ترفند های کامپیوتری, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

آموزش تبدیل فرمت فایل HEIC به JPG در اندروید

تبدیل فرمت فایل HEIC به JPG در اندروید

پسوند HEIC یکی از فرمت های مهم برای کاربران iOS است. دستگاه های iOS مانند iPhone یا iPad تصاویر را در HEIF (فرمت تصویر با راندمان بالا) ضبط می کنند و آنها را در پسوند HEIC ذخیره می کنند.  برای یادگیری نحوه تبدیل فرمت فایل HEIC به JPG در اندروید با ما در این بخش همراه باشید.

روش های تبدیل فرمت فایل HEIC به JPG در اندروید

LUMA

پس از دانلود نرم افزار تبدیل فرمت عکس HEIC به JPG برای اندروید ، آن را باز کنید. شما با یک صفحه پراکنده با چند گزینه روبرو می شوید: From HEIC و To HEIC. شما From HEIC را انتخاب زیرا آنچه ما به دنبال آن هستیم تبدیل تصاویر HEIC به JPG است.

پس از آن، روی نماد + ضربه بزنید. سپس به شما دو گزینه ارائه می شود. گزینه Open Single Image به شما امکان می دهد تصاویر را بصورت جداگانه برای تبدیل انتخاب کنید. از طرف دیگر، گزینه Open Images Folder به شما امکان می دهد هر پوشه حاوی چندین تصویر HEIC را برای تبدیل انتخاب کنید.

این مطلب را هم ببینید
هنوز هم امکان نصب رایگان ویندوز 10 وجود دارد

اگر گزینه Open Single Image را انتخاب می کنید، تصویری را که می خواهید تبدیل کنید از حافظه داخلی دستگاه Android خود انتخاب کنید. پس از آن، روی گزینه Save As JPG ضربه بزنید و Luma در عرض چند ثانیه تصویر انتخاب شده را تبدیل می کند. فراموش نکنید که پوشه ای را برای برنامه تعیین کنید تا تصویر پس از تبدیل، در آن ذخیره شود.

اگر گزینه Open Images Folder را انتخاب کردید، پوشه حاوی فایل های HEIC را انتخاب کنید، تصاویری را که می خواهید تبدیل کنید انتخاب کنید و سپس بر روی تبدیل ضربه بزنید.

نرم افزار TOTAL MEDIA CONVERTER

Total Media Converter برنامه دیگری است که به شما امکان می دهد تصاویر HEIC را به راحتی به JPG تبدیل کنید. همچنین می توانید تصاویر را به انواع مختلفی از فرمت های دیگر مانند PNG تبدیل کنید.

این مطلب را هم ببینید
فرمت درایو در ویندوز چگونه انجام می شود؟

برنامه را نصب کنید. به آن وارد شوید. فرمت های ورودی و خروجی را مشخص کنید و به راحتی می توانید برای تبدیل تصاویر، آنها را در صف قرار دهید. پس از اتمام کار، به سادگی روی نماد تبدیل ضربه بزنید. Total Media Converter همچنین تصاویر تبدیل شده را به طور خودکار ذخیره می کند. همچنین می توانید به پنل تنظیمات برنامه بروید تا مکان ذخیره پیش فرض فایل های خود را تغییر دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *