بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بازی Shadow Fight Arena

بازی Shadow Fight Arena

سری بازی Shadow Fight ، با آرت استایل دو بعدی و مبارزات هیجان‌انگیزش در ذهن همه هک شده است. بازی Shadow Fight Arena که توسط کمپانی خوشنام Nekki ساخته شده محیطی کاملا سه بعدی دارد.

بازی Shadow Fight Arena

بازی Shadow Fight Arena یکی از سردرمداران سبک مبارزه است که به بازیکن اجازه می‌دهد با حرکت در هشت جهت و استفاده از مشت، لگد، اسلحه و توانایی فراطبیعی دشمنش را به زانو در بیاورد. هر مبارزه در سه راند انجام می‌شود و اگر کارکترتان را در یک راند از دست بدهید باید برای راند بعد سراغ یک کاراکتر جدید بروید.

علاوه بر بازی ‌های خوب و پرطرفدار این سری، چیزی که باعث شد Shadow Fight Arena در همان روزهای اول عرضه‌اش به محبوبیت برسد اضافه شدن مبارزات PvP است. قبلا فقط می‌توانستیم با یک کاراکتر و در برابر هوش مصنوعی بازی مبارزه کنیم اما در بازی جدید چهار حالت متفاوت وجود دارد:‌ مبارزه برای رنک یا رتبه‌بندی،‌ مبارزه برای ارتقای توانایی‌ها، مبارزه با هوش مصنوعی بازی و مبارزه با دوستان که برگ برنده‌ی بازی Shadow Fight Arena است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی broyalty defend your castle

بازی هیروهای متنوع و جذابی دارد که هرکدام ویژگی‌های خاصی دارند و وقتی در حال تشکیل تیم هستید باید ویژگی‌ها و تاکتیک‌های دشمن را در نظر بگیرید و هیرویی را انتخاب کنید که بهترین مبارز شماست. توانایی و لول هر هیرو با استفاده از کارت‌هایی که پس از هر مبارزه به دست می‌آورید، قابل ارتقا است و قبل از مبارزه می توانید توانایی های سایه عادی یا سایه سیاه را به کاراکترتان اضافه کنید.

چیزی که در گیم‌پلی توی ذوق می‌زند جای خالی محور داستانی است که در بازی‌های قبلی همین سری وجود داشت اما حالا خبری از آن نیست و اضافه شدن بخش PvP که بزرگترین نقطه قوت بازی جدید است هم جبرانش نمی‌کند. ماموریت‌هایی هم به بازی اضافه شده که انجام دادن آن‌ها کمک می‌کند امتیازات را افزایش بدهید و کارت‌ به دست بیاورید ؛ به عنوان مثال از شما می‌خواهد تا مانند shadow fight 3 با دشمن نامرئی بجنگید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Construction City 2

در همان چند تجربه‌ی اول پیشرفت سیستم کنترل بازی به چشم می‌آید و متوجه می‌شوید که مبارزات سریع‌تر و روان‌تر جلو ‌می‌روند البته اگر برای اولین بار است که این سری را تجربه می‌کنید ممکن است کمی سخت و چالش برانگیز باشد و بهتر است اول به سراغ بخش تمرین یا Training بروید تا کمی به کنترل‌ها و سبک مبارزات عادت کنید. در کل می‌توانیم بگوییم Shadow Fight Arena یکی از بهترین‌ بازی‌های آنلاین سبک مبارزه است و ارزش تجربه کردن را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *