بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین بازی های ترسناک موبایل

بهترین بازی های ترسناک موبایل

بازی‌های ترسناک جزو سبک‌های پر طرفدار صنعت بازی‌های ویدیویی هستند و استودیوهای بازی‌سازی مختلف با ساخت آثار متنوع سعی در جذب طرفداران این سبک دارند. یافتن بهترین بازی‌های ترسناک برای سیستم عامل‌های موبایل آن هم بین تعداد بسیار زیاد بازی‌های موجود در فروشگاه‌های مختلف کار ساده‌ای نیست. در این بخش قصد داریم بهترین بازی های ترسناک موبایل را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین بازی های ترسناک موبایل را بشناسید

Evil Nun

این بازی در سال 2018 منتشر شد که داستان مرموز بازی در یک مدرسه اتفاق می‌افتد و توسط یک راهبه محافظت می‌شود. راهبه ترسناک شما را زندانی کرده و شما باید راهی برای فرار از مدرسه پیدا کنید. سبک بازی فرار و ماجراجویانه است که با توجه به گیم‌پلی آن می‌تواند تجربه جالبی به شما دست دهد.

True fear: forsaken souls part2

از همان ابتدا بازی شما مجذوب گرافیک عالی این بازی می‌شوید. در این بازی شما در نقش هالی در حال قدم زدن در خیابان هستید که ناگهان نورشمعی در خانه‌ای توجه شما را جلب می‌کند، خانه‌ای که به نظر می‌رسد سالهاست کسی در آن حضور ندارد اما با وارد شدن به این خانه داستان مرموز بازی آغاز می‌شود و شما باید اسرار گذشته خانه و اشیا گمشده را پیدا کنید. در این مسیر شما لحظات ترسناکی را تجربه ‌خواهیدکرد که باید آمادگی آن‌ها را داشته باشید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین کیبوردهای مکانیکی گیمینگ در بازار ایران

Eyes: The Horror Game

این بازی به صورت به صورت اول شخص بوده که باید به جستجو در خانه‌های قدیمی مشغول شوید و اشیا قدیمی را جمع‌آوری کنید اما مراقب ارواح موجود در ساختمان باشید.

Five Night at Freddy’s

شما در یک اتاق قرار دارید که و باید مراقب حملات ناگهانی  عروسک ترسناک باشید. گرافیک بالا و افکت‌های صوتی بازی و صدای ترسناک عروسک شیطانی این بازی را به مراتب ترسناک‌تر کرده‌است. گیم‌پلی بازی به صورت کلیکی است و با انتخاب مانیتور بین دوربین‌های جابجا می‌شوید و قسمت‌های اتاق را مشاهده می‌کنید.

Report2

یکی از هیجان‌انگیزترین بازی‌ها در سبک اکشن و ترسناک است که داستان بازی از یک شهر کوچیک آغاز می‌شود. عده‌ای از مردم به طرز مرموزی به قتل رسیده‌اند و مردم شهر در شک فرو رفته‌اند، پلیس به دنبال حل این پرونده می‌رود که در این مسیر برخی از اطلاعات به بیرون درز پیدا می‌کند و توسط روزنامه‌ها منتشر می‌شود، شما در نقش یک خبرنگار هستید که با وارد شدن به خانه‌ای ترسناک باید معماها را حل کنید و که در نسخه اول بازی اتفاقاتی افتاد اما در قسمت دوم بازی شما زنده مانده‌اید و در یک بیمارستان بیدار خواهید شد و هر لحظه کابوس‌هایی از ذهن شما عبور می‌کند و بسیار آزار دهنده هستنند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین موس های گیمینگ در بازار ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *