بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین بازی های دو بعدی برای پلتفرم های مختلف

بهترین بازی های دو بعدی

برخی از شگفت‌انگیزترین بازی‌ های دنیا، بازی های دو بعدی هستند که در ساده‌ترین حالت ممکن بیشترین تاثیرگذاری و دلچسب‌ترین داستان‌ها را دارند. اگر می خواهید بهترین بازی های دو بعدی برای پلتفرم های مختلف را بشناسید با ما در این بخش همراه باشید.

بهترین بازی های دو بعدی برای پلتفرم های مختلف را بشناسید

Valiant Hearts: The Great War

جنگ جهانی اول در بازی Valiant Hearts از مشکلات و سختی‌های سربازان، دوستی، فداکاری و عشق صحبت می‌کند. داستان ما داستان رساندن جوان آلمانی به عشق خود در میان توپ و تفنگ است. در این بازی سگی با نام والت ما را همراهی می‌کند تا طی مسیر سربازان زخمی و مردم بی‌گناه و در خطر را نجات دهیم. نشان دادن پشت صحنه جنگ در سبک دو بعدی هنر تیم یوبیسافت را نشان می‌دهد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی های تیراندازی رایگان اندروید در سال 2020

بازی دو بعدی Ori and the Will of the Wisps

این بازی که دنباله Ori and the Blind Forest محسوب می‌شود، دل بازیکنان را با جلوه‌های بصری حیرت‌انگیز، رنگ‌های زنده، سیستم مبارزه زیبا و کاوش در بازی به‌دست آورد. ما به‌عنوان شخصیت Ori با پازل‌های زیادی روبه‌رو هستیم. ما به‌دنبال اتفاقات نسخه پیشین رفته و به بچه جغدی که با بال معیوب به‌دنیا آمده رسیده و آن را به‌عنوان عضوی از خانواده خود می‌پذیریم.

Limbo

بازی Limbo یکی از انقلابی‌ترین بازی های دو بعدی جهان بود که داستان پسری به‌دنبال خواهر گم‌شده‌اش را روایت می‌کند. بازی دو بعدی لیمبو سیلی از جوایز را کسب کرد. دنیای سیاه و سفید لیمبو مملو از رازهایی بوده که حتی فکرش را نمی‌توان کرد که چگونه این میزان از اطلاعات در چنین دنیایی وجود دارد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی‌های جهان باز سال 2021 برای موبایل

Terraria

درحالیکه این بازی دقیقا مانند Minecraft از المان‌های حفاری، بقا، ساخت ‌و ساز و مبارزه پیروی می‌کند، ظاهرش ما را به‌دنیای بازی‌های دوبعدی قدیمی مانند سوپر ماریو و سونیک می‌برد. همانند بازی Minecraft مکان‌های زیادی برای کاوش وجود داشته و به دشمن‌های متفاوتی برخورد می‌کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *