بازی و سرگرمی

معرفی بهترین تبلت های گیمینگ مقرون به صرفه

بهترین تبلت های گیمینگ مقرون به صرفه

گوشی‌های هوشمند برای بازی کردن قابلیت‌های خوبی دارند، اما صفحه نمایش کوچک آن‌ها لذت بازی را کاهش می‌دهد. اگر شما یک گیمر هستید و به همین دلیل می‌خواهید برای بازی کردن از یک تبلت به جای گوشی استفاده کنید، با ما در این بخش همراه باشید تا بهترین تبلت های گیمینگ مقرون به صرفه را بشناسید.

بهترین تبلت های گیمینگ مقرون به صرفه

 آیپد پرو 11 (2020)

این محصول که نسل چهارم آیپد پروهای اپل محسوب می‌شود به واسطه بهره‌مندی از پردازنده A12Z بایونیک از قدرت بالایی در پردازش برخوردار است. این در حالی است که صفحه نمایش بزرگ و 11 اینچی این آیپد به خوبی می‌تواند تجربه نمایش یک بازی جذاب را برای کاربر فراهم کند. در واقع کاربر می‌تواند با قرار دادن آیپد پرو روی یک پایه نگهدارنده و وصل کردن کنترلرهای بازی به آن به خوبی شرایط انجام یک بازی حرفه‌ای را فراهم کند. اپل این محصول خود را به Face ID مجهز کرده است، در نتیجه تاچ آیدی حذف و حاشیه‌های اطراف نمایشگر به حداقل رسیده‌اند که طراحی این تبلت را بیش از پیش جذاب کرده است.

این مطلب را هم ببینید
10 بازی پلی استیشن با داستان هایی منحصر به فرد

 آیپد 10.2 (2019)

این آیپد از Apple Pencil سری یک و کیبورد هوشمند پشتیبانی کرده و امکان تایپ و طراحی را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد. آیپد 10.2 مجهز به دوربین 8 مگاپیکسلی اصلی و دوربین سلفی 1.2 مگاپیکسلی است که اگرچه خیلی کیفیت بالایی ندارد، اما برای بازی ‌های واقعیت افزوده به خوبی جواب می‌دهد. شما می‌توانید با این آیپد بازی‌های پوکمون گو و Harry Potter: Wizards Unite را اجرا کرده و از آن نهایت لذت را ببرید.

سامسونگ گلکسی تب S5e

این محصول مجهز به یک نمایشگر 10.5 اینچی با حاشیه‌های باریک است و ضخامتی در حدود 5.5 میلی‌متر دارد. این ضخامت کم موجب شده که سنسور اثرانگشت بکار رفته در دکمه پاور این تبلت، کمی کوچک به نظر برسد. صفحه نمایش باکیفیت سامسونگ گلکسی تب S5e از نوع AMOLED است و نمایش رنگ‌ها روی آن بسیار زنده و شگفت‌انگیز است؛ در نتیجه می‌تواند حس و حال بازی را به خوبی به کاربر منتقل کند. علاوه براین بلندگوهای این تبلت از استاندارد دالبی اتموس پشتیبانی کرده و تماشای فیلم و اجرای بازی را بسیار هیجان‌انگیز می‌کند.

این مطلب را هم ببینید
بهترین بازی های موبایل که از روی انیمه های ژاپنی ساخته شده اند

 مایکروسافت سرفیس پرو 7

این تبلت مجهز به یک نمایشگر 12.3 اینچی با رزولوشن 1824 در 2736 پیکسل است و توانایی اجرای بازی‌هایی با سرعت 50 فریم بر ثانیه نظیر Minecraft و Portal 2 و همچنین 30 فریم بر ثانیه نظیر XCOM: Enemy Unknown و Civilization 5 را به خوبی دارد. این محصول مزین به یک قلم هوشمند و کیبورد جداشدنی است و می‌توان در مواردی از آن به عنوان یک کامپیوتر همراه نیز بهره جست.

لنوو (Yoga Smart Tab (2019

یکی از دلایلی که سبب شد یوگا اسمارت تب لنوو در فهرست معرفی بهترین تبلت های بازی آورده شود، وجود باتری با ظرفیت 7000 میلی‌آمپر ساعت است که پتانسیل استفاده 18 ساعت مداوم را برای کاربر فراهم می‌کند. علاوه براین اسپیکرهای این تبلت از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و صدا و هیجان بازی را به بهترین نحو به کاربر منتقل می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *