بازی و سرگرمی, ترفند های بازی

آموزش رفع ارور Unable to Initialize Steam API در بازی

رفع ارور Unable to Initialize Steam API در بازی

یکی از خطاهایی که هنگام استفاده از سرویس محبوب steam ممکن است با آن روبرو شوید ، Unable to Initialize Steam API می باشد. دلایل مختلفی برای بروز این خطا وجو دارد. در این بخش می خواهیم روش های رفع ارور Unable to Initialize Steam API در بازی را به شما عزیزان اموزش دهیم.

روش های رفع ارور Unable to Initialize Steam API در بازی

تنظیمات فایروال و آنتی ویروس ویندوز ۱۰

روی دکمه استارت کلیک کنید. سپس آیکن تنظیمات را انتخاب کرده تا وارد تنظیمات ویندوز شوید. حال Update and Security را انتخاب کرده و وارد بخش Windows Security شوید. Firewall and Network Protection را انتخاب کرده و روی Allow An App Through Firewall کلیک کنید. اکنون باید Steam (یا نام بازی مشکل دار) را در لیست پیدا کنید. برای این برنامه در بخش In و Out گزینه Allowed را انتخاب کنید. روی OK کلیک کرده و کامپیوتر را ریستارت کنید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی های دومینو آنلاین

عدم استفاده از نسخه Beta

وارد برنامه Steam شده و روی Steam Settings در بالا و سمت چپ کلیک کنید. سپس به تب Account رفته و تنظیمات Beta Participation را انتخاب کنید. سپس وضعیت را روی NONE – Opt Out of All Beta Programs تنظیم کنید. روی گزینه Steam در بالای پنجره کلیک کرده و گزینه Exit را انتخاب کنید.

حال در تسکبار راست کلیک کرده و گزینه Task Manager را انتخاب کنید. در پنجره باز شده More Details را انتخاب کنید. سپس تمام برنامه های مربوط به Steam را پیدا کنید. برنامه هایی مانند Steam.exe, Steam Client Bootstrapper یا GameOverlayUI.exe و.. را انتخاب کرده و روی End task کلیک کنید. همچنین می توانید روی برنامه راست کلیک کرده و End task را بزنید. گزینه Yes را انتخاب کنید. حال مشکل را تست کنید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی F1 2020

دسترسی Administrator

آیکن Steam را پیدا کرده و روی آن راست کلیک کنید. سپس گزینه Properties را بزنید. در پنجره باز شده به تب Compatibility رفته و گزینه Run This Program As An Administrator را فعال کنید. OK را بزنید. در صورت نمایش پیام، همه را تایید کنید.

1 دیدگاه در “آموزش رفع ارور Unable to Initialize Steam API در بازی

  1. محمدامین مسینایی نژاد گفت:

    از من رفع نشد بازم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *