بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بازی Sky: Children of the Light

بازی Sky: Children of the Light

استودیوی آمریکایی thatgamecompany به خاطر بازی Journey موفق شد در سال 2013 جوایز متعددی را ازان خود کند. این کمپانی این بار نیز با بازی Sky: Children of the Light به میدان بازگشته تا تاریخ را تکرار کند.

بازی Sky: Children of the Light

داستان بازی در اوج آسمان و در میان ابرها اتفاق می‌افتد، جایی که پادشاهی آسمان نام دارد و به علت وجود ستاره‌ها همیشه سرشار از نور و شادی بوده اما یک روز این پادشاهی نفرین می‌شود و ستاره‌ها از صورت‌های فلکی پایین می‌افتند و دیگر خبری از شادی و زیبایی نیست. ساکنان این سرزمین که فرزندان نور هستند می‌خواهند منشأ این نفرین را پیدا کنند و با برگرداندن ستاره‌ها به جایگاه اصلی آن‌ها دوباره امید و زیبایی را در سرزمین خود جاری کنند. شما در طول بازی به عنوان یکی از فرزندان نور نقش آفرینی می‌کنید و در آسمان به دنبال نور گمشده می‌گردید.

در ابتدا با داستان بازی آشنا می‌شوید و بعد از این که یک آموزش کوتاه برای استفاده از کنترل‌ها نمایش داده شد، ماجراجویی رسما آغاز می‌شود. با گشت و گذار در دنیای وسیع اطراف، در همان لحظات اولیه کنترل بسیار روان بازی توجه را به خودش جلب می‌کند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی های شبیه ساز تصادف برای کامپیوتر و کنسول

البته این نکته هم نباید از قلم بیفتد که آرت‌استایل یا همان طراحی بصری بازی به قدری زیبا و چشم‌گیر است و جزئیات فراوان دارد که احساس می‌کنید در یک گالری نقاشی پا گذاشته‌اید؛ چیزی که کمتر در بازی‌های موبایلی شاهد آن هستیم و معمولا در بازی‌های کنسولی می‌توان تجربه‌اش کرد.

در بازی Sky خبری از زد و خورد و مبارزه نیست، همه چیز در نهایت آرامش و با تکیه بر کنجکاوی و ریزبینی بازیکن جلو می‌رود. یکی از اصلی‌ترین حرکات بازی پرواز کردن است و هربار پرواز کردن مقداری از انرژی شما را مصرف می‌کند. میزان انرژی به صورت یک نوار منحنی بالای سر کاراکتر دیده می‌شود و باید حواستان باشد که وسط پرواز کردن انرژی‌تان تمام نشود. برای پر شدن نوار انرژی هم لازم نیست کار خاصی بکنید و فقط کمی صبر لازم است تا به صورت خودکار انرژی‌تان را پس بگیرید.

این مطلب را هم ببینید
بازی های جدید شرکت راک استار

شمع‌ها هم یکی از المان‌های اصلی گیم‌پلی بازی هستند و هرجا که با آن‌ها برخورد کنید می‌توانید با روشن کردن شمع‌ها داستان بازی را یک قدم جلو ببرید. در ضمن هر شمعی که روشن می‌کنید به عنوان یک آیتم‌ به شما تعلق می‌گیرد. دومین المان مهم بازی هم روح‌های روشنی هستند که به نوعی کلید ورود به مراحل جلوترند و برای وارد شدن به بخش‌های بعدی به آن‌ها نیاز دارید. نوعی آیتم خاص در بازی وجود دارد که با به دست آوردن آن می‌توانید نوار انرژی را ارتقا دهید و بال‌های قدرتمندتری برای پرواز داشته باشید.

بازی Sky هم برای سیستم ‌عامل اندروید و هم برای iOS منتشر شده و از لینک‌هایی که در انتهای مطلب آمده می‌توانید بازی را دانلود کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *