ترفند های کامپیوتری, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

آموزش اتصال ایرپاد به لپ تاپ در ویندوز

اتصال ایرپاد به لپ تاپ در ویندوز

Airpods سیمی ندارد و نمی‌توان آن را مانند هندزفری‌ های معمولی و با سیم به کامپیوتر وصل کرد. در این بخش می خواهیم نحوه اتصال ایرپاد به لپ تاپ در ویندوز را به شما عزیزان آموزش دهیم.

اتصال ایرپاد به لپ تاپ در ویندوز

ویندوز ۱۰

پیش از اتصال AirPod به ویندوز ۱۰، آن را درون کیس بگذارید و شارژ کنید. پس از شارژ شدن درب کیس را باز کنید و دکمه دایره‌ای روی کیس را شار دهید و نگه دارید تا چراغ درون کیس روشن شود. در AirPods Max باید دکمه تنظیم صدا را فشار دهید و نگه دارید. سپس برای اتصال ایرپاد به ویندوز ۱۰ وارد منوی Start شوید و روی Settings کلیک کنید. حال روی Devices کلیک کنید. سپس گزینه Add Bluetooth or other device را انتخاب کنید. Bluetooth را انتخاب کنید. حال برای اتصال ایرپاد به لپ تاپ، در صفحه Add a device گزینه Bluetooth را انتخاب کنید.

این مطلب را هم ببینید
هدست گیمینگ چیست و چه تفاوتی با هدست معمولی دارد؟

برای وصل شدن ایرپاد به کامپیوتر، از میان دستگاه‌های نمایش داده شده، AirPods خود را انتخاب کنید. سپس صفحه‌ای می‌آید که در آن نوشته شده ایرپاد شما به کامپیوتر وصل شده است. حال Done را بزنید. اکنون می‌توانید ایرپاد را از کیس بیرون بیاورید و استفاده کنید. برای کنسل کردن اتصال Airpod به لپ تاپ کافی است آنان را درون کیس خودشان بگذارید. به محض اینکه آن‌ها را از کیس دربیاورید و بلوتوث ویندوز شما نیز روشن باشد، به کامپیوتر وصل خواهند شد و می‌توانید دوباره از آن‌ها استفاده کنید. البته این در صورتی است که در این میان آن‌ها را به دستگاه دیگر وصل نکرده باشید. اگر نصب ایرپاد به لپ تاپ انجام نمی‌شود، آنان را درون کیس بگذارید و این مراحل را دوباره امتحان کنید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع مشکل عدم نمایش زیرنویس فارسی در PotPlayer

دوباره وصل شدن ایرپاد به ویندوز ۱۰

برای وصل شدن ایرپاد به لپ تاپ، به Settings  و سپس Devices  بروید. حال Bluetooth & other devices را انتخاب کنید. حال برای وصل شدن ایرپاد به ویندوز ۷، ۸ و ۱۰، در فهرست دستگاه‌های Pair شده ایرپاد خود را انتخاب کنید و Connect را بزنید. اگر ایرپاد درون گوشتان باشد، صدایی خواهید شنید. علاوه بر این، زیر نام ایرپاد شما متن Connected voice, music نمایان خواهد شد.

2 دیدگاه در “آموزش اتصال ایرپاد به لپ تاپ در ویندوز

  1. علی گفت:

    ممنون تشکر

    1. payatel گفت:

      🌷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *