بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی و بررسی بازی Death Park 2: Scary Clown

بررسی بازی Death Park 2: Scary Clown

فیلم It و شخصیت پنی‌وایز محبوبیت زیادی دارد. این دلقک ترسناک که بچه‌ها را می‌دزدد و شرارت از سر و رویش پیداست شخصیت‌ اصلی بازی Death Park 2: Scary Clown است و قرار است شما را تا سر حد مرگ بترساند. اگر از علاقمندان بازی های ژانر ترسناک هستید با ما در این بخش همراه باشید تا به معرفی و بررسی بازی Death Park 2: Scary Clown بپردازیم.

بررسی بازی Death Park 2: Scary Clown

در بازی اول این سری پنی‌وایز در یک شهربازی متروکه گیر افتاده بود اما این‌بار نزدیک‌تر شده و در خانه‌ی شماست. علاوه بر او دار و دسته‌ی هیولاها هم تمام شهر را اشغال کرده‌اند و همه‌چیز حسابی به هم ریخته ‌است. بازی با صحنه‌ای شروع می‌شود که شما را به یاد بازی‌های فرار از اتاق می‌اندازد. طبق روتین در یک اتاق حبس شده‌اید و باید سرنخ‌ها را بررسی کنید، اما بعد از مدتی جیغ و گریه‌ی خواهرتان را از اتاق کناری می‌شنوید و وقتی موفق می‌شوید معمای اتاق را حل کنید، بادکنک قرمز ترسناک پنی‌وایز منتظر شماست و دیواری که روی آن نوشته شده: «خواهرت هرگز به خانه برنمی‌گردد.»

این مطلب را هم ببینید
بهترین بازی های بتل رویال اندروید و ios که هم اکنون می توانید تجربه کنید

شهری که بازی در آن اتفاق می‌افتد پر از اسراری بوده که پیش از این نمی‌دانستید، اما حالا به لطف پنی‌وایز پای بقیه‌ی هیولاهای ترسناک هم به شهر باز شده و دو وظیفه به گردنتان می‌افتد: هم خواهرتان را نجات بدهید و هم تلاش کنید که خودتان در این شهر پر از وحشت زنده بمانید.

اگر نسخه اول Death Park را بازی کرده باشید، حتما فهمیده‌اید که پنی‌وایز عاشق معماست و نجات یافتن بدون حل کردن پازل‌های او غیرممکن است. در واقع پنی‌وایز در این بازی با جیگسا ترکیب شده و همین باعث شده ترسناک‌تر و مرموز‌تر از همیشه به نظر بیاید.

اما چیزی که بازی Death Park 2: Scary Clown را نسبت به عنوان قبلی خود متفاوت می‌کند اضافه شدن رگه هایی از سبک شوتر به بازیست چون می‌توانید برای کشتن هیولاها از تفنگ، چوب بیسبال و اسلحه‌های دیگر استفاده کنید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازیهای اندروید در سال 2021

در همان ابتدای بازی یک تفنگ به دست می‌آورید اما برای داشتن اسلحه‌های بهتر یا گلوله‌های بیشتر باید محیط اطرافتان را خوب بگردید و نقشه‌ها را پیدا کنید. با داشتن نقشه‌ محل همه‌چیز مشخص می‌شود، کار لوت کردن هم راحت‌تر جلو می‌رود و برای فرار کردن از دست هیولاها هم کار راحت‌تری دارید.

نیمی از ترس و دلهره ی هر چیزی که در سبک ترسناک ساخته شده باشد به موسیقی زمینه‌ برمی‌گردد و این بازی هم از این قاعده مستثنی نیست. استفاده از هندزفری جو ترسناک بازی را چند برابر ترسناکتر می‌کند و اگر عاشق جامپ اسکر هستید، باید به شما بگوییم که این بازی‌ کلکسیونی از غافلگیر کننده‌ترین جامپ اسکرها را برایتان تدارک دیده که شما را به میزان بسیار مطلوبی می‌ترسانند.

سازندگان بازی Death Park 2: Scary Clown حرفی از اقتباس از دنیای وارونه و سریال معروف Stranger Things به میان نیاورده‌اند اما طراحی دنیای خواب در بازی و یکی از هیولاها بسیار به آنچه در سریال چیزهای عجیب دیدیم شباهت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *