مقالات اینترنت و شبکه, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی بهترین سرویس های جایگزین جیمیل

بهترین سرویس های جایگزین جیمیل

اگر با سرویس ایمیل Gmail و Yahoo مشکل دارید و به دنبال گزینه های دیگری هستید با ما در این بخش همراه باشید تا با بهترین سرویس های جایگزین جیمیل آشنا شوید.

بهترین سرویس های جایگزین جیمیل

Microsoft Outlook

Microsoft Outlook جایگزین Gmail است. این برنامه دارای بخش رایگان است و برای ارسال ایمیل‌های ساده می‌توانید از این بخش استفاده کنید. این سرویس توسط مایکروسافت طراحی شده است. همین امر موجب شده است تا با سیستم عامل ویندوز ۱۰ به راحتی ادغام شود و استفاده از  آن در Windows 10 بسیار راحت باشد. استفاده از این سرویس در برنامه Outlook Office 365 هم بسیار آسان است. کاربران هم می‌توانند از آن در مرورگر و اپلیکیشن استفاده کنند.

GMX Mail

GMX Mail از دیگر جایگزین های جیمیل و یاهو است. GMX Mail از معتبرترین شرکت‌های تابعه United Internet است. این شرکت بزرگ‌ترین ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی در آلمان است و از سال ۱۹۹۷ شروع به کار کرده است. این سرویس حدود ۱۵ میلیون کاربر فعال در ماه دارد و از ان برای ارسال ایمیل به صورت رایگان می‌توانید استفاده کنید. از ویژگی‌های این سرویس می‌توان به امکان ارسال فایل تا ۵۰ مگابایت، پشتیبانی از فرمت IMAP و POP، فضای ذخیره‌سازی یک گیگابایتی و… اشاره کرد.

این مطلب را هم ببینید
8 ترفند کاربردی برای افزایش سرعت در ویندوز 10

iCloud

یکی دیگر از ارائه دهندگان ایمیل iCloud نام دارد. کاربران مک، آیپد و آیفون می‌توانند در این سرویس اکانت بسازند. این سرویس زیربنای سایر خدمات اپل مانند Find My iPhone، Photo Stream، Keychain و iCloud Drive است. این برنامه دارای ۸۵۰ میلیون کاربر است. تمامی کاربران iCloud دارای ۵ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی هستند.

AOL Mail

از دیگر انواع ایمیل شخصی AOL Mail است. این سرویس از سال ۱۹۹۳ تا کنون در حال فعالیت است و این یعنی سرویس AOL Mail از جیمیل، یاهو و هات میل قدیمی‌تر است! هم اکنون این سرویس دارای حدود ۵ میلیون کاربر فعال در ماه است اما در گذشته این تعداد به ۵۰ میلیون کاربر هم می‌رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *