بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین بازی های آفلاین موبایل

بهترین بازی های آفلاین موبایل

یکی از مواردی که کاربران موبایل همیشه به‌دنبال آن هستند، تجربه‌ی بازی‌ های با کیفیتی است که به‌صورت کاملا آفلاین اجرا می‌شوند. از این رو در این بخش می خواهیم بهترین بازی های آفلاین موبایل را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین بازی های آفلاین موبایل را بشناسید

Soap Cutting و Perfect Ironing

معرفی بازی‌ها را با یکی از ترندهایِ عجیبِ بازار شروع کنیم، بازی‌های اصطلاحا Satisfying که ترجمه تحت الفظیش می‌شود «رضایت بخش». در این سبک، بازی‌ها آن‌قدرها دوام طولانی ندارند و شاید خیلی زود آن روی خسته کننده خود را نشان بدهند ولی نکته اینجاست در همان چند دقیقه‌ای که تجربه‌شان می‌کنید آن‌قدر حس و حال خوبی می‌دهند که در پایان با خودتان می‌گویید ارزشش را داشت.

احتمالا نمونه ملموس‌ترش این کلیپ‌های اینستاگرام باشند، همان‌هایی که یک نفر چاقو به دست به جان صابون می‌افتد یا هر چه دم دستش می‌رسد را زیر دستگاه پرس می‌گذارد. هسته اصلی گیم پلی Soap Cutting و Perfect Ironing از جنس همین کلیپ‌ها است. در اولی یک صابون را ریز ریز می‌کنید و در دومی هم باید اتو بزنید. همین!

این مطلب را هم ببینید
سایز مانیتور مناسب برای گیمرها کدام است؟

Polysphere

Polysphere از بهترین مثال‌هایی است که نشان می‌دهد تبلیغات چگونه می‌تواند عنوانی فوق‌العاده را از جذابیت بیاندازد. Polysphere تمام ارکان لازم برای اینکه آرامش بخش باشد را دارد اما اگر آنلاین باشید، تبلیغات گاه و بی‌گاهش مانع این می‌شوند تا بازی به چنین هدفی برسد. در تمام مرحله‌های Polysphere قطعه‌های مختلف یک شکل پراکنده شده‌اند و تنها وظیفه بازیکن این است تا با حرکت ۳۶۰ درجه، کاری کند که این قطعه‌ها کنار یکدیگر قرار بگیرند و شکلی منطقی به خودشان بگیرد. برای این کار هم کافیست انگشت‌تان را روی صفحه حرکت دهید تا قطعه‌ها بچرخند و در نهایت به طرح خواسته شده بازی برسید.

Johnny Trigger

تا آن موقع که My Friend Pedro به تلفن‌های هوشمند بیاد (بیایید امیدوار باشیم یک روزی این اتفاق می‌افتد)، می‌توانیم لقب ماتریکس/جان ویک گوشی را به همین Johnny Trigger بدهیم. بازی صحنه آهسته ندارد که دارد، حرکات آکروباتیک ندارد که دارد، اسلحه‌های فراوان ندارد که دارد.

خلاصه یک اکشن هیجان انگیز است که به‌خاطر طراحی مراحل تکراری‌اش احتمالا خیلی روی گوشی‌تان ماندگار نخواهد بود ولی همچنان ایده‌های جذابی دارد. در بازی شخصیت اصلی خودش حرکت می‌کند و حرکات آکروباتیک را انجام می‌دهد. بنابراین فقط کافیست وقتی نشانه‌گیر اسلحه روی دشمنان افتاد کلیک کرده و شلیک کنید. در این بین اگر تیرتان خطا برود، می‌بازید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی .Empty

Helix Jump

شگفتی اصلی ۲۰۱۸ پابجی موبایل بود ولی اگر بخواهیم یک دیپلم افتخار هم این وسط به یک بازی دیگر بدهیم، Helix Jump در رتبه بعد این لیاقت را دارد تا یکی از شگفتی‌سازهای دو سال پیش لقب بگیرد. بازی به طرز عجیبی فراگیر شد و زمینه ساز محبوبیت بیشتر آثار استودیوی VOODOO را فراهم کرد.

در نتیجه همین محبوبیت حالا Helix Jump در زمینه نمایش تبلیغات تنه به تنه بعضی شبکه‌های تلویزیونی می‌زند که بین تبلیغات‌شان کمی هم فیلم پخش می‌کنند. در این بازی بدون اینترنت کنترل یک توپ رنگی را دارید و باید آن را از ساختمان بلندی به پایین بیاورید، بدون آنکه به خط‌های رنگی برخورد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *