آموزش تلفن پاناسونیک, سانترال و تلفن پاناسونیک

معرفی تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TGF372

تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TGF372
همان طور که می‌دانید کمپانی پاناسونیک در زمینه تلفن‌های بی‌سیم بی رقیب است. تلفن‌های بی‌سیم پاناسونیک بسیار با کیفیت بوده و طرفداران بسیاری دارد. در این مقاله به بررسی تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGF372 می‌پردازیم‌. برای اطلاعات بیشتر در مورد این تلفن با ما تا پایان مقاله همراه باشید.

 تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGF372

اگر دنبال یک تلفن بی‌سیم باکیفیت و همه فن حریف هستید تلفن بی سیم KX-TGF372 انتخاب خوبی‌ست. این دستگاه دارای دو گوشی بی‌سیم و یک تلفن مادر پیشرفته است. این تلفن برای محیط‌های اداری بسیار کاربرد دارد زیرا دارای دو تلفن بی‌سیم است. با قابلیت Link-to-cell که در این تلفن وجود دارد می‌توانید دو گوشی هوشمند را به تلفن وصل کنید. یکی از ویژگی‌ها خوب این تلفن تکنولوژی NR است که صداهای اضافی محیط را فیلتر کرده و یک تماس عالی و بدون نویز را برای شما به ارمغان می‌آورد. هر دو گوشی بی‌سیم این محصول دارای یک صفحه نمایش 1.8 اینچی است که نور پس زمینه سفید دارند. این نور پس زمینه در مشاهده شماره‌ها زمانی که تاریک هست بسیار کارآمد است. در تلفن مادر نیز یک صفحه نمایش ۲.۵ اینچی وجود دارد.
روی دستگاه پایه دکمه اسپیکر نیز تعبیه شده است که به کاربران در برقراری تماس بدون استفاده از دست کمک می‌کند. اگر تلفن بی‌سیم شما به طور کامل شارژ شده باشد می‌توان برای ۱۳ ساعت مکالمه از آن استفاده کرد. یکی از قابلیت‌های این تلفن دفترچه مخاطبین است که می‌توان در آن ۳هزار مخاطب را ذخیره کرد. از قابلیت‌های اصلی این تلفن می‌توان به روم مانیتورینگ، قابلیت استفاده در نبود برق، شماره‌گیری مجدد، کالر آیدی گویا، پشتیبانی از تکنولوژی ECO و بسیاری از امکانات دیگر اشاره کرد

منشی تلفنی 18 دقیقه‌ای

به کمک منشی تلفنی که در گوشی پاناسونیک KX-TGF372 وجود دارد، تلفن شما می‌تواند به مدت ۱۸ دقیقه پیام را در هر تماس ضبط کنید.
 برای اکتیو یا آن‌اکتیو کردن این قابلیت، باید از  دکمه ANSWER ON/OFF که روی تلفن پایه قرار دارد فشار دهید. همچنین با کلیدهای مخصوص که روی این دستگاه است، می‌توانید پیام‌هایی را که نمی‌خواهید حذف کنید.
تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TGF372

مسدود کردن تماس‌های ورودی مزاحم

اگر دوست ندارید شماره‌ای با شما تماس بگیرد و یا شماره‌ای مزاحم می‌شود دیگر نگران نباشید. در گوشی پاناسونیک KX-TGF372 قابلیت مسدود کردن تماس‌های مزاحم وجود دارد این قابلیت Call Block نام دارد. با این ویژگی قادرید تا 250 شماره را  مسدود کنید. در هر کدام از تلفن‌‌های بی‌سیم دکمه‌ای مخصوص برای مسدود کردن شماره‌های مزاحم وجود دارد.

قابلیت Link-to-Cell

یک ویژگی فوق‌العاده در تلفن بیسیم KX-TGF372 قابلیت link-to-call است. با این قابلیت می‌توانید گوشی هوشمند خود را با بلوتوث به این دستگاه متصل کنید. با این ویژگی می‌توانید به همه تماس‌هایی که به موبایل شما گرفته می‌شود را پاسخ دهید. در زمان‌هایی که گوشی شما آنتن‌دهی ضعیفی دارد این ویژگی بسیار به کار می‌آید.

پشتیبانی از فناوری DECT 6.0

قابلیت DECT 6.0 در تلفن‌های بی‌سیم بسیار اهمیت دارد. با این قابلیت تلفن بی‌سیم از فرکانس 1.9 بهره‌مند می‌شود و همچنین باعث می‌شود شدت نویز و صدای محیط به حداقل برسد. همچنین مکالمات کاربران به کمک این فناوری تا حد زیادی افزایش می‌یابد. شما می‌توانید گوشی‌های بی‌سیم خود را تا ۶ گوشی بیشتر کنید.

فناوری ECO

در تلفن بیسیم مدل KX-TGF372 با وجود تکنولوژی ECO می‌توانید مصرف باتری را بسیار کاهش دهید. این تکنولوژی را با عنوان دوست‌دار محیط زیست نیز یاد می‌کنند. عملکرد این تکنولوژی به گونه‌ای است که ECO  که در فاصله نزدیک گوشی با دستگاه بیس، سیگنال‌های ایجاد شده را کاهش می‌دهد در نهایت، مصرف باتری تلفن هم به همان اندازه، کم‌تر می‌شود.

قابلیت استفاده از تلفن زمانی که برق نیست

در صورتی که با بی برقی مواجه شدید و برق‌تان رفت نیز می‌توانید از تلفن پاناسونیک KX-TGF372 استفاده کنید. برای استفاده در زمان بی‌برقی یکی از تلفن‌های بی‌سیم را روی دستگاه اصلی قرار دهید تا مانند یک منبع برق عمل کندو از تلفن بی‌سیم دیگر می‌توانید مثل قبل استفاده کنید. توجه داشته باشید که میزان استفاده از گوشی در زمان بی‌برقی به میزان شارژ تلفن بی‌سیم که به عنوان منبع برق استفاده شده بستگی دارد.
این مطلب را هم ببینید
علت پیچیدن صدا در تلفن پاناسونیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *