تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی بهترین تبلت های 2021

بهترین تبلت های 2021

امروزه تبلت‌ها در انواع و اقسام مختلف در بازار عرضه می‌شوند. تبلت می‌تواند به عنوان یک وسیله سرگرمی، به عنوان یک تلفن همراه با صفحه نمایش بزرگ، جایگزینی مناسب برای لپ تاپ شما و یا یک تخته شاسی برای هنر شما کاربرد داشته باشد. اگر می خواهید بهترین تبلت های 2021 را بشناسید با ما در این بخش همراه باشید.

بهترین تبلت های 2021 را بشناسید

تبلت سامسونگ گلکسی تب اکتیو پرو

سامسونگ گلکسی تب اکتیو پرو یک تبلت جدید است و مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد و در شرایط سخت، مشکلی برایش پیش نمی‌آید. این تبلت همچنین دارای قلم S Pen است که می‌توانید به راحتی با استفاده از آن، نقشه طراحی کنید یا نوت برداری کنید. سامسونگ گلکسی تب اکتیو پرو یکی از بهترین تبلت های جدید در سال 2021 است که می‌توانید خریداری کنید.

آیپد نسل هشتم اپل

آیپد نسل هشتم اپل یکی دیگر از بهترین تبلت های 2021 است. اپل مدل پایه آیپد را با افزودن پردازنده سریع‌تر به روز کرد. صفحه نمایش آیپد نسل هشتم همچنان 10.2 اینچی است. پشتیبانی از کیبورد هوشمند اپل نیز ادامه دارد. آخرین آیپد از قلم Apple Pencil هم پشتیبانی می‌کند که می‌توانید از آن برای طراحی و نقشه کشیدن یا نوت برداری استفاده کنید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش ساخت انیمیشن در پاورپوینت

آمازون فایر اچ دی 10

تبلت‌های آمازون فایر، از سرویس‌های آمازون به صورت کامل پشتیبانی می‌کنند. تبلت آمازون فایر 10 مقرون به صرفه‌تر و سریع‌تر از هر زمانی است. این تبلت از دستیار الکسا نیز پشتیبانی می‌کند و دستورات شما با این دستیار به خوبی اجرا می‌شود. این تبلت بسیار تاثیرگذار است و یکی از بهترین تبلت های سال 2021 برای کسانی است که می‌خواهند ایمیل چک کنند، فیلم ببینند یا در اینترنت گشت بزنند، بدون این که متحمل هزینه زیادی شوند.

سامسونگ گلکسی تب S7 و S7 Plus

سامسونگ گلکسی تب S7 و S7 Plus جزو تبلت های هیجان انگیز 2021 هستند که دارای سیستم عامل اندروید 10 هستند. از سرویس‌ها و خدمات سامسونگ به طور کامل پشتیبانی می‌کنند و دارای قلم S Pen نیز هستند. سامسونگ تب S7 دارای یک کیبورد اختیاری نیز هست که با پشتیبانی از پلتفرم DeX باعث می‌شود تبدیل تبلت به لپتاپ اندروید را تجربه کنید. شما می‌توانید فضای ذخیره سازی هر دو این مدل‌ها را نیز گسترش دهید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش حذف حالت Test Mode ویندوز

اپل آیپد ایر نسل 4

آیپد ایر ویژگی‌هایی مشابه آیپد پرو دارد و طراحی آن کاملا جدید و زیبا است. این تبلت دارای نمایشگر 10.9 اینچی است و دارای پورت USB-C است. همچنین از Apple Pencil و کیبورد هوشمند پشتیبانی می‌کند. قیمت آن نیز نسبتا مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *