بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین بازی های ویدیویی دیزنی

بهترین بازی های ویدیویی دیزنی

والت دیزنی، نامی که افراد مختلف از گروه‌های سنی متفاوت آن را با بهترین انیمیشن‌های عمر خود به یاد می‌آورند. این مجموعه که به خاطر کارتون‌هایش بسیار معروف است، شامل بازی‌های ویدیویی برگرفته از همان کارتون‌ها نیز می‌شود و در نتیجه برای طرفداران کارتون‌های دیزنی، این بازی‌ها بسیار جذاب و خاطره‌انگیز هستند. در این بخش می خواهیم بهترین بازی های ویدیویی دیزنی را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین بازی های ویدیویی دیزنی را بشناسید

Castle of Illusion‏

بازی موبایلی Castle of illusion یکی از خوش‌ساخت‌ترین بازی های دیزنی برای پلتفرم موبایل است که می‌توان آن را نسخه پیشرفته‌تر یک بازی معروف به همین نام در پلتفرم کلاسیک SEGA Genesis دانست. داستان از این قرار است که جادوگر بدجنسی به اسم Mizrabel دوست میکی‌ماوس  را دزدیده و حالا شما باید در نقش میکی‌ماوس از جنگل تاریک بگذرید،‌ با خطرات قلعه‌ی وهم روبرو شوید و با اهریمن‌هایی که جادوگر بر سر راهتان گذاشته بجنگید تا دوستتان را از چنگ جادوگر نجات بدهید.

Disney Magic Kingdoms: Build Your Own Magical Park

این بازی یک شبیه ساز شهرسازی آنلاین است که بازیکنان می توانند در آن دیزنی‌لند مخصوص خودشان را بسازند. داستان بازی از این قرار است که یک موجود شرور و اهریمنی که همان مالفیسنت معروف است به پارک می‌آید و با یک طلسم تمام شادی و خوشی را از بین می‌برد. ماموریت شما برگرداندن پارک به روزهای اوج آن است تا دوباره شادی به سرزمین جادویی دیزنی برگردد. شما می توانید مشابه پارک بزرگ و معروف دیزنی را به سلیقه خودتان بسازید و شخصیت های مختلف را استخدام کنید تا بازدیدکنندگان را سرگرم کنند و با پولی که به دست می‌آورید امکانات بیشتری به پارک اضافه کنید.

این مطلب را هم ببینید
مقایسه PS4 Slim و ps4 pro و ps5

MARVEL Future Fight

Netmarble که این روزها با بازی جدیدش حسابی بر سر زبان ها افتاده هم از قائله عقب نمانده و اتفاقا با ساخت MARVEL Future Fight چند قدمی هم از بقیه جلوتر است؛ کلکسیونی کامل از کاراکترهای مارول در سبک نقش‌آفرینی.

افراد شرور در حال نابود کردن دنیا هستند و قرار است شما در نقش ابرقهرمانان مارول به مبارزه آن‌ها بروید و دنیا را از فروپاشی نجات بدهید، البته نه به همین سادگی. علاوه بر هوش مصنوعی که سطح مبارزات بازی را تا حد قابل قبولی سخت کرده، هر کاراکتری هم که وارد بازی می‌کنید نیاز به ارتقا دارد و باید در طی بازی آن را تا لول 6 بالا بیاورید.

Star Wars™: Galaxy of Heroes

این بازی را می توانیم بهشت طرفداران جنگ ستارگان به حساب بیاوریم و بی‌دلیل هم نیست که به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های این سری تبدیل شده است. بازی بر اساس داستان اصلی طراحی شده و تمام شخصیت‌های اصلی هم در آن حضور دارند که شما باید تیمی از بهترین کاراکترها بسازید و در جنگ‌های کهکشانی شرکت کنید. بازی در سبک RPG ساخته شده و ردپایی از Gacha هم در آن دیده می شود یعنی باید منتظر نقش‌آفرینی در قالب یک کاراکتر باشید که با دشمنانش می جنگد و از طرفی هم کاراکترها را با سیستم شانسی درون برنامه به دست بیاورید و چالش های روزانه و هفتگی را به پایان برسانید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی های PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *