آموزش و ترفند ها, موبایل و تجهیزات جانبی

معرفی بهترین برنامه ها برای ویرایش عکس در آیفون و آیپد

بهترین برنامه ها برای ویرایش عکس در آیفون و آیپد

امروز قصد داریم شما را با بهترین برنامه ها برای ویرایش عکس در آیفون و آیپد آشنا کنیم. پردازش تصویر دیجیتال ژانر جدیدی در عکاسی ایجاد کرده است. اما یک برنامه ویرایش عکس خوب چه کارایی باید داشته باشد؟ در اینجا شما یک نمای کلی از بهترین برنامه ها، همچنین برای تلفن های هوشمند، دریافت می کنید! اگر می خواهید بیشتر با بهترین برنامه ها برای ویرایش عکس در آیفون و آیپد آشنا شوید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

چه چیزی یک برنامه ویرایش عکس را متمایز می کند؟

در حالت ایده آل، تا حد امکان بسیاری از عملکردها در همان نرم افزار همه کاره موجود است. یان اوله اشمیت، کارشناس عکس، می‌گوید: اگر از عملکردهای خاصی استفاده نکنید، کار را بسیار آسان‌تر می‌کنید، زیرا نیازی به جابجایی بین محصولات مختلف ندارید. او توصیه می کند در هر صورت برای یک مرحله القایی خاص آماده شوید.

بهترین برنامه ها برای ویرایش عکس در آیفون و آیپد

اشمیت می گوید: “علاوه بر قابلیت استفاده خوب، طیف گسترده ای از آموزش ها، انجمن ها و سمینارها نیز مهم است. بسیاری از سوالات و مشکلات را می توان به سرعت با یک جامعه خوب روشن کرد.”

اگر می‌خواهید برنامه های پیشرفته تری داشته باشید، می‌توانید از رهبران بازار مانند Adobe Photoshop استفاده کنید. وقتی صحبت از ویرایش، بهینه سازی و توسعه عکس ها می شود، به اصطلاح مبدل های RAW معمولا جایگزین خوبی هستند. اشمیت می گوید: Adobe با Lightroom بسیار جلوتر است، اما Capture One از فاز اول، Photolab از DxO یا Photo Studio از ACDSee نیز کیفیت بسیار بالایی دارند. بهترین برنامه ها برای ویرایش عکس در آیفون و آیپد بسیار فراوان است.

هزینه نرم افزار ویرایش تصویر چقدر است؟

مدل های پرداخت مختلفی برای برنامه های ویرایش تصویر وجود دارد. ما بهترین برنامه ها را برای شما گردآوری کرده ایم. رایگان، با قیمت خرید یکباره یا با اشتراک گذاری مطمین. به جز Apple Photos، همه برنامه ها برای ویندوز و مک مناسب هستند. برنامه های رایگانی وجود دارند که دارای بسیاری از ویژگی های نرم افزار پولی هستند. این نیازی به محدود کردن کیفیت ویرایش تصویر ندارد. اینها توصیه های ما هستند:

این مطلب را هم ببینید
قابلیت های مخفی و جذاب موبایل را نمیدانستید

GIMP: GIMP یک ویرایشگر تصویر قدرتمند است که نه تنها بر روی Windows و Mac OS، بلکه بر روی Linux، Sun و FreeBS نیز قابل اجرا است. همانند فتوشاپ، GIMP به شما اجازه می دهد تا روی لایه های مختلف کار کنید و از ابزارهای حرفه ای استفاده کنید. بهترین برنامه ها برای ویرایش عکس در آیفون و آیپد بسیار منحصر به فرد هستند.

Paint.NET یک برنامه رایگان است که به شما امکان می دهد در سطوح مختلف کار کنید. همانند مایکروسافت Paint، ویرایشگر واضح و آسان است، ابزارها و جلوه های تصویری متعددی وجود دارد. می توانید Paint.NET را با افزونه ها گسترش دهید و حتی فایل های PSD را با آنها باز کنید.

Photoscape X چیست؟

مبتدیان می توانند از نرم افزار ویرایش تصویر Photoscape X برای ویرایش عکس های خود به شیوه ای خاص استفاده کنند: علاوه بر ابزارهای کلاسیک، Photoscape طیف گسترده ای از فیلترها از جمله رنگ روغن، آبرنگ یا جلوه های آبرنگ را ارائه می دهد. پردازش دسته ای به شما امکان می دهد تعداد زیادی تصویر را همزمان پردازش کنید. این برنامه خیلی شهودی نیست، اما با عملکردهای متعدد خود متقاعد می شود.

Darktable: Darktable جایگزین خوبی برای لایت روم است زیرا این نرم افزار دارای طیف گسترده ای از عملکردها و رایگان است. اگر می‌خواهید داده‌های خام خود را ویرایش کنید، نه تنها می‌توانید تمام ابزارهای اساسی را در ویرایشگر پیدا کنید، بلکه می‌توانید منحنی‌های درجه‌بندی را ویرایش کنید یا کانال‌های رنگی را تنظیم کنید. Darktable نه تنها برای ویندوز و مک، بلکه برای بسیاری از سیستم عامل های دیگر نیز در دسترس است. بهترین برنامه ها برای ویرایش عکس در آیفون و آیپد را به شما معرفی می کنیم.

LightZone چیست؟

برنامه پردازش تصویر LightZone با پردازش تصویر قابل مدیریت امتیاز می گیرد و همچنین جایگزین خوبی برای Adobe Lightroom است. می توانید تصاویر را برش دهید، قرمزی چشم را حذف کنید، و تن رنگ را با استفاده از لغزنده های مختلف تنظیم کنید. ابزار ZoneMapper به ویژه برجسته است: همچنین می‌توان از آن برای تغییر ترکیب میان تن و سایه‌ها در مناطق انتخاب شده استفاده کرد. ثبت نام کوتاه ضروری است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی اپلیکیشن pics master

بهترین برنامه ها برای ویرایش عکس در آیفون و آیپد

RawTherapee: RawTherapee دارای ویژگی های غنی است و جایگزین منبع باز خوبی برای لایت روم است. این نرم افزار به طور مداوم به روز می شود و بیشتر توسعه می یابد تا پردازش تصویر متنوع را امکان پذیر کند. به عنوان مثال، می توانید از نرم افزار ویرایش تصویر برای ویرایش کنتراست در هر سطح از جزئیات استفاده کنید. بهترین برنامه ها برای ویرایش عکس در آیفون و آیپد را از ما بخواهید.

عکس های اپل: اگر از مک استفاده می کنید، می توانید با برنامه داخلی Apple Photos کار کنید. این برنامه همگام سازی را از طریق ابر امکان پذیر می کند، بنابراین مدیریت بر روی دستگاه های انتهایی مختلف امکان پذیر است.

برنامه های پولی

اگر نرم افزار پولی را انتخاب کنید، معمولاً پس از خرید به روز رسانی های امنیتی در اختیار شما قرار می گیرد. علاوه بر این، خرید نسخه های بعدی ارزان تر است. در اینجا توصیه هایی برای شما وجود دارد.

آیا به دنبال جایگزینی جذاب برای فتوشاپ هستید؟ برنامه ویرایش عکس Photodirector برای افراد مبتدی و حرفه ای مناسب است. طیف وسیع ابزارهایی که استفاده از آنها آسان است به این معنی است که هیچ محدودیتی برای تخیل شما وجود ندارد. همچنین عملکردهای چشمگیری برای تصاویر پانوراما وجود دارد، مانند پانورامای کروی.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با بهترین برنامه ها برای ویرایش عکس در آیفون و آیپد آشنا کنیم. Luminar برای توسعه فایل های RAW مناسب است و مشابه Adobe Lightroom است، اما در اینجا می توانید در سطوح مختلف کار کنید. رابط کاربری به زبان انگلیسی است و می توان آن را به صورت انعطاف پذیر تنظیم کرد. با اسلایدر قبل و بعد می توانید مقایسه مستقیم را مشاهده کنید. همان طور که دیدید برنامه های ادیت عکس بسیاری وجود دارد، شما می توانید به سلیقه ی خود یکی از این ها را برای آیفون خود نصب کرده و از آن استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *