تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

لپ تاپ تینک‌پد ایکس ۱ تیتانیوم یوگا لنوو معرفی شد

لپ تاپ تینک‌پد ایکس ۱ تیتانیوم یوگا لنوو

لنوو کارش را از یک دفتر کوچک در چین آغاز کرد و اولین پروژه‌ی آن‌ها با شکست مواجه شد. اما امروزه جزو یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان لپ‌تاپ در دنیا است. لپ تاپ تینک‌پد ایکس ۱ تیتانیوم یوگا لنوو محصول جدیدی از این برند بوده که به تازگی معرفی شده که تنها ۱۱٫۵ میلی‌‌متر ضخامت دارد.

لپ تاپ تینک‌پد ایکس ۱ تیتانیوم یوگا لنوو

لپ‌تاپ‌‌های باریک و سبک طرفداران بسیار زیادی دارند و افرادی که نیاز به لپ‌تاپ چندان قدرتمند ندارند، در پی خرید چنین محصولاتی هستند. حالا لنوو لپ‌تاپی معرفی کرده است که تنها ۱۱٫۵ میلی‌متر ضخامت دارد. لپ‌تاپ جدید لنوو عضو خانواده تینک‌پد است و با نام تینک‌پد ایکس ۱ تیتانیوم یوگا (ThinkPad X1 Titanium Yoga) شناخته می‌شود. به گزارش The Verge، این لپ‌تاپ جدید تنها ۱۱٫۵ میلی‌متر ضخامت دارد. ایکس ۱ یوگا صفحه‌نمایش لمسی با نسبت تصویر ۳:۲ دارد که وضوح تصویر 2K پیش روی مخاطب قرار می‌دهد. روشنایی این صفحه‌نمایش به ۴۵۰ نیت می‌رسد.

این مطلب را هم ببینید
آموزش ادغام دو شکل در پاورپوینت

در لپ‌تاپ ایکس وان تیتانیوم یوگا از نسل ۱۱ پردازنده Core i7 اینتل استفاده شده است. این لپ‌تاپ گواهی Evo شرکت اینتل را هم دریافت کرده است که عملکرد، طول عمر باتری و بسیاری از ویژگی‌های دیگر را تضمین می‌کند. علاقه‌مندان می‌توانند این لپ‌تاپ را با ۱۶ گیگابایت رم، یک ترابایت حافظه SSD، پشتیبانی از 5G و چهار پورت Thunderbolt 4 سفارش بدهند. لپ‌تاپ ایکس ۱ تیتانیوم یوگا با قیمت پایه ۱۸۹۹ دلار از همین ماه قابل سفارش خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *