بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی و بررسی بازی Green Hell

بررسی بازی Green Hell

بازی های سبک بقا از محبوبیت بالایی در میان گیمرها برخوردارند. Green Hell یک بازی جذاب در این ژانر می باشد که توسط شرکت Creepy Jar مورد انتشار و توسعه قرار گرفته است. در این بازی شما در محیط جنگل برای زنده ماندن، باید تمام تلاش خود را بکنید. در این بخش با ما همراه باشید تا به بررسی بازی Green Hell  بپردازیم.

بررسی بازی Green Hell

گیم پلی بازی

بازی جهنم سبز ازجمله بازی‌هایی به‌شمار می‌آید که در سبک خودش یعنی بقا، واقعا جذاب است. این بازی به‌صورت اول شخص نمایش داده می‌شود. همچنین بازیکن می‌تواند به‌صورت تک‌نفره و چند نفره بازی کند. همان‌طور که می‌دانید بازی چند نفره مستلزم آنلاین بودن است و خوشبختانه این بازی جذاب این قابلیت را دارا است. به‌همین ترتیب برای آنلاین بازی کردن Green Hell شما می‌توانید به قسمت Multiplayer رفته و از بازی کردن با رقیبان خود به‌صورت آنلاین لذت ببرید.

بازی جهنم سبز شبیه ساز بقا است؛ به‌طوی‌که باید بازیکن بتواند زنده ماندن و نجات یافتن خودش را تضمین کند. فعالیت‌هایی که در طول بازی انجام می‌دهید تاثیر مستقیم بر روی سلامتی، شادابی و قدرت شما دارند. از جا به جا کردن اشیا و اجسام مختلف گرفته که برای درست کردن مکان استراحت و ساختن یک‌سری چیزها از آن استفاده می‌شود، تا به‌دنبال غذا گشتن و شکار کردن همگی دست به دست هم می‌دهند تا یک بازی مهیج و سرگرم کننده به علاقمندان تقدیم شود.

این مطلب را هم ببینید
معرفی انواع ایکس باکس

بازیکنان بدون هیچ‌گونه سابقه و پیشینه‌ای و به‌تنهایی در جنگل حضور دارند که رفته رفته یاد می‌گیرند چگونه در یک جنگل پر از خطر زنده مانده و با آن‌ها دست و پنجه نرم کنند. نکته دیگری که باعث جذاب بودن این بازی شده، تاثیرات دقیق و موثری است که محیط و اتفاقات پیرامون شما بر روی کارکتر می‌گذارد. این تاثیرات بر روی ظاهر و رفتار‌های جیک که به حالت توهم در او ظاهر می‌شود، کاملا قابل تشخیص هستند.

بازی Green Hell مانند بازی Forest است. این دو بازی یکسری ویژگی‌های مشابه به هم دارند. در بازی Forest، شخصیت اصلی آن که اریک نام دارد به دنبال پسرش می‌گردد. درصورتی که در Green Hell که کارکتر آن جیک نام دارد، به دنبال معشوقه‌اش راهی جنگل شده است. در بازی Forest، یکسری آدم‌های جهش یافته وجود دارد که در Green Hell نیز به همین صورت است و بازیکنان درصورت احساس خطر، باید با این افراد به مبارزه بپردازند. این دو بازی شباهت‌های زیادی ازجمله محیط، سبک و اهداف بازی باهم دارند. اما تغییراتی که در بعضی از قسمت‌های این دو ایجاد شده، باعث جذاب‌تر نشان دادن آنها به چشم هواداران این سبک از بازی شده است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی BLEACH Brave Souls

در صورت کم‌بود انرژی، قدرت کافی برای انجام فعالیت‌ها و به‌خصوص مقابله با عوامل خطرناکی همچون حیوانات را نخواهد داشت. برای در امان ماندن و کمک به بقای خود، باید از یک‌سری موارد دوری کرد که آنها عبارتند از برخورد نکردن با گیاهان سمی، مواجه نشدن با حیوانات درنده و زهرآلود و دوری کردن از خوردن غذاهایی که برای جیک هگینز فاقد هرگونه خاصیت است. برای مثال در محیط بازی یکسری غذاها وجود دارند که علاوه بر نداشتن هیچ‌گونه فایده برای شما، تازه مضر هم هستند و نباید به سمت آنان رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *