تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی ارزان ترین لپ تاپ ها برای گرافیست ها

ارزان ترین لپ تاپ ها برای گرافیست ها

هر حرفه و تخصصی نیاز به ابزارهای مخصوص به خود دارد، در طراحی گرافیک و رندرینگ سه‌بعدی  یکی از این ابزارها، لپ‌تاپی‌ قدرتمند با سخت‌افزاری کارآمد است. از آنجایی که ممکن است تهیه یک لپ تاپ مناسب برای انجام امور گرافیکی نیاز به بودجه زیادی داشته باشد ، در این بخش می خواهیم ارزان ترین لپ تاپ ها برای گرافیست ها را به شما عزیزان معرفی کنیم.

ارزان ترین لپ تاپ ها برای گرافیست ها را بشناسید

Asus vivobook F510 UA

نمایشگر ۱۵.۶ اینچی این لپ تاپ با کیفیت full HD به کمک پردازنده‌ی core i5-7200U نسل هفتم و هشت گیگابایت رم پروژه‌ی شما را به‌خوبی پیش ببرد و چند کار را به‌طور همزمان انجام دهد. هارد یک ترابایتی این لپ تاپ فضای کافی برای تعداد زیادی از پروژه‌ها شما دارد و البته می‌توانید آن را به یک هارد SSD ارتقا دهید. این لپ تاپ پورت‌های اتصال زیادی از جمله تو پورت USB3.0، یک پورت USB2.0، یک پورت تایپ C و یک پورت HDMI دارد. همه‌ی این مشخصات این لپ تاپ را به یک گزینه‌ی خوب برای طراحان تبدیل کرده است.

این مطلب را هم ببینید
اولترابوک XPG XENIA Xe معرفی شد

Lenovo Yoga 720

هرچند این لپ تاپ ممکن است از نظر بودجه برای همه مناسب نباشد اما به‌عنوان یک ۲ در یک بسیار باکیفیت است و عملکرد قابل قبولی دارد. نمایشگر full HD با اندازه‌ی ۱۵.۶ اینچ، در کنار کارت گرافیک قدرتمند این دستگاه کمک می‌کند کارهای گرافیکی شما عالی انجام شوند.

(Macbook pro(renewed

نمایشگر 13.3 اینچی این لپ تاپ کیفیت بسیار بالایی دارد و گرافیک آن اگرچه فوق‌العاده نیست اما از پس کارهای زیادی برمی‌آید. البته این نکته را باید در نظر بگیرید سرعت هارد درایو این لپ تاپ با SSD هایی که روی مدل‌های جدید مک قرار می‌گیرد قابل‌مقایسه نیست اما اگر این لپ تاپ را با رم ۸ گیگ انتخاب کنید می‌تواند کیفیت مناسبی را در برابر قیمت به شما عرضه کند.

Dell i3567 Inspiron

شاید در نگاه اول Dell i3567 Inspiron لپ تاپ فوق‌العاده‌ای به نظر نرسد اما مطمئن باشید قابلیت‌های قابل‌توجهی دارد. سرعت پردازش این لپ‌تاپ چیزی در حدود ۳ گیگاهرتز است و رم ۸ گیگابایتی قابلیت انجام همزمان چند کار را به این لپ تاپ می‌دهد. همچنین با داشتن هارد یک ترابایتی فضای کافی برای همه‌چیز خواهید داشت و صفحه‌نمایش ۱۵.۶ اینچی این لپ تاپ در نمایش رنگ‌ها فوق‌العاده عمل می‌کند. این لپ تاپ را دست‌کم نگیرید.

این مطلب را هم ببینید
با بهترین لپتاپ های CES 2020 آشنا شوید

HP Pavilion 15

اگرچه وزن این لپ تاپ ممکن است کسانی‌که می‌خواهند یک لپ تاپ سبک برای جابه‌جایی دائم داشته باشند را به شک بیندازد اما بازهم امکاناتی که این لپ تاپ در اختیار شما می‌گذارد ارزشش را دارد. مغز این دستگاه پردازنده‌ی intel core i7 است که در کنار رم ۸ گیگابایتی و حافظه‌ی قابل ارتقا یک سیستم قوی را تشکیل می‌دهد. این لپ تاپ یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسانی است که می‌خواهند کار ادیت ویدیو را شروع کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *