در این حوزه فعالیت خود را آغاز کرد. مانیتور گیمینگ MSI Optix MAG301 CR2 محصول جدیدی از این کمپانی بوده که به تازگی معرفی شده و جزو صفحه نمایش های فوق عریض بشمار می رود.

مانیتور گیمینگ MSI Optix MAG301 CR2

این محصول به صفحه نمایش 29.5 اینچی فوق عریض با رزولوشن WFHD و نسبت ابعاد 21:9 مجهز شده است. ام اس آی برای تولید این مانیتور گیمینگ از پنل VA استفاده کرده است که 82 درصد از گستره رنگی DCI-P3 و 103 درصد از گسترده رنگی sRGB نیز پشتیبانی می‌کند. این مانیتور گیمینگ از نرخ بروزرسانی تصویر شگفت انگیز 200 هرتز پشتیبانی می‌کند و مدت زمان پاسخگویی آن در حالت GTG تنها 1 میلی ثانیه است و از فناوری ویژه AMD FreeSync Premium نیز پشتیبانی می‌کند. این مانیتور گیمینگ به قابلیت “Night Vision” مجهز شده که میزان نور را در محیط‌های تاریک بازی یا فیلم به صورت خودکار تنظیم می‌کند.

این مطلب را هم ببینید
همکاری اپل و گوگل برای مبارزه با کرونا

قابلیت بعدی این مانیتور “Gaming Mode” نام دارد که تنظیمات تصویر مختلف را برای سبک‌های متفاوت بازی‌های کامپیوتری به صورت پیش فرض در نظر گرفته است؛ همچنین این تنظیمات پیش فرض با برنامه “Gaming OSD App” قابل شخصی سازی هستند. در قسمت پشتی این مانیتور یک نوار LED RGB به منظور نورپردازی محیطی نصب شده که با فناوری “Mystic Light” شرکت ام اس آی سازگاری کامل دارد.

میزان خمیدگی صفحه نمایش این مانیتور 1500R و میزان روشنایی آن 300 نیتس است. نسبت کنتراست این مانیتور گیمینگ 3000: 1 و توانایی نمایش 1.07 میلیارد رنگ را دارد. در بخش درگاه‌های این محصول شاهد استفاده از یک درگاه DisplayPort، دو HDMI، یک USB Type-C، دو USB3.2 Gen.1 Type-A، یک USB3.2 Gen.1 Type-C و یک خروجی صدا هستیم.

این مطلب را هم ببینید
بررسی هواوی واچ جی تی 3

پایه نگه دارنده این مانیتور امکان چرخش صفحه نمایش در زوایا مختلف و تنظیم ارتفاع را برای کاربران فراهم می‌کند؛ همچنین این مانیتور از پایه‌های دیواری VESA نیز پشتیبانی می‌کند. در حال حاضر شرکت MSI اطلاعاتی در خصوص زمان عرضه و قیمت نهایی این محصول در بازارهای مختلف منتشر نکرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *