بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین بازی های ایکس باکس وان در سال 2020

بهترین بازی های ایکس باکس وان در سال 2020

کنسول های بازی همراه در حال توسعه اند و متناسب با این روند بازی های ارائه شده با آن ها نیز گسترس می یابند. اگر قصد دارید بهترین بازی های ایکس باکس وان در سال 2020 را بشناسید با ما در این بخش همراه باشید.

بهترین بازی های ایکس باکس وان در سال 2020 را بشناسید

Sea of Thieves

این بازی توسط شرکت بازی سازی Rare ساخته و توسط Xbox Game Studios در تاریخ 20 مارس 2018 رسماً منتشر شد. در بازی Sea of Thieves شما با یک بازی ماجراجویی آنلاین طرف هستید و در طول بازی شما به عنوان یک دزد دریایی مشغول دریانوردی و یافتن گنج‌های متعدد می‌شوید. استودیو سازنده این بازی شخصیت‌های پیش‌فرض متعددی را برای شما درنظر گرفته است که می‌توانید از بین آنها شخصیت مورد علاقه خود را انتخاب کنید. Sea of Thieves یک بازی شبیه‌ساز دریانوردی است که در آن شاهد شرایط آب و هوایی متعدد، دقیق بودن جزئیات و کنترل دقیق کشتی هستیم. گاهی در طول بازی به مناطقی از دریا می‌رسید که به خصوص هنگام غروب آفتاب زیبایی چشم نوازی دارد و نمی‌توانید چشم از تلویزیون بردارید. اگر خواهان تبدیل شدن به یک دزد دریایی هستید، حتما بازی Sea of Thieves را امتحان کنید.

Nier: Automata

داستان اصلی بازی درمورد جنگ‌هایی است که بین بیگانگان حاضر در زمین و انسان‌ها اتفاق می‌افتد. اولین نکته گیم پلی بسیار روان بازی است که به شما اجازه مبارزه در سبک‌های مختلف را نیز می‌‎دهد. در مورد گرافیک بازی نیز می‌توان گفت که کاملا راضی کننده به نظر می‌رسد و همه چیز به زیبایی هر چه تمام‌تر پیاده سازی شده است. داستان بازی بسیار پر چزئیات است و باعث می‌شود گیمر اتفاقات متعددی را در طول بازی شاهد باشد و علامت سوال‌های مختلفی نیز در بین مراحل بازی در ذهن گیمر شکل می‌گیرد که البته به همه آن‌ها تا پایان بازی پاسخ داده می‌شود.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی‌های چند نفره موبایل

Devil May Cry 5

در این بازی که به شکل غیر منتظره‌ای نیز آغاز می‌شود، شاهد ورود شخصیت‌هایی جدید با نام‌های نیرو و وی هستیم. در این بازی درختی اهریمنی شروع به رشد کرده و همه مردم شهر را به خطر می‌اندازد و شما باید با استفاده از شخصیت‌های بازی به جنگ هیولاها بروید. تنوع دشمنان در این بازی بسیار زیاد است و تا انتها با موجودات اهریمنی جدید مواجه خواهید شد. همچنین قابلیت‌ها و سیستم حمله هر کدام از دشمنانتان به قدری با هم متفاوت است که هر میدان مبارزه شما را به چالش جدیدی دعوت می‌کند. گیم‌پلی و مبارزات نیز سبک و سیاق تازه‌ای به خود گرفته‌اند اما باز هم جذابیت‌های خاص خود را دارند و باعث می‌شوند که تا لحظات آخر از بازی لذت ببرید.

Gears of War 4

به سراغ یک بازی شوتر سوم شخص به نام  Gears of War 4 می‌رویم. قطعا این بازی رقیب عنوان انحصاری اصلی پلی استیشن یعنی GOD of War می‌باشد. فارغ از تمام شباهت‌های موجود میان این دو بازی، Gears of War 4 زیبایی‌های خاص خودش را دارد. همانند نسخه‌های گذشته این بازی، بازیکنان می‌توانند از فاصله نزدیک دشمن را با ضربات فیزیکی از پا در آوردند و به دلیل هوش مصنوعی بالای این بازی دشمنان نیز می‌توانند پیش بینی‌های متعددی در مورد حرکات بازیکن داشته باشند و او را زمین گیر کنند. این بازی روایتگر ماجراهای 25 سال پس از پایان نسخه سوم بازی است، در حالی که نیروی‌های نابود کننده زمین بازگشته‌اند و قصد نابودی نیروی COG را دارند.

Dishonored 2

این بازی به دلیل داستان جذاب، طراحی مطابق با المان‌های سبک بازی‌های اکشن و گیم پلی روان، خود را به یکی از بهترین بازی‌های سبک مخفی کاری تبدیل کرده است. بازیکنان در قسمت دوم بازی Dishonored با تصاحب تاج و تخت توسط جادوگری شرور به نام کودتا رو به رو می‌شوند و باید تلاش خود را در راستای باز پس گیری تخت سلطنت انجام دهند و در هر مرحله مهره‌ای از دشمنان را نابود کنند. کارگردانی و گیم‌پلی بازی بسیار جذاب است و شما می‌توانید بازی را به ده‌ها شیوه متفاوت به پایان برسانید. Dishonored 2 گیم پلی منسجم و قابلیت‌های هیجان انگیزی دارد و از طرف دیگر آزادی عمل کاملی را نیز به بازیکن می‌دهد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی های رستوران برای کامپیوتر و کنسول‌ها

Assassins Creed Odyssey

این بازی ماجراجویی‌ دست شما را در بسیاری از مراحل بازی باز می‌گذارد و هر تصمیم شما نتیجه‌ای به دنبال دارد. شما در این بازی از فردی که محکوم به مرگ شده به قهرمان یونان تبدیل می‌شوید تا پرده از حقایق بر دارید. علاه بر این مورد پس از انتقاد بسیاری از گیمرها در مورد نبود شخصیت مونث در این سری از بازی‌ها، شاهد اضافه شدن شخصیت مونثی هستیم که خواهر شخصیت مذکر داستان است و در ابتدای بازی باید شخصیت مورد علاقه خود را انتخاب کرده و وارد دنیای بازی شوید. همچنین این بازی دارای ساعت‌ها گفت و گوی تعاملی است که منجر به پایان‌های مختلفی در بازی می‌شوند و شما به عنوان گیمر وظیفه دارید تا به سرتاسر نقشه سرک کشیده و گنج‌های مخفی را نیز پیدا کنید.

Forza Horizon 4

در این نسخه از بازی شاهد مناطقی از کشور انگلستان هستیم. همچنین تمام قابلیت‌های جذاب نسخه قبلی بازی نیز در این نسخه بهبود بخشیده شده و باعث می‌شود شما بهترین تجربه را از یک بازی در سبک رانندگی داشته باشید. ما در این نسخه شاهد بهبود‌های گرافیکی، افکت‌های صوتی و ماشین‌های جدیدی هستیم که در کنار تغییرات آب و هوایی متعدد و جذاب این بازی، باعث شده تا Forza Horizon 4 به سطح جدیدی در بازی‌های رانندگی برسد. در این بازی شاهد بیش از 450 خودرو از 100 شرکت خودروسازی مختلف هستیم که همگی آن‌ها قابلیت شخصی سازی نیز دارند. در پایان باید گفت که این بازی بهترین تجربه در بین بازی‌های رانندگی دنیای باز می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *