بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین بازی های آرکید برای موبایل

بهترین بازی های آرکید برای موبایل

برای مدت‌ها بازی‌ های آرکید در میان محبوب‌ترین و پرطرفدارترین بازی‌های تلفن‌های هوشمند بودند. اینگونه بازی‌ها عموماً دارای زمان بازی کوتاه، چالش‌های مداوم و گیم پلی ساده هستند. اگر می خواهید بهترین بازی های آرکید برای موبایل را بشناسید با ما در این بخش همراه باشید.

بهترین بازی های آرکید برای موبایل را بشناسید

Duet

Duet یک بازی آرکید جذاب و سرگرم‌کننده است که در آن همزمان دو توپ را کنترل می‌کنید تا موانعی که از بالای صفحه به سمت آن‌ها حرکت می‌کنند را پشت سر بگذارند. این دو توپ آبی و قرمز روی محیط یک محور دایره‌ای قرار دارند و در واقع باید با چرخش این محور، از اشکال گوناگونی که بر سر راهشان قرار می‌گیرند عبور کنند. در نسخه رایگان بازی یک مد کمپین، اچیومنت‌های مختلف و چند امکان دیگر برای شما در نظر گرفته شده است.

PPKP

PPKP یکی از بازی‌های اکشن-آرکید نسبتا جدید است که ما را به یاد بازی‌های قدیمی این سبک روی کنسول‌های خاطره‌انگیزمان می‌اندازد. البته سازندگان عمق بیشتری برای این بازی در نظر گرفته‌اند تا نظر گیمرهای سخت‌پسند این دوره را جلب کنند. بازی PPKP گرافیک دو بعدی دارد و باید تا می‌توانید حساب دشمنان سر راهتان را با مشت و لگد برسید. به جز آدم بدها این امکان را هم دارید که به اشیای محیط مثل ماشین‌ها هم ضربه بزنید. بازی از یک سیستم آپگرید، کنترل‌های ساده، پاور آپ‌ها و باس فایت هم پشتیبانی می‌کند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی The Walking Dead Onslaught

Sky Force Reloaded

Sky Force Reloaded را می‌توانیم ادای دینی به بازی‌های کلاسیک شوتر با زاویه دید از بالا به حساب بیاوریم. خوبی بازی این است که تقریبا همه آن خاطرات را می‌توانید با گرافیک بهتر و البته مکانیزیم بهینه‌تر تجربه کنید. بازی یک کمپین مد دارد که ماموریت‌های فراوانی در آن گنجانده شده است. علاوه بر این ماموریت‌های فرعی کوچکتر، آپگریدهای مختلف و پاور آپ‌ها هم در بازی حضور دارند تا از روند تکراری شده آن بکاهند. مکانیزم گیم‌پلی به اندازه کافی ساده است و فقط باید با حرکت دادن انگشتتان روی نمایشگر، هواپیما را حرکت داده و به دشمنان شلیک کنید.

Crossy Road

در Crossy Road باید یک کاراکتر را از جاده‌ها، ریل‌های راه‌آهن رودخانه‌ها و مناطق مختلف دیگر رد کنید. هرچه بیشتر کاراکترتان را به پیش ببرید امتیاز بیشتری می‌گیرید و هدف این است که زیر ماشین نروید، غرق نشوید و یا به هر صورت دیگر از له و لورده شدن ممانعت کنید. کاراکترهای زیادی در Crossy Road طراحی شده‌اند که می‌توانید بعد از آنلاک شدن با آن‌ها بازی کنید.

این مطلب را هم ببینید
بدترین ویژگیهای بازیهای ویدیوئی که گیمرها را می رنجانند

Smash Hit

آن لحظه که توپ‌های فلزی را پرت می‌کنید و شیشه‌ها را می‌شکنید، همانجاست که Smash Hit تبدیل به یکی از آرامش‌بخش‌ترین بازی‌هایی می‌شود که تاکنون دیده‌اید. در این بازی رکوردی، هر وقت به اجسام شیشه‌ای رسیدید باید آن‌ها را بشکنید تا راه برای شخصیت اصلی باز شده و او به مسیرش ادامه بدهد. Smash Hit بازی خیلی ساده‌ای است اما به قدری خوب روی جزییات شکستن شیشه‌ها، تنوع محیط‌ها و پازل‌ها کار کرده که نه فقط حس یک بازی با کیفیت بلکه حس واقعی شکستن اجسام شیشه‌ای را به خوبی منتقل می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *