مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی بهترین هدفون‌های داخل گوشی

بهترین هدفون‌های داخل گوشی

از نظر قابلیت حمل، انعطاف‌پذیری و راحتی استفاده، هدفون‌ های داخل گوشی (in-ear) حرف اول را می‌زنند. این هدفون‌ها به دلیل راحتی استفاده یکی از رایج‌ترین‌ هدفون‌های موجود در صنعت تجهیزات صوتی بوده و توسط طیف گسترده‌ای از کاربران از موسیقی‌دان‌ها گرفته تا کاربران ساده و هنرمندان مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این بخش می خواهیم بهترین هدفون‌های داخل گوشی را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین هدفون‌های داخل گوشی را بشناسید

انکر  Soundcore Spirit Pro

اسپیریت پرو به لطف لایه خاص نانو در مقابل نفوذ رطوبت و عرق و گرد و غبار مقاوم است. یکی از قابلیت‌هایی که انکر برای این هدفون در نظر گرفته امکان افزایش صدای بیس است. انکر ساندکور اسپیریت پرو در رده قیمت خود یکی از با کیفیت‌ترین‌ها به حساب می‌آید و در عین حال گزینه مناسبی برای ورزشکاران است.

وان مور استایلیش

این هدفون در کنار طراحی زیبا، به خوبی در گوش می‌نشیند و شارژدهی مناسبی دارد. با این حال مشابه بسیاری از هدفون‌های کاملا بی‌سیم نه چندان گران قیمت گاه با مشکلات اتصال مواجه می‌شود.

این مطلب را هم ببینید
آموزش فارسی سازی اعداد در پاورپوینت

وان مور تریپل درایور E1001

کابل این هدفون از جنس کِولار ساخته شده که مقاومت خوبی دارد و در میانه آن کلیدهای کنترل صدا و قطع موسیقی و پاسخ به تماس به چشم می‌خورد. جنس خود هدفون هم آلومینیومی است. اگر به دنبال هدفون داخل گوشی با صدای طبیعی و متعادل هستید وان مور تریپل درایور یکی از به صرفه‌ترین انتخاب‌ها است. یک مدل از این هدفون به درگاه لایتنینگ مجهز شده است.

سونی WF-1000XM3

این ایرباد سونی با این که قیمت چندان پایینی ندارد اما از نظر کیفیت صدا و سیستم حذف نویز در بین بهترین‌های کاملا بیسیم در رده قیمت خود جای می‌گیرد. با این حال متاسفانه خبری از مقاومت در برابر نفوذ آب نیست و حتی سونی به طور رسمی صحبتی از مقاومت در برابر عرق هم به میان نیاورده است.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع مشکل کند شدن فتوشاپ

بیتس Powerbeats Pro

پاور بیتس پرو از حلقه‌های دور گوشی برخوردار است که از افتادن احتمالی از گوش جلوگیری می‌کند و به همین دلیل گزینه مناسبی برای گوش دادن به موسیقی حین ورزش است. کیفیت صدای این ایرباد بسیار خوب است و بیس اغراق شده زیبایی دارد. پاور بیتس پرو مشابه ایرپاد اپل از چیپ ویژه H1 به منظور اتصال سریع و آسان به محصولات اپل بهره می‌برد اما گاه با مشکل اتصال مواجه می‌شود. این مدل همچنین فاقد قابلیت حذف نویز فعال است.

بیرداینامیک DT 990 Pro

DT 990 Pro یک هدفون استودیویی از نوع پشت باز و طراحی شده برای کارهای میکس و مسترینگ است. البته با امپدانس ۲۵۰ اهم، برای استفاده از آن نیاز به آمپلی‌فایر هدفون دارید. از معایب این هدفون کابل غیر قابل جدا شدن است. DT 990 Pro همچنین یک مدل ۸۰ اهمی هم دارد که نسبتا کمیاب‌تر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *