مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

آموزش تبدیل عکس به فیلم بصورت آنلاین

تبدیل عکس به فیلم

تبدیل عکس ها به یک اسلاید شو ویدیویی در بسیاری از موراد می تواند کاربردی باشد. ابزارهای زیادی در این زمینه وجود دارند که می توان بصورت آنلاین و یا آفلاین با آن ها کار کرد. یکی از این کانورتورهای آنلاین ImageToVideo است که در این بخش به آموزش آن می پردازیم. با استفاده از ImageToVideo می‌توانید حداکثر تا 30 عکس را به یک فیلم ویدیویی کوتاه تبدیل کنید و موسیقی دلخواه خود را به‌عنوان موزیک متن روی آن بگذارید.

تبدیل عکس به فیلم با ImageToVideo

برنامه را اجرا کرده و روی Upload Your Images کلیک کنید و سپس عکس‌های موردنظرتان را انتخاب کنید. بعد از این مرحله یک تامبنیل کوچک از عکس‌های انتخابی خود را مشاهده می‌کنید. برای تغییر ترتیب عکس‌ها می‌توانید آنها را به نقطه‌ای که می‌خواهید بکشید. اگر تمایل دارید تا یکی از عکس‌ها را پاک کنید روی X که رنگ آن قرمر است کلیک کنید. سپس برای ادامه روی Next (>>) کلیک کنید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین آنتی ویروس های اندروید

در این قسمت موزیک مورد علاقه خود را انتخاب کنید. فرمت پشتیبانی شده در این نرم‌افزار MP3 است. یک متن یا لوگو را به اسلاید اضافه کنید. می‌توانید با انتخاب Logo یک واترمارک به فیلم خود اضافه کنید. برای تعیین مکان و اندازه لوگو روی Logo Options کلیک کنید. برای افزودن کپشن برای هر عکس داخل فیلم Text را انتخاب کنید. متن خود را اضافه کنید و با گزینه‌های مختلفی که در اختیارتان است آن را تنظیم کنید. برای افزودن متن بیشتر به عکس‌ها آیکون “+” را انتخاب کنید.

در آخر روی Create the Video Now کلیک کنید. عکس‌ها و موزیک انتخابی شما شروع به آپلود شدن می‌کند. چند دقیقه طول می‌کشد تا فرآیند تبدیل عکس‌ها به اسلایدشو تکمیل شود. در پایان می‌توانید فیلم خود را در قالب MP4 دانلود یا آن را به‌صورت آنلاین مشاهده کنید.

این مطلب را هم ببینید
روش های بررسی سلامت هارددیسک

سایر ویژگی های ImageToVideo

  • ساخت ویدیوی collage با امکان انتخاب دو پس‌زمینه
  • امکان افزودن افکت آب به عکس‌های داخل فیلم
  • امکان ساخت ویدیو از متن
  • امکان افزودن موسیقی یا متن به فیلم موجود
  • امکان افزودن واترمارک به فیلم موجود
  • برش دادن یک فایل صوتی یا ویدیویی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *