بررسی و معرفی تجهیزات, عکاسی و فیلم برداری

معرفی بهترین دوربین های بدون آینه 2020

بهترین دوربین های بدون آینه 2020

دوربین‌های بدون آینه دسته‌ای از دوربین‌های دیجیتال هستند که برخلاف DSLRها از آینه استفاده نمی‌کنند و رقیبی جدی برای این دوربین‌ها هستند. این دوربین ها مزیت های بیشتری نسبت به دوبین های معمولی دارند. اگر قصد خرید دوربین بدون آینه  باکیفیت دارید در این بخش با ما همراه باشید تا بهترین دوربین های بدون آینه 2020 را بشناسید.

بهترین دوربین های بدون آینه 2020 را بشناسید

سونی آلفا a6100

دوربین سونی a6100 با قیمت حدود 700 دلار همراه با لنز کیت، بیش از حد گران نیست و بیشتر ویژگی‌های مدرنی که می‌خواهید را دارا است. مثل سیستم فوق العاده فوکوس خودکار، سرعت عکاسی 11 فریم بر ثانیه، منظره یاب الکترونیک روشن و ویدیوی واضح 4K. این دوربین حتی یک جک میکروفون برای ضبط صدای بهتر هم دارد. به علاوه، دوربین a6100 طراحی فوق‌العاده‌ای دارد که آن را به یک دوربین خوش دست تبدیل می‌کند. همچنین صفحه لمسی 3 اینچی دوربین، باعث می‌شود که نگه داشتن آن برروی بالا و پایین چشم آسان باشد و تصویری که می‌خواهید را به راحتی بگیرید. چیزی که با پرداخت این قیمت دریافت نمی‌کنید، ویژگی‌هایی نظیر لرزشگیر است.

این مطلب را هم ببینید
دوربین hero 10 black bones گوپرو معرفی شد

فوجی فیلم X-T30

این دوربین دارای بدنه جمع و جور، قیمت مناسب و ابزار عکسبرداری قدرتمند است. این دوربین کوچک، قابل حمل و آسان برای استفاده است و با داشتن ویدیوی 4K و سرعت بالای شاتر و کنترل دریچه، خریدی عالی برای طرفداران فیلمبرداری‌های کوتاه و عکاسان معمولی محسوب می‌شود.

ممکن است برخی افراد دوربین X-T30 را خیلی کوچک بدانند، ولی ترکیب اندازه، ارزشمندی، قیمت و عملکرد آن، این دوربین را به یکی از بهترین دوربین های بدون آینه در بازار تبدیل کرده است. دوربین X-T30 در طیف گسترده‌ای از تنظیمات نور، تصاویر فوق‌العاده‌ای می‌گیرد و فیلتر‌ها و تنظیمات فراوانی برای عکاسی را دارا است.

نیکون Z50

این دوربین حسگر فول فریم ندارد، ولی یک مجموعه محکم، با کیفیت تصویر عالی و عملکرد خوب را به صورت کوچک‌تر و با قیمت مناسب‌تر ارائه می‌دهد. دوربین نیکون Z50 دارای ساختار راحت و خوش دست است. همچنین منظره یاب الکترونیک قدرتمندی دارد. صفحه نمایش 3 اینچی آن برای گرفتن سلفی حرکت می‌کند، ولی برای قرار دادن دوربین روی سه پایه، عکاس را دچار مشکل می‌کند.

این مطلب را هم ببینید
آموزش پیشرفته و قدم به قدم منوهای اپلیکیشن DJI fly

سونی آلفا a6500

سونی a6500، بهترین دوربین برای کسانی است که به دنبال گرفتن ویدیوی با کیفیت و بدون لرزش هستند. فوکوس خودکار a6500 عالی است و می‌تواند با سرعت 11 فریم بر ثانیه عکسبرداری کند و در صورت لزوم فوکوس را برای هر عکس تنظیم کند. همچنین دارای حافظه موقتی (بافر) است که قابلیت حفظ 300 عکس را دارد.

کانن EOS M6 Mark II

این دوربین جمع و جور کانن تنها 408 گرم وزن دارد. این دوربین دارای حسگر 32 مگاپیکسلی APS-C است که بالاترین رزولوشن را در کلاس خود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *