بازی و سرگرمی

نینتندو سوییچ پرو از راه می رسد

نینتندو سوییچ پرو

اخبار جدید دنیای گیم حاکی از آن است که احتمالا باید منتظر نسل جدید کنسول نینتندو سوئیچ با نام نینتندو سوییچ پرو باشیم.

نینتندو سوییچ پرو

طبق گزارش بلومبرگ، نینتندو می‌خواهد پیش از برگزاری نمایشگاه E3 که نزدیک به دو هفته دیگر شروع می‌شود، از کنسول جدیدش رونمایی کند. چنین تاریخی یک مزیت بزرگ برای این کمپانی و همچنین شرکایش در پی دارد که آن، امکان نمایش بازی‌های آینده در این نمایشگاه است.

با وجود احتمال رونمایی در روزهای آینده، کاربران باید تا یک ماه دیگر یعنی ژوئیه برای دریافت آن صبر کنند، البته شاید بخاطر کمبود جهانی تراشه نینتندو نتواند آنطور که می‌خواهد این کنسول را تولید کند و تولید انبوهش به سه ماهه چهارم ۲۰۲۱ بکشد. بنابراین خریداران در کشورهای مختلف احتمالا در فصل تعطیلات به آن دسترسی پیدا می‌کنند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Tennis World Tour 2

به نظر می‌رسد نینتندو سوییچ پرو با نام نینتندو HQ توسعه پیدا می‌کند. این کنسول بازی بجای نمایشگر ۶.۲ اینچی LCD موجود در نسل کنونی و ۵.۵ اینچی در سوییچ لایت، به پنل امولد ۷ اینچی ساخت سامسونگ مجهز می‌شود. انتظار می‌رود این کمپانی برای اینکه مصرف انرژی کنسول جدیدش افزایش چندانی پیدا نکند، همچنان از رزولوشن ۷۲۰p برای آن استفاده کند.

با وجود چنین موضوعی، علاقه‌مندان به کنسول نینتندو باید منتظر دسترسی به چیپست قدرتمندتر انویدیا باشند که از فناوری DLSS پشتیبانی می‌کند. با این فناوری، زمانی که کنسول به پایه وصل باشد می‌تواند خروجی ۴K در اختیار کاربران قرار دهد. این قابلیت احتمالا در بازی‌های جدید وجود خواهد داشت و بازی‌های قدیمی هم شاید با بروزرسانی، از آن پشتیبانی کنند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Professor Lupo: Ocean

این بهبودها مسلما روی دست گیمرها خرج می‌گذارند و باید منتظر قیمتی بالاتر از ۳۰۰ دلار نسخه استاندارد باشند. در حالی که با معرفی نینتندو سوییچ پرو نسخه استانداردش بازنشسته و تولیدش متوقف می‌شود، احتمالا مدل لایت همچنان در بازار حضور خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *