مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین اپلیکیشن های کوهنوردی برای موبایل

بهترین اپلیکیشن های کوهنوردی برای موبایل

کوهنوردی یکی از ورزش‌ها یا از جمله تفریحات است. برای برخی نیز کوهنوردی به عنوان شغل اصلی یا بخش الزامی شغل اصلی است.کوهنوردی می‌تواند به صورت راهپیمایی، کوه روی، کوهپیمایی و صعود به قلل مختلف و یا صخره‌نوردی انجام گیرد. برای رفتن به جاهای ناشناخته، می‌بایست با مسیرها آشنا باشید یا بدانید از کدام مسیر آمده‌اید تا زمان برگشت مشکلی وجود نداشته باشد. در این حالت می توانید از بهترین اپلیکیشن های کوهنوردی برای موبایل که در این بخش به شما عزیزان معرفی می کنیم استفاده کنید.

بهترین اپلیکیشن های کوهنوردی برای موبایل را بشناسید

PeakVisor

برنامه کوهنوردی PeakVisor یک برنامه کوچک و در عین حال دوست داشتنی است که به کمک دوربین و فناوری واقعیت افزوده می‌تواند هر کوهی که در جلوی آن قرار گرفته‌اید را به شما معرفی کند. علاوه بر این می‌توانید با کمک این برنامه به نقشه‌هایی که برای رسیدن به مکان خاصی نیاز دارید، دسترسی داشته باشید؛ به‌طوری‌که امکان دانلود نقشه هم میسر است. در این صورت زمانی که به اینترنت هم دسترسی ندارید، استفاده از آن برای مسیریابی امکان‌پذیر خواهد بود. برای دانلود آن هم می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید. ناگفته نماند این برنامه نیاز به پرداخت هزینه 4 دلاری خواهد داشت.

این مطلب را هم ببینید
لپ ‌تاپ Mi Notebook 14 شیائومی معرفی شد

Yonder

اگر از افرادی هستید که همیشه در حال مسافرت هستید و رفتن به جاهای جدید را دوست دارید، می‌توانید برنامه Yonder را با خود همراه کنید. این برنامه در هنگام پیاده‌روی، کمپ زدن، دوچرخه سواری و مواردی مشابه به کمک شما می‌آید.

Cairn

زمانی که به پیاده‌روی در طبیعت می‌روید، ایمنی موضوع بسیاری مهمی است. در این راستا برنامه Cairn به شما کمک می‌کند تا از آسیب‌ها در امان بمانید. همچنین امکان اتصال این برنامه به GPS نیز میسر بوده و شما می‌توانید از آن برای آدرس دهی محلی که هستید، به دوستان و سایر همراهانتان استفاده کنید.

Mountain Hub

با استفاده از اپلیکیشن کوهنوردی Mountain Hub می‌توانید کوهنوردان، اسکی‌بازارن، شکارچیان و افرادی از این دست را برای دریافت اطلاعات آب و هوایی و جغرافیایی دنبال کنید. درواقع این برنامه اطلاعاتی را از افرادی که از آن استفاده می‌کنند جمع‌آوری کرده و به صورت مختصر به کاربر نشان خواهد داد. دانلود آن رایگان است، اما برای اینکه از امکانات کامل برنامه بهره‌مند شوید می‌بایست برایش هزینه‌ای معادل 3 دلار در ماه یا 25 دلار در سال نیز بپردازید. در این صورت کاربران می‌توانند نقشه‌های هوایی را دانلود کرده و به صورت آفلاین از آن‌ها استفاده کنند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین افزونه های کروم برای موسیقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *