مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی بهترین کیبوردهای تبلت در بازار ایران

بهترین کیبوردهای تبلت

تبلت‌ها دستگاه‌هایی هستند که به دلیل اندازه کوچک‌تر آن‌ها نسبت به کامپیوتر و لپ‌تاپ بسیار موردتوجه بوده و استفاده گسترده‌ای دارند. امروزه کیبوردهایی به صورت جداگانه برای تبلت و یا آیپدها ساخته شده است تا کاربران بتوانند راحت تر از این دستگاه استفاده کنند. در این بخش قصد داریم بهترین کیبوردهای تبلت در بازار ایران را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین کیبوردهای تبلت در بازار ایران را بشناسید

مایکروسافت مدل Type Cover With FingerPrint ID مناسب برای تبلت مایکروسافت Surface Pro

این کیبورد دارای حسگر اثر انگشت است که باعث می‌شود امنیت تبلت خود را چند برابر کنید. به علاوه، کلیدهای استاندارد دارد که راحتی را برای شما تضمین می‌کند. همچنین این کیبورد دارای نور پس زمینه LED نیز هست. این کیبورد از طریق آهنربا به تبلت شما متصل می‌شود و دارای یک لبه آهنربایی برای اتصال به تبلت و ایجاد زاویه برای راحتی بیشتر شما است.

این مطلب را هم ببینید
تبلت TCL NXTPAPER رونمایی شد

کیبورد اپل مدل Smart مناسب برای آی پد پرو 10.5 اینچی

این کیبورد نیازی به شارژر نیز ندارد. با استفاده از این کیبورد، از صفحه نمایش آیپد پرو نیز محافظت می‌کنید. این محصول دارای 64 کلید است که به صورت استاندارد چیده شده‌اند و برای استفاده شما راحت هستند. همچنین بین کلیدها از جنسی است که در برابر آب و لکه مقاوم است. این کیبورد از طریق پین‌های روی سطح آیپد به آن متصل می‌شود. کیبورد Smart تنها برای استفاده با آیپد پرو 10.5 اینچی مناسب است و جزو محبوب ترین و بهترین کیبوردهای تبلت برای آیپد پرو است.

کیف کلاسوری کیبورد دار اپل مدل Smart Keyboard Folio مناسب برای تبلت اپل iPad Pro 12.9 inch

این صفحه کلید نیاز به باتری و شارژر ندارد و به راحتی به صورت مغناطیسی به آیپد شما متصل می‌شود. پوشش این کیبورد بسیار نرم و همچنین با دوام است. این پوشش از تبلت شما محافظت می‌کند و اجازه آسیب رسیدن به آن را نمی‌دهد. این محصول یک تجربه عالی را در تایپ برای شما به ارمغان می‌آورد. اندازه این کیبورد نیز بسیار مناسب است و جزو بهترین کیبوردهای تبلت برای آیپد است که می‌توانید تهیه کنید.

این مطلب را هم ببینید
بدافزار چیست؟

کیبورد اسپارین مناسب برای تبلت اپل مدل C03

کیبورد اسپارین با طراحی ارگونومیک، یکی از پرفروش ترین و بهترین کیبوردهای تبلت است که با برخی از تبلت‌های کمپانی آیفون همانطور که قبل‌تر ذکر شد، سازگار است. همچنین ابعاد آن کوچک است و وزن کمی دارد. بنابراین حمل و نقل آن بسیار راحت است. این کیبورد با استفاده از باتری کار می‌کند و عمر باتری آن نیز بسیار خوب است. با یک بار شارژ می‌تواند تا سی روز دوام بیاورد. طراحی کلیدهای این کیبورد نیز بسیار زیبا است. همچنین این کلیدها بدون سر و صدا هستند. کلیدهای Function نیز در این کیبورد وجود دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *