مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین اپلیکیشن های افزودن آهنگ به ویدیو برای موبایل

بهترین اپلیکیشن های افزودن آهنگ به ویدیو

ویرایش ویدیو یکی از فعالیت های مورد علاقه کاربران موبایلی می باشد. برای بهتر شدن ویدیوهای مورد نظرتان ، می توانید به آنها موزیک مورد علاقه تان را اضافه کنید. در این مطلب می خواهیم بهترین اپلیکیشن های افزودن آهنگ به ویدیو برای موبایل را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین اپلیکیشن های افزودن آهنگ به ویدیو برای موبایل را بشناسید

VivaVideo

این ویرایشگر ویدیو و نرم افزار گذاشتن آهنگ روی فیلم رایگان است و می‌توانید آهنگ مدنظرتان را به عکس‌های خود اضافه کنید. برای ادیت ویدئو و گذاشتن آهنگ روی فیلم، این برنامه به شما در ویرایش سریع آن‌ها کمک می‌کند و به راحتی می‌توانید آهنگ‌های مختلف را به ویدیوهای خود اضافه کنید. همچنین قابلیت اضافه کردن زیرنویس نیز در این اپلیکیشن وجود دارد. VivaVideo فقط اپلیکیشن اضافه کردن آهنگ نبوده و یک ویرایشگر حرفه‌ای ویدیو است که امکانات مختلفی دارد. برش یا حذف بخشی از کلیپ، ادغام ویدئوها، تغییر پس زمینه عکس، اضافه کردن استیکر و… بخشی از قابلیت‌های این برنامه است.

InShot

علاوه بر امکان گذاشتن موزیک روی فیلم، برنامه InShot از بهترین، پرامکانات ترین و قدرتمندترین برنامه های ویرایش ویدئو با پشتیبانی از زبان فارسی است. با نصب آن بر روی گوشی و تبلت می توانید از ساخت کلیپ های زیبا و کامل لذت ببرید. این برنامه اهنگ گذاشتن روی فیلم و ادیت ویدئو تا به این لحظه بیش از 100 میلیون بار توسط کاربران اندروید در سراسر جهان دانلود و نصب شده است. کاربری آسان، امکانات زیاد، امکان حذف لوگو برنامه بدون پرداخت هزینه و با تماشای یک تبلیغ چند ثانیه ای تنها گوشه ای از امکانات این اپلیکیشن محبوب موزیک گذاشتن روی فیلم و ادیت ویدئو است.

این مطلب را هم ببینید
آپدیت فایرفاکس ۸۱ منتشر شد

Magisto

اپلیکیشن اضافه کردن آهنگ Magisto به شما امکان می‌دهد ویدیوی خود را ویرایش کرده و موسیقی را به آن اضافه کنید. کار با این برنامه ساده است؛ در نتیجه می‌توانید ویدئوی جذابی ساخته و سپس در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. برای ایجاد ویدئو و گذاشتن آهنگ دلخواه روی فیلم در ایفون و اندروید حتی می‌توانید چند اسلاید عکس را ترکیب کنید. پس از ساخت اولین  کلیپ با برنامه Magisto، متوجه خواهید شد که چقدر پردازش فیلم برای شما آسان و لذت‌بخش است.

Audio Video Mixer

Audio Video Mixer  یک برنامه گذاشتن اهنگ روی فیلم رایگان است، که به شما در این زمینه کمک خواهد کرد. هر بخشی از ویدیو را که بخواهید، می‌توانید انتخاب کنید و موسیقی را به آن اضافه کنید. اگر موسیقی از فیلم شما کوتاه‌تر باشد، دوباره موسیقی از اول تکرار می‌شود. کار با این اپلیکیشن اضافه کردن آهنگ راحت است و باعث صرفه‌جویی در وقت شما می‌شود. همچنین می‌توانید چندین فایل صوتی به صورت همزمان به ویدئو اضافه کنید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین لپ تاپ های ایسوس در سال 2020

iMovie

این برنامه گذاشتن اهنگ روی فیلم را دانلود کرده تا به یک ویرایشگر ویدیوی چندمنظوره دسترسی پیدا کنید. آی مووی به شما در ایجاد یک فیلم حرفه‌ای کمک می‌کند؛ پس بهترین فیلم‌ها و عکس‌ها را انتخاب کرده و تنظیمات مدنظر خود را برگزینید. شما می‌توانید فیلم را مستقیماً در برنامه ذخیره کنید و از 8 تم منحصربه‌فرد برای ادیت فیلم‌ها استفاده کنید. همچنین می‌توانید جلوه‌های صوتی فوق‌العاده‌ای به آن اضافه کنید.

Video Star

رابط کاربری این برنامه بسیار آسان است، فقط کافی است که آهنگ مورد علاقه خود را انتخاب کرده و سپس ویدئویی که می‌خواهید را ادیت کنید. ویدئو استار علاوه بر اینکه یک اپلیکیشن اضافه کردن آهنگ به ویدئو است، همچنین یک برنامه ویرایشگر ویدیو نیز است. در اپلیکیشن ویدئو استار می‌توانید جلوه‌های ویدیویی یا استیکرهای مختلفی اضافه کنید. برای زیباتر شدن کلیپ نیز افزودن فیلترها را فراموش نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *