ترفند های کامپیوتری, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

آشنایی با بهترین تم های تاریک ویندوز 10

بهترین تم های تاریک ویندوز 10

ویندوز ۱۰ یکی از سیستم عامل های کامپیوتر های شخصی می باشد که توسط شرکت نرم افزاری مایکروسافت تولید و منتشر شده است. ویندوز 10 نه تنها که بهترین نسخه از سیستم عامل های ویندوز است بلکه کاربران گرامی باید توجه داشته باشندکه به صورت رایگان می توانند ویندوز قدیمی خود را به ویندوز 10 ارتقا دهند. این نسخه از ویندوز قابلیت های منحصر به فردی دارد. همچنین ویندوز 10 دارای چندین تم تاریک مختلف است که می توانید از آن ها استفاده کنید. شاید عده ای بگویند که استفاده از تم تاریک ممکن است چشم را آزرده کند. در اینجا می خواهیم به معرفی بهترین تم های تاریک ویندوز 10 بپردازیم که چشم را خسته نمی کنند.

بهترین تم های تاریک ویندوز 10

تم تاریک ویندوز 10

این ویژگی در بروزرسانی سال 2017 ویندوز 10 اضافه شد. برای فعالسازی این تم باید به تنظیمات رفته و سپس به Personalization > Colors بروید. به پایین صفحه اسکرول کنید و گزینه Dark را فعال نمایید. پس از انجام این کار تم تاریک را مشاهده خواهید کرد.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع مشکل عدم نمایش دسکتاپ در ویندوز

GreyEve

این تم را می بایست از وبسایت DevianArt دانلود کنید. تم یاد شده می‌تواند به راحتی و بدون استفاده از نرم افزار‌های شخص ثالث مورد استفاده قرار بگیرد. به همین دلیل می‌توان این تم را یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی دانست که نمی‌خواهند خیلی درگیر اعمال تغییرات در تنظیمات و استفاده از راه‌های طولانی بشوند.

Penumbra 10

یکی دیگر از بهترین تم های تاریک ویندوز 10 که فرایند نصب آن کمی پیچیده است. اما گرافیک زیبایی داشته و هر کاربری را مجذوب خود می کند.

Nocturnal W10

این تم نیز مانند گزینه قبلی از فرایند نصب پیچیده ای برخوردار است. برای نصب تم تاریک، ابتدا Blank.TFF را نصب کنید و سپس Blank.REG را اجرا نمایید. حالا فولدر تم را به مسیر C:\Windows\Resources\Themes انتقال دهید. وقتی همه چیز آماده شد، با استفاده از نرم افزار UXThemePatcher تم انتقال داده شده را پچ کنید. در نهایت به مسیر Settings > Personalization > Themes بروید و تم مد نظر خود را انتهاب نمایید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش شخصی‌سازی صفحات مایکروسافت اج

Ades Theme

این تم علاوه بر تاریک کردن ، از تن رنگی های مختلفی بهره می برد. مراحل نصب آن تقریبا ساده بوده اما اما باید ابزار UXThemePatcher را دانلود کنید. پس از انجام این کار، تم دانلود شده را به صورت مستقیم به C:\Windows\Resources\Themes انتقال دهید.

Hover Dark Aero

این تم از رنگ‌های نیمه شفاف مشکی و خاکستری استفاده می‌کند تا رابط کاربری جالبی را ایجاد نماید. شش نسخه مختلف از این تم وجود دارد که می‌توانید از بین آن‌ها یکی را انتخاب کنید. برای این که از تم یاد شده استفاده نمایید، باید ابزار UXThemePatcher را نصب کنید.

Hatspy

این تم نیز توانسته است در لیست بهترین تم های تاریک ویندوز 10 قرار گیرد. برای نصب و استفاده از Hatspy روی سیستم باید ابزار UXThemePatcher را دانلود و نصب کنید. سپس همه فایل‌های تم دانلود شده را به مسیر C:\Windows\Resources\Themes انتقال دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *