بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بازی War Thunder

بازی War Thunder

بازی های ویدیویی زیادی هستند که جنگ های بزرگ تاریخ را به تصویر می کشند. برخی موفق بوده اند و برخی نه. معمولا زمانی که سخن از بازی در جنگ جهانی می‌شود ذهنمان به سمت بازی در نقش یک سرباز تفنگ بدست می‌رود، اما بازی War Thunder روی دیگری از این جنگ را به شما نشان خواهد داد و دیگر خبری از جنگ میان پیاده نظام نخواهد بود.

بازی War Thunder

گیم پلی بازی

بازی وارتاندر یکی از آن بازی‌هایی است که باعث می‌شود حس و حال جنگ در وجودتان ریشه بزند. توسعه دهندگان بازی ‌War Thunder بر بخش ماشینی این جنگ‌ها کار کرده و شما تجربه جنگ در انواع ماشین‌های جنگی را کسب خواهید کرد. Gaijin Entertainment بر بخش ماشینی این جنگ‌ها، برای طراحی گیم پلی بازی خود تمرکز داشته است. در بازی وسایل نقلیه جنگی بسیاری گنجانده شده و می‌توانید با هر کدام از آن ها که دوست دارید، به مقابله با دشمن بپردازید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش نحوه فعال کردن Game Mode در ویندوز 10

هنگامی که وارد بازی می‌شوید، صفحه‌ای پیش رویتان ظاهر می‌شود که به شما اجازه انتخاب میان هواپیما‌های جنگی و تانک‌ها را می‌دهد. پس از انتخاب هر یک از آن‌ها، حالا نوبت به انتخاب ملیت می‌رسد. به صورت کلی پنج ملیت مختلف شامل آمریکا، اتحاد شوروی، ژاپن، آلمان و بریتانیا در بازی حضور دارند و بر اساس نوع وسیله‌ای که انتخاب کرده‌اید، می‌توانید در زیر پرچم هر یک از آن‌ها به مبارزه بپردازید. کسانی که هواپیماهای جنگی را انتخاب کرده‌اند، می‌توانند هر یک از ملیت‌های موجود در بازی را که دوست دارند انتخاب کنند. اما کاربرانی که به نبردهای زمینی علاقمند هستند، تنها می‌توانند از میان سه ملیت شوروی، آمریکا و آلمان، یکی را برای شروع بازی برگزینند.

هر یک از ملیت های موجود در بازی دارای قابلیت‌های خاصی هستند که بر اساس علاقه و سبک بازی خود می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. اما یکی از نکات قابل توجه در بازی، وجود وسایل نقلیه گوناگونی است که می‌توانید کنترل هر یک از آن‌ها را به دست گیرید. هر یک از این وسایل نقلیه جنگی، دارای ویژگی‌های قابل ارتقا و منحصر به فردی است که می‌توانید با به دست آوردن امتیاز در بازی‌هایی که انجام می‌دهید، بر قدرت آن‌ها بیافزایید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Stardew Valley

سیستم مورد نیاز بازی

  • سیستم عامل: Windows 7/Vista/8/10
  • پردازنده: 2.2 GHz
  • حافظه رم: 4 گیگابایت RAM
  • دایرکت‌ ایکس: DirectX10
  • فضای خالی مورد نیاز: 8 گیگابایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *