بازی و سرگرمی

معرفی ارزان ترین هدست های گیمینگ در بازار ایران

ارزان ترین هدست های گیمینگ در بازار ایران

کیفیت صدا در بازی های کامپیوتری به ویژه برای گیمر‌های حرفه‌ای‌تر بسیار مهم بوده و همین مسئله باعث می‌شود که این افراد هنگام بازی کردن از هدست استفاده کنند. طی چند سال اخیر هدست ‌های زیادی تحت عنوان «هدست گیمینگ» به بازار ارائه شده‌اند که قیمت خرید آن‌ها معمولا نسبت به هدست‌های معمولی بیشتر است. در این بخش با ما همراه باشید تا ارزان ترین هدست های گیمینگ در بازار ایران را بشناسید.

ارزان ترین هدست های گیمینگ در بازار ایران را بشناسید

Cloud Revolver S

هایپر اکس در طراحی محصولاتش همیشه به دو امر مهم توجه ویژه ای داشته است و Cloud Revolver S نیز از این قضیه مستثنی نیست؛ اول راحتی و پس از آن کیفیت صدا. از یک سو، این دستگاه دارای صدای فراگیر 7.1 کاناله ای است که از طریق پردازشگر سیگنال دیجیتال دالبی به کار رفته است. از سوی دیگر، در مقایسه با سایر هدست های مشابه بسیار گران است. Cloud Revolver S کاملاً «پلاگ اند پلی» است، یعنی نخستین هدستی به شمار می رود که می توان آن را از طریق یک کابل USB و بدون نیاز به کارت صدا یا باکس های کمکی، مستقیماً به کامپیوتر متصل کرده و صدای فراگیر 7.1 کاناله را تجربه کرد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی‌های کارتی برای موبایل

SteelSeries Arctis Pro

این هدست نه تنها شما را در صدای بازی های که در حال انجام دادن آن هستید غرق و احاطه می کند و برای تمام اقدامات انفجاری بازی های مورد علاقه شما بسیار عالی است، بلکه به لطف DAC (مبدل دیجیتال به صوتی) آن، Arctis Pro همچنین در هنگام گوش دادن به آهنگ های مورد علاقه  شما یا تماشا کردن فیلم های مورد علاقه تان عملکردی فوق العاده دارد و به شما کمک می کند.

Astro A50 Wireless

وقتی که Astro A50 معرفی شد، ما آن را یک هدست مخصوص بازی که ارتقاء دهنده تجربه بازی خواهد بود تصور کردیم. خوشبختانه، راحتی ، طراحی ، کیفیت و ویژگی های آن این تجربه را به وجود آورد؛ این هدست برای کامپیوتر ، PS4، Xbox One و کنسول های قدیمی نیز یک هدست قوی و همه جانبه است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی های هکری ؛ به قلب کامپیوترها نفوذ کن

Beyerdynamic Custom

Beyerdynamic CUSTOM یکی از بهترین هدست های گیمینگ PC است. اما متاسفانه صدا را پخش می کند و قابلیت بی سیم ندارد. با این حال، این هدست دو مزیت مهم دارد: کیفیت صدا عالی و راحتی. به طور جدی، هنگامی که شما آن را روی گوش هایتان قرار می دهید و بازی مورد علاقه خود را بازی می کنید از استفاده این هدفون تجربه خوبی بدست می آورید.

Corsair HS50 Stereo

Corsair HS50 برای گیمرهایی که بودجه محدودی دارند ، گزینه بسیار مناسبی می باشد. HS50 دارای کیفیت صوتی و میکروفن خیلی خوبی است که رقیب هدست هایی است که دو برابر از آن گران تر هستند. در نهایت، این هدست کیفیت صدا خوبی را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *