بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین بازی های اکشن سوم شخص اندروید

بهترین بازی های اکشن سوم شخص اندروید

ژانر اکشن یکی از محبوب ترین انواع بازی های در میان گیمرها محسوب می شود. با اینکه سلیقه مخاطب در انتخاب بازی‌های سبک اکشن سوم شخص یا اول شخص حرف اول و آخر را می‌زند اما با این حال عناوین سوم شخص برتری‌هایی نسبت به اول شخص دارند. در این بخش قصد داریم بهترین بازی های اکشن سوم شخص اندروید را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین بازی های اکشن سوم شخص اندروید را بشناسید

Zombie City : Survival

حال و هوا و تم داستانی بازی از نام آن کاملاً مشخص است؛ در یک شهر پر از زامبی گیر کرده‌اید و باید برای زنده ماندن تا آخرین نفس مبارزه کنید. بازی از مراحل و مأموریت‌های متعددی تشکیل یافته که تنوع خوبی به گیم‌پلی آن بخشیده‌اند. در برخی از مراحل هدف شما یافتن بازماندگان و کمک به آن‌هاست، در حالی که در برخی دیگر باید برای یافتن یک آیتم یا رسیدن به یک منطقه خاص، باید از میان سیل عظیم زامبی‌ها عبور کنید. بازی برای کسانی که دوستدار مجموعه رزیدنت اویل هستند، می‌تواند بسیار جذاب بوده و خاطرات خوش گذشته را برایشان تاحدودی زنده کند.

Fortnite

این بازی پس از رواج یافتن سبک بتل رویال به عنوان رقیبی برای پابجی وارد میدان شد و توانست به سرعت در بین کاربران پلتفرم‌های مختلف به محبوبیت دست پیدا کند. مهمترین تفاوتی که Fortnite با بقیه بازی‌های هم سبک خود دارد، امکان ساخت و ساز و ایجاد تغییرات در مراحل بازی است که باعث می‌شود گیم پلی آن به شدت متنوع و هیجان انگیز باشد. لینک نسخه اندرویدی این بازی متأسفانه از گوگل پلی حذف شده و برای دریافت آن باید به وب سایت ناشر آن یعنی اپیک گیمز مراجعه کنید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی‌های لگویی برای موبایل

PUBG Mobile

سبک بتل رویال در حقیقت با این بازی به محبوبیت رسید و پس از آن بود که سر و کله عناوین دیگری مانند فورتنایت و کال آف دیوتی موبایل پیدا شد. هر قدر که فورتنایت شکل و شمایل کارتونی دارد، پابجی موبایل سعی کرده گرافیکی واقع‌گرایانه را به نمایش بگذارد و در این کار هم کاملاً موفق بوده است. گرافیک بازی بسیار چشم‌نواز است و برای یک عنوان موبایلی واقعاً فوق العاده است. روند بازی به این صورت است که به وسیله هواپیما به یک جزیره دور افتاده منتقل شده و با چتر در آن فرود می‌آیید.

Grand Theft Auto: Vice City

پس از محبوبیت GTA 3 راکستار یک شماره فرعی از این مجموعه را تحت عنوان Grand Theft Auto: Vice City روانه بازار کرد که باز هم توانست موفقیت‌های پیشین را تکرار کرده و به یکی از بهترین و پرطرفدارترین بازی‌های جهان باز و اکشن سوم شخص بدل شود. خوشبختانه این شماره از بازی هم مانند بسیاری از نسخه‌های کلاسیک مجموعه GTA در گوشی‌های اندرویدی قابل نصب و اجراست و گوشی چندان قدرتمندی هم نیاز ندارد. سبک بازی تقریباً همان چیزی است که در شماره سوم دیده بودیم، اما شخصیت اصلی بازی تغییر کرده و مراحل آن هم به کلی متفاوت هستند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Fishing and Life

Overkill 3

حتماً شنیده‌اید که محدودیت‌ها می‌توانند زمینه‌ساز ابتکارات و نوآوری‌های بسیاری باشند. این موضوع در بازی‌های اندرویدی کاملاً صادق است و محدودیت‌هایی که به خصوص در بخش کنترل این بازی‌ها وجود دارد باعث شده تا بازی‌سازها گیم‌پلی بازی‌های خود را به نحوی طراحی کنند که تجربه آن را در گوشی‌هایی با صفحه لمسی راحت و جذاب کند. یکی از سبک‌هایی که به همین واسطه به وجود آمده، سبک کاورگیری و تیراندازی است که زیرمجموعه بازی‌های اکشن سوم شخص محسوب شده و بازی‌های بسیار خوب و خوش ساختی در این سبک تولید شده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *